3. Hotelbeoordelingen: Champagne - Ardenne
  4. Hotelbeoordelingen Juvancourt
  5. Beoordelingen van Bulles & Bubbles...

Beoordelingen over Bulles & Bubbles...

1 Rue du Val Guenit, 10310 Juvancourt, Frankrijk

#1 van de 1 hotels in Juvancourt

Gebaseerd op 38 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 30 april 2024

Pure verwennerij
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Grote afstand tussen bed en toilet

De combinatie van zeer ruime, smaakvol ingerichte slaapkamer, zit/eetruimte en badkamer en de geweldige service. Ontbijt en culinair diner overtroffen onze verwachtingen.

• Beoordeeld op: 19 september 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer

Alles is top en boven verwachting. Had ik al gezegd hoe leuk de slaapkamer is?

De persoonlijke aandacht van de gastheer die alles tot in perfectie voor je regelt. Los van een privé zwembad wordt je verrast door een top chef de cuisine. Een dag verblijf voelt als 3 dagen vakantie.

• Beoordeeld op: 13 september 2023

Helemaal niets

Alles was tot in de puntjes geregeld,en het diner was fantastisch. Julian was een op en top gastheer. Ontbijt was ook zeer goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 11 september 2023

oase van rust
    • Deluxe Tweepersoonskamer

supervriendelijke en attente eigenaar die echt alles doet om het u zoveel mogelijk naar de zin te maken, prachtig ingericht verblijf verdeeld over gelijkvloers met salon en badkamer en eerste verdieping met enorm ruime slaapkamer, binnentuin met zwembad en overdekt terras in zuiderse sferen waar ook avondmaal en ontbijt kunnen genuttigd worden. Gastronomisch avondeten met zorg en passie klaargemaakt door eigenaar Julien. De voorbereiding begint al met het zelf kweken van zijn groenten. Ook een uitstekend ontbijt. De accomodatie ligt op slechts enkele km afstand van de autoweg in een rustig dorpje ( zonder geluidshinder). Afgesloten privéparking.

• Beoordeeld op: 9 september 2023

Alles aan dit verblijf was fantastisch, dankjewel!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Juvancourt is een klein maar pittoresk dorpje met 110 inwoners waar verder niet zo veel is. Bij Julien daarentegen is alles: het is een waar paradijs! Het verblijf is allereerst prachtig met veel oog voor detail. In de tuin, met leuke zitjes en een mooi zwembad is het volop genieten. De kookkunsten van Julien maken het verblijf nóg uitzonderlijker! Het driegangen diner (ook vegetarisch of vegan mogelijk) was gastronomisch een hoogtepunt!

• Beoordeeld op: 6 september 2023

Alles perfect. Kom zeker wat op tijd zodat je nog kan genieten van het zwembad en de prachtige locatie!
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Prachtige locatie. Ideaal, op 2 minuutjes van de autostrade. Vriendelijk onthaal, staat ons op te wachten aan straat. De valies wordt naar binnen gedragen. Perfect als slaapplaats op doortocht. We konden vertoeven aan het zwembad met een flesje bubbels, kregen een wijnkaart aangeboden. Ook een hapje was mogelijk, lekkere schelpjes in een sausje als apéro. ‘S avonds een heerlijke (!) maaltijd gekregen. Kregen op voorhand een whatsappje wat we verkiezen van vlees of vis, als er zaken zijn die we niet lusten etc. Alle groentjes uit eigen tuin. Precies een sterrenmenu!! Het hele blok van het gebouw voor ons alleen, alles piekfijn en netjes. Handdoeken, slippers, badjas, washandjes, haardroger,… alles aanwezig. Ontbijt ook TOP! Kaasjes, cake, fruit, koffie/thee, croissantjes,keuze tussen verschillende eitjes, stokbrood, zelfgemaakte confituur, zelfgemaakte heerlijke yochurt. Julien doet alles zelf, supervriendelijke man. Topadresje, mega aanrader! Komen zeker terug. ❤️🍽️🥂🍷🍅🦆🏊🍉🥓🍳🥐🧀🥖🧁

• Beoordeeld op: 2 september 2023

De beste accomodatie op een perfecte lokatie aan de snelweg!
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Het enige kleine minpuntje voor ons is dat het toilet op de begane grond is en een eindje wandelen van de slaapkamer.

Heerlijk rustig en enorm veel ruimte, alles is aanwezig voor een perfecte overnachting. Het avondeten en ontbijt waren fantastisch!

• Beoordeeld op: 28 augustus 2023

Dit verblijf was boven verwachting! Heerlijk gegeten en genoten van het fantastische huis en de tuin
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Het was handig geweest als we een koelkast op de kamer hadden, echter was het voor Juliën geen probleem om onze drankjes te koelen en konden we hem appen als we iets nodig hadden. Een ultieme gastheer!

We hebben het meeste genoten van de heerlijke diners en ontbijtjes van Juliën. Juliën kookt de sterren van de hemel met producten uit eigen tuin.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2023

Hier moet je geweest zijn

Niets...alles was top!

Wat een feestje om hier te zijn. Prachtige ruime kamers in een oud verbouwd pand. Zeer schoon en smaakvol ingericht. Aan alles is gedacht. Het eten gemaakt door Julien was subliem. We kwamen hier voor 1 nacht op de terugweg ... maar we zullen zeker terugkomen om hier te genieten. Onze hartelijke dank Julien

• Beoordeeld op: 10 augustus 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer

Zalig , hele mooie locatie op alle gebied. Prachtige tuin met zwembad. Zeer ruime smaakvol ingerichte kamer. Het avonddiner was uitzonderlijk lekker alsook uitgebreid superontbijt. Vriendelijke uitbater is een goeie kok en staat volledig ter beschikking van zijn cliënteel. B&B om niet te vergeten…Wij komen zeker terug. Frank & Sophia

• Beoordeeld op: 10 augustus 2023

Super host!
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Julien is een professioneel die zijn vak met passie uitvoert. De kamer is gigantisch, waar het aangenaam toeven is... Je kan hier trouwens voortreffelijk dineren op een mooie gedecoreerde tafel. Ook het ontbijt werd met zorg aan tafel gebracht.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2023

perfect - subliem

x

een super vriendelijke man die ons verwend heeft van begin tot einde. Het verblijf was perfect. We hadden een huisje tot onze beschikking. Beneden een heel gezellig salon en boven een luxe slaapkamer. Je kan tevens dineren aan het zwembad. Heel lekker en super verzorgd.

• Beoordeeld op: 27 juli 2023

fantastisch
    • Deluxe Tweepersoonskamer

dat je het zwembad en tuin enkel via de straat kon bereiken

rustig en mooie tuin,het zwembad was heerlijk

• Beoordeeld op: 17 juli 2023

Laat je verwennend in prachtige b&b

Heerlijk avondeten, dito ontbijt

• Beoordeeld op: 15 juli 2023

Dit was een droomervaring die wij zeker willen herhalen
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Bulles & Bubbles staat model voor de chambre d’hôtes waar je naar op zoek bent qua gastvrijheid, hartelijkheid en service. De ontvangst door Julien (en Liliane) combineert een natuurlijke warmte en authentieke passie voor mensen met discretie, eenvoud en verfijning. Het interieur is bijzonder verzorgd en stijlvol, de kamer was zeer ruim en comfortabel en de tuin in het groen, mét zwembad, geeft je volledige rust. Daarenboven werden we ‘s avonds op het buitenterras door Julien heerlijk culinair verwend en nam hij ons nog mee naar de rand van het landelijke dorp waar we bij vallende duisternis, vanop een idyllisch bankje onder een eeuwenoude boom, konden genieten van het 14 juli vuurwerk in 2 omliggende gemeenten. Bedankt Julien en Lily. A la prochaine, Yvan & Mia

• Beoordeeld op: 28 juni 2023

Prachtige locatie, aan elk detail is gedacht, hier wordt je in de watten gelegd.
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Ik kan niets negatiefs zeggen misschien enkel een tip: misschien de handdoeken wassen met een lekker ruikende wasverzachter dan klopt het plaatje volledig!

De locatie is prachtig, zeer mooie tuin met zwembad, leuke plekjes in de tuin om te ontspannen. Het huis biedt alle nodige comfort en is met smaak gedecoreerd. Het diner en het ontbijt waren subliem. Zeer vriendelijke host en behulpzaam om onze zware valies te dragen.

• Beoordeeld op: 27 juni 2023

Super
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Het dorpje heeft alleen rust te bieden en natuurlijk deze uitstekende chambre d'hôtes.

Uitstekend

• Beoordeeld op: 18 juni 2023

Subliem
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Zeer rustig gelegen op amper 2 km van de autosnelweg. Hele mooie locatie op alle gebied. Prachtige tuin met zwembad. Zeer ruime smaakvol ingerichte kamer. Het avonddiner was uitzonderlijk lekker alsook uitgebreid superontbijt. Vriendelijke uitbater is een goeie kok en staat volledig ter beschikking van zijn cliënteel. B&B om niet te vergeten…

• Beoordeeld op: 23 mei 2023

fantastisch!
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Het dekbed was wat aan de warme kant. Er zou een zomerversie op kunnen.

Het is een perfecte locatie met een zeer verzorgd, schoon en ruim appartement in een oase van rust. Bovenal is het verse eten en het onthaal van de eigenaar om over naar huis te schrijven. Je wordt als een koningin behandeld, het diner en het ontbijt zijn letterlijk direct van het land, uit eigen tuin, water of van de buren. Bij aankomst is er een rondleiding door de tuin gegeven, waarbij Julien bijzondere kruiden heeft laten proeven. Hij heeft ‘s avonds een driegangen diner gekookt, wat werkelijk waar fantastisch was. Asperges uit het bos, een eitje van de buren, verse forel uit het meer verderop en een rabarber toetje uit de tuin. Het ontbijt ging in dezelfde lijn verder, restaurant waardig. Ik kom hier zeker nog een keer terug!

• Beoordeeld op: 18 mei 2023

Geweldig

hHet eten was geweldig!

• Beoordeeld op: 17 mei 2023

top!
    • Deluxe Tweepersoonskamer

super net en vriendelijk onthaal. heel lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 2 oktober 2022

Fantastisch!
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Schitterende chambre et table d'hôtes! Gezellig & cosy ingericht door Lily, gastronomisch verwend door chef-kok Julien. De hosts waren super vriendelijk en deden er alles aan om ons te laten genieten. Ook heel mooie tuin met zwembad en patio, omgeven door bloeiende struiken en bomen. Dankjewel Lily & Julien, een dikke pluim!

• Beoordeeld op: 13 september 2022

Zwembad niet verwarmd.

Bij onze aankomst stand de gastheer in de straat klaar om ons naar zijn privé parking te leiden. Binnen werd meteen gevraagd om de schoenen uit te doen en sloffen aan te trekken wat meteen duidt op de netheid binnen de acomodatie. Verzorgde en zeer ruime kamer op de verdieping onder het hoog hellend dak; hedendaags praktisch sanitair op het gelijkvloers. Zwembad in de omsloten tuin, omzoomd met bloeiend groen. Aanrader is zeker het diner: immers de gastheer is een chef, de gastvrouw brengt het met de meeste enthousiasme aan! Ook het aangeboden ontbijt voldoet aan alle verwachtingen. Maar de kers op de taart is hun gedrevenheid en hospitaliteit: dit verdient een dikke tien. Prijs/kwaliteit = een aanrader!

• Beoordeeld op: 10 september 2022

Niks!

Hier wordt je met open armen ontvangen. Vlak naast de autostrade, een onverwachte oase van rust, prachtig ingericht. Ideaal voor een paar dagen rust en verkenning van de regio, ook perfect als tussenstop naar het zuiden. Een parel.