2. Hotellrecensioner ESP

9,2

7,5

• Recenserades: 19 maj 2022

7,0
    Kort vistelse på helt okey hotell centralt i Torremolinos/Carihuela.
    • Familj med yngre barn

Ojdå, se ovan.

Frukosten var medioker för sitt pris. Basic. Bäst var det maskinbryggda kaffet. Vänlig personal, men som hade svårt att hinna med, ensam mest. Högljutt av skrålande engelsmän stundtals, också på nätterna. Rökning inte tillåten officiellt, men askkoppar utplacerade överallt, så folk rökte på balkongerna ändå. Centralt läge är bra. Rummet lågt på 4e våningen, tittade rakt in i andra sidans vägg, men det fanns också havsutsikt. Bra träningsmöjligheter utan extra kostnad, fräsch och inkluderat bastu i priset, det är bra. Extra bubbelpooler utan extra kostnad, bra. Bassängen liten men öppen hela tiden, ren och fin.

Bodde här maj 2022

• Recenserades: 2 oktober 2021

9,0
    Trevligt hotell
    • Reser med vänner
    • Dubbelrum/Tvåbäddsrum

Städningen av rummet var kanske lite slarvig. Lite grus på golvet och lite dammigt. Men lakan och badlakan/handdukar byttes varje dag! Så inget problem för oss.

Bra läge ca 5 min promenad till strand o restauranger. Affär som var öppen sent fanns snett över gatan. Rummet fint med skön säng. Fin balkong. Toppen med laddstation så mobilen kunde laddas, särskilt som vi glömt just laddare hemma!! Rent o fint på hotellets allmäna utrymmen. Helt ok frukost med bröd, äggröra, bacon, bönor, små trevliga juice- och mjölkflaskor mm mm. Varje dag serverades cava och nygjorda churros! Poolområdet var fint o välstädat. Trevlig personal. Strandhandduk gick att hyra billigt.

Bodde här september 2021

• Recenserades: 11 juni 2023

6,0
    Prisvärt boende
    • Dubbelrum/Tvåbäddsrum

Internet; wifi kopplades ur varje gång man inte var aktiv. De borde ha ett vanligt wifi som din enhet alltid kopplar upp emot utan att behöva logga in på en internetsite. Poolområdet var inte så inbjudande och skulle behöva uppdateras.

Bra rum och balkong, sköna sängar, bra städning och trevlig, serviceinriktad personal.

Bodde här juni 2023

• Recenserades: 13 maj 2023

5,0
    en besvikelse om man går efter hotellet egna recensioner, inte värt pengarna .
    • Juniorsvit

vi anlände tidigt och de bad oss vänta vid poolen så skulle de säga till när rummet blev klart.DE GLÖMDE OSS. Rummet extremt lyhört både ut mot gatan och i korridoren. man hörde när grannen duschade osv. frukosten var så där, det fanns inga grönsaker, väldigt konstigt upplagt. skulle varit bättre för hotellet har 4 stjärnor. skulle titta på tv men det fanns ingen tv kontroll. de hade glömt att lämna den på rummet. det stod att fanns mini bar men endast ett tomt kylskåp som personalen tyckte var likvärdigt med mini bar.

möblerna i rummet var fina och badrummet nyrenoverat.Hotellet låg nära till stranden. polen var bra och att man fick poolhandduk att använda.

Bodde här maj 2023

1,0
    Mycket dåligt
    • Reser med vänner

Bodde här september 2021

Gäster har även recenserat dessa boenden: