2. Hotellrecensioner FRA

8,0
    Mycket bra
    • Par
    • Rum Classic

Skönt med AC på rummet, men den brummade som ett liten kraftverk. Inget som störde oss, men om man är ljudkänslig kan det vara bra att be om ett tystare rum. Nedfarten till parkeringsgaraget är lite tight om man har en modell större bil. Samma kan sägas om parkeringsplatserna. Väldigt tight om två eller tre bilar måste stå bredvid varandra. Men när bilen väl står på plats är det inga problem. Med tanke på hur nedfarterna till de offentliga parkeringshusen i närheten ser ut är hotellets utan tvekan att föredra.

Mysigt hotell en liten promenad från centrala Lyon (åtminstone sett ur en turists ögon). Nära tunnelbana om man föredrar det. Fräscht rum. Bra frukost också med lite olika rätter varje dag. Väldigt trevlig personal. Har ett övervakat parkeringsgarage i källaren. Känns tryggt att lämna bilen där och ge sig ut på stan för äventyr. Gratis laddning av elbil. Stort plus!

Bodde här augusti 2023

• Recenserades: 18 juli 2023

6,0
    Duger för en natt men bristfällig service och lite slitet.
    • Familj med yngre barn
    • Rum Classic
    • Vistelsen var 1 natt

När vi anlände till boendet stod den enda receptionisten och vejpade utanför entrén. Vi erbjöds en parkering i ett underjordiskt garage. Nedfarten till garaget är alldeles för snäv för en stor bil. Och den automatiska garageportar vägrade förbli öppen mer än två sekunder. Vi bad om hjälp av receptionisten som efteråt direkt vände på klacken, slog ut med armarna och gick därifrån med orden ”det där kunde ni gjort själva..”.

Centralt läge med gångavstånd eller högst ett par Metro-stationer till de vanliga sevärdheterna. Rummen var rena.

Bodde här juli 2023