3. Hotelbeoordelingen: Balearen

#6 van de 50 hotels in San Antonio

• Beoordeeld op: 31 mei 2024

Super
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Mooie zwembaden , heel lekker eten en zeer vriendelijk .

• Beoordeeld op: 17 mei 2024

Leuk, zeker voor herhaling vatbaar.
    • Junior Suite met Bubbelbad en Terras

Druk aan het zwembad, iedereen ging erg vroeg handdoeken leggen dus je moest snel zijn voor een plaatsje in de zon. er waren enkele dingen zoals het aanvullen van de mini bar om de 3 dagen, handdoeken en badjas voor de derde persoon op de kamer waren niet in orde. Jacuzzi op de kaper had geen dop dus kon we de eerste 24 uur niet gebruiken. Kamers werden erg laat in de namiddag gepoetst. Na vraag van extra handdoeken en jacuzzi wel snel in orde. Mini bar nooit aangevuld, vraag om kamer te poetsen in de voormiddag nooit gebeurd. Een bedje op het strand moest je betalen omdat het niet bij het hotel hoorde. Wel erg vriendelijk en behulpzamen mensen op het strand.

Eten was super lekker, veel variatie, mooi gepresenteerd. Kamers waren goed en mooi, terras met jacuzzi was perfect voor ons. Mooi rustige locatie. All inn was erg handig

• Beoordeeld op: 15 mei 2024

Heerlijk, ontspannen verblijf in een prachtige omgeving.
    • Junior Suite met Panoramisch Uitzicht op Zee

De drankjes mogen iets zorgvuldiger worden samengesteld, je bent erg afhankelijk van de medewerker per bar hoe je coctail of drankje wordt samengesteld.

Sfeer, materialen, ligging, service etc.

• Beoordeeld op: 2 mei 2024

Leuke aankomst en verblijf
    • Junior Suite met Bubbelbad en Terras

Het viel tegen dat we niet wisten dat je op voorhand moesten reserveren voor de twee restaurants. Maar we stonden op de wachtlijst en we hebben er toch nog mogen eten. Het weer was jammer genoeg niet goed. Ik miste nog binnenactiviteiten.

Leuke aankomst met sangria. De klantvriendelijkheid, netheid, bubbelbad, prijs-kwaliteit. Ik vertelde dat mijn vriendin jarig was en ze hebben een taartje gebracht 😍

• Beoordeeld op: 23 november 2023

Lekkere ontspannen vakantie.
    • Superior Tweepersoonskamer

We kregen niet drie kamers naast elkaar, terwijl we dat wel hadden aangegeven. Waarschijnlijk is dit bij het inchecken verkeerd gegaan, we hebben er geen punt van gemaakt maar vonden het wel jammer. Verder viel het tegen dat één van de restaurants en de meeste zwembaden al gesloten waren (laatste week voor sluiting) en dat je voor de wellness moest bijbetalen terwijl de wellness zelf niet zoveel voorstelt.

Het is een prachtig, sfeervol en nieuw hotel met vriendelijk personeel. Er is veel mogelijk en de drankjes zijn heerlijk. Het is rustig gelegen en er is voldoende te doen (in hoogseizoen). Ook het feit dat het een Adults Only hotel is, was voor ons een groot voordeel.

• Beoordeeld op: 11 november 2023

fantastisch .... zeker aan te bevelen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Wachttijden bij de maaltijden igv. aanwezigheid van grote groep Amerikanen Te weinig licht bij de maaltijden buiten

De kleine bar bij het verste zwembad Toegang tot Cala Gracio via trap Beperkte DJ set 16u- 18u

• Beoordeeld op: 13 oktober 2023

Ultiem ontspannen
    • Superior Tweepersoonskamer

De indeling van de ruimtes & tuin

• Beoordeeld op: 8 oktober 2023

Pareltje op Ibiza
    • Superior Tweepersoonskamer

Ik kan geen negatieve commentaar geven.

Prachtig hotel met een supervriendelijke staff, zijn ***** zeker waard. All-in was echt all-in, kwaliteit van de maaltijden top. Prachtige zonsondergang vanop het rooftopterras. Nooit had ik het gevoel in een groot hotel te verblijven. Een aanrader.

• Beoordeeld op: 24 september 2023

Topvakantie die met all-inclusive juist heel exclusief voelde. Nergens omkijken naar!
    • Superior Tweepersoonskamer

Ietwat massaal (service bleef desondanks top) en enigszins gehorig. Houd er met vluchttijden rekening mee dat late check-out vaak niet mogelijk is. Wel kun je tot 16:00 gebruik blijven maken van alle faciliteiten (buiten je hotelkamer), dus wij hebben dit niet als heel vervelend ervaren.

Het eten was subliem en het personeel fantastisch!

• Beoordeeld op: 20 september 2023

Uitstekend hotel Wat prijzig

Nvt

De kwaliteitsvolle accomodaties

• Beoordeeld op: 6 september 2023

Ligging is een goede uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Prachtig hotel met goede animatie en muziek. Keuze en kwal
    • Superior Tweepersoonskamer

Het buffet kon iets meer variatie brengen voor die prijs.

Heel mooie kamer mat prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 17 juni 2023

we komen terug :)
    • Superior Tweepersoonskamer

het butlerboekingsysteem voor de a la carte restaurants verliep niet zoals het zou moeten. de butler was niet bereikbaar, noch telefonisch, noch aan zijn bureau op elk verdiep; maar uiteindelijk in het restaurant zelf wel welkom ondanks geen officiële reservatie.

heel behulpzaam personeel zeer lekker eten, zeker het a la Carte restaurant helios. het voelde niet als een typische hotelmaaltijd maar was echt restaurantwaardig. extra pluspunt dat de lunch en het diner menu andere gerechtkeuzes bevatten… je kan er dus verschillende keren komen eten zonder ooit hetzelfde te moeten bestellen. het buffettestaurant is dan wel weer wat je kan verwachten van een all-in. best wel ok, maar minder ons ding… ook drankkaart uitgebreide all-in. cocktails waren super goed!

• Beoordeeld op: 2 juni 2023

beste vakantiebestemming voor samen met vrienden of gezin.
    • Superior Tweepersoonskamer

alles was zeer proper, uitgebreid eten en drank buffet. locatie was geschikt voor met vrienden en familie. niet het typsiche "luidruchtig kant van ibiza" personeel was super vriendelijk en hofelijk. Sol heeft de beste Shisha aan het zwembad. Dani en Lionel serveren de beste drankjes aan het zwembad en Fernando aan het restaurant. kamer werd dagelijks goed opgeruimd. eten was Heeeerlijk.

• Beoordeeld op: 30 mei 2023

Heel fijn verblijf in een super mooi hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Eigenlijk niets. Als ik dan toch iets moet noemen, zou het ontbijt iets gevarieerder mogen zijn.

Mooi en nieuw hotel, met ruime en nette kamer. Al het eten was prima in orde, van ontbijt tot diner. En natuurlijk de cocktails overdag. Verder ook een prima gym en leuke strandjes in de buurt.

• Beoordeeld op: 25 mei 2023

Geweldig!
    • Deluxe Kamer

alles was perfect!!

prachtige kamer al het eten was ook echt heerlijk! niet zo algemeen als bij de meeste all inclusief hotels. echt super lekker gegeten ontbijt ook geweldig! ruim opgezet meerdere zwembaden!

• Beoordeeld op: 24 mei 2023

top
    • Superior Tweepersoonskamer

het avondeten was wat minder. weinig keuze

het personeel en het ontbijt en de ligbedjes

• Beoordeeld op: 22 mei 2023

heerlijke en luxe plek waar je heerlijk tot rust kunt komen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

restaurants van het hotel waren nooit vol, maar je kon soms toch niet terecht

mooie kamers, luxe uitstraling, mooi uitzicht, mooi zwembad en uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 15 mei 2023

goed maar het eten was niet top !
    • Superior Tweepersoonskamer

dat er weinig aanbod was tijdens het eten ; geen verse confituren bij ontbijt . een omelet lag daar al een tijdje onder die lamp maar was zeker niet warm …

er waren veel mensen maar je had daar nooit last van want alles verlies heel goed

• Beoordeeld op: 6 oktober 2022

Fantastisch, aanrader!
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

Eigenlijk is alles goed bevallen.

Zeer goede service. Het assortiment op het gebied van eten en drinken zeer uitgebreid. Netjes en verzorgd met goede faciliteiten.

• Beoordeeld op: 19 september 2022

Top verblijf met super service en lekker eten
    • Superior Tweepersoonskamer

wij hadden geen klachten! Het was een super verblijf

de ontvangst was zeer professioneel en we werden snel geholpen voor het inchecken dit is een super hotel ! -het ontbijt was tot in de puntjes klaargemaakt en gepresenteerd heerlijke smaken en keuze genoeg -lunch en avondbuffet was overweldigend ( verschillende vissoorten waaronder langoustines, kreeft enz) - a la carte gaucho (steakhouse) was lekker - a la carte Helios (mediteraans) vonden wij de beste super smaken en mooie presentaties van de gerechten. we kregen een update van de kamer naar zeezicht de kamer was tip top inorde alles was aanwezig en gezellig ingericht. alle dranken waren inbegrepen, veel lekkere coctails gedronken het hotel heeft een prive parking waar er genoeg plaats was het hotel ligt naast cala Gracio en Gracionetta dus voor de liefhebbers van het strand aan het hotel heb je keuze uit 4 zwembaden waar er wel al vroeg handdoeken lagen maar er zijn bedden genoeg elke dag was er een dj aanwezig in de namiddag. we werden van begin tot einde super vriendelijk geholpen door het personeel wij komen hier zeker nog terug

• Beoordeeld op: 11 september 2022

• Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het wachten in een rij voordat je naar je tafel werd gebracht voor het eten.

Het personeel was echt heel vriendelijk en aardig. De faciliteiten zijn allemaal erg goed.

• Beoordeeld op: 31 juli 2022

Fantastisch!
    • Deluxe Kamer

de airco op onze kamer werd niet echt heel koel dus snachts vonden wij het best warm maar dat is persoonlijke voorkeur 🥶

nieuw hotel, heel erg lekker eten ook bij het buffet restaurant met al klaargemaakte gerechten. heel smaakvol en mooi opgemaakte borden, zowel voor-hoofd-na en kaas etc keuzes. Maar dus minder geschikt voor degene die een zeer groot buffet verwachten waar je je bord overvol kunt volladen. Zeer vriendelijk personeel.