2. Hotellrecensioner ESP
  3. Hotellrecensioner Katalonien
  4. Hotellrecensioner Salou
  5. Recensioner av PortAventura Hotel Gold River - Includes PortAventura Park Tickets

Recensioner av PortAventura Hotel Gold River - Includes PortAventura Park Tickets 4 stjärnor

Avenida Alcalde Pere Molas Km.2, 43840 Salou, Spanien

• Recenserades: 6 november 2022

4,0
    Otillfredsställande
    • Familj med yngre barn
    • Rum Basic Standard med tillgång till nöjespark + 1-dagsbiljett till Ferrari Land

Bodde på hotellet under lågsäsong(höstlov i Sverige). Det finns inga affärer eller restauranger i närheten och svårt att komma till hotellet till fots från Salou då hotellet ligger inne i själva parkområden vilket gör det svårt att komma in. Vi tog taxi till Salou för att äta middag då det enda alternativet till mat var buffén på hotellet som var väldigt dyr och ljudvolymenen i matsalen var kaotisk. Tips att bo i Salou och ta er själva till parken istället för att bo i parken där Gold river ligger. Det tar ca 20 Minuter att gå från parkentrén till stranden. Port aventura är en fin nöjespark men om ni ska besöka parken så är express kort nödvändig. Köerna är för långa annars. Salou var väldigt mysig stad med bra restaurangutbud.

Vänlig personal Bra med access till parkerna.

Bodde här november 2022

• Recenserades: 6 mars 2023

3,0
    var definitivt inte värt resan från Barca vi skulle ha tagit en extra natt där!
    • Familj med yngre barn
    • Rum Standard med tillgång till nöjespark (3 vuxna + 1 barn) + 1-dagsbiljett till Ferrari Land
    • Vistelsen var 1 natt

omöjligt att ta sig till boendet om du inte tar taxi går inte att gå även fast det står ca 5-10 min promenad då det ligger inne på området. parken hade det mesta stängt det framgick inte då vi bokade. hetsig middag och frukost på hotellet man fick inte sitta och äta i lugn och ro. den va tidsbegränsad till 30-40 min

nära till park området med egen ingång till den

Bodde här mars 2023

• Recenserades: 12 april 2022

7,0
    Smidigt att bo inne i parken.
    • Par

Denna gäst har inte lämnat några kommentarer.

Bodde här april 2022

• Recenserades: 2 november 2021

8,0
    Mycket bra
    • Familj med yngre barn
    • Familjerum med tillgång till nöjesparken (4 vuxna + 1 barn) + 1 biljett till Ferrari Land
    • Vistelsen var 1 natt

Denna gäst har inte lämnat några kommentarer.

Bodde här oktober 2021

Gäster har även recenserat dessa boenden: