3. Hotelbeoordelingen: Catalonië
  4. Hotelbeoordelingen Salou
  5. Beoordelingen van PortAventura Hotel Gold River - Includes PortAventura Park Tickets

Beoordelingen over PortAventura Hotel Gold River - Includes PortAventura Park Tickets 4 sterren

Avenida Alcalde Pere Molas Km.2, 43840 Salou, Spanje

#15 van de 62 hotels in Salou

• Beoordeeld op: 29 mei 2024

Hotel portaventura
    • Superior Callaghan Kamer met Toegang tot het Attractiepark + 1 Ticket voor Ferrari Land (4 Volwassenen)

Ook de connectie met het park ideaal dat je direct binnen kan maat dit hotel ligt heel ver van de stad en het strand en bij sluiting van park moet je heel ver stappen naar het hotel

De connectie met het park

• Beoordeeld op: 4 mei 2024

• Standaard Kamer met Toegang tot Pretpark (2 Volwassenen + 1 Kind) en 1 Dagkaart voor Ferrari Land

Toegang tot het park, veel laadpalen voor ev

• Beoordeeld op: 1 oktober 2023

• Basic Standaard Kamer - Inclusief Toegang tot het Pretpark + 1 Dagkaart voor Ferrari Land

De drukte in het park

De sfeer

• Beoordeeld op: 11 september 2023

Goed hotel en tof attractie park!
    • Superior Callaghan Kamer met Toegang tot het Pretpark (3 Volwassenen + 1 Kind) en 1 Ticket voor Ferrari Land

De bij de boeking inbegrepen Max Passes bleken opeens niet meer inclusief te zijn. Op moment van boeken waren deze onderdeel van de geboekte kamer, dit bleek later veranderd te zijn zonder ons op de hoogte te brengen. Helaas heeft Booking.com ons hier geen tegemoetkoming in aangeboden.

Mooie ruime kamer, mooi complex, dichtbij PortAventura. Goed compleet ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2023

Een heerlijk hotel bij een prachtig park waar je makkelijk meerdere dagen je kan vermaken.
    • Familiekamer met Toegang tot Pretpark (3 Volwassenen + 1 Kind) + 1 Ticket voor Ferrari Land

Je bent heel snel van de kamer in het park. Je kan de hele dag terug naar je kamer om je op te frissen. Er wordt erg goed rekening gehouden met voedingsallergieën. Personeel probeert op alle mogelijke manieren te helpen. Een paar geweldige dagen gehad.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2023

zeer aangenaam
    • Standaard Kamer met Toegang tot het Attractiepark + 1 Ticket voor Ferrari Land (2 Volwassenen)

Geen kleedhokjes bij zwembad en kapotte lockers, slechts 1 kok voor panecakes en eieren bij ontbijt en bijgevolg te lange wachtijen,, geen goede koelkast in kamer, een badkamer met een goede inloopdouche ipv een bad met primitieve slang en douchekop zou toch mogen en is meer van deze tijd

Het kader, de sfeer, ruime keuze bij ontbijt, zwembad

• Beoordeeld op: 10 mei 2023

super,een aanrader!
    • Familiekamer met Toegang tot het Pretepark (4 Volwassenen + 1 Kind) + 1 Ticket voor Ferrari Land

mooi confortabel hotel! perfect gelegen voor een bezoek aan Portaventura.

• Beoordeeld op: 2 januari 2023

• Superior Callaghan Kamer met Toegang tot het Attractiepark + 1 Ticket voor Ferrari Land (2 Volwassenen)

Outdated kamers

Goede prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 24 augustus 2022

heerlijk hotel vlak bij port aventura aanrader

dicht bij park schone kamers goed bed heerlijk zwembad en het eten was echt uitgebreid zowel ontbijt als avond eten echt aanrader kortom aanrader om port aventura te bezoeken

• Beoordeeld op: 5 augustus 2022

top

helaas was het niet te lopen naar Salou. Een pendeldienst vanuit het resort zou een oplossing zijn.

comfortabel

• Beoordeeld op: 1 augustus 2022

tijd van ontbijt. na het tijdslot werden we verzocht te vertrekken. ik had verwacht dat we in het hoofdgebouw verbleven maar dat was een ander gebouw

lokatie

• Beoordeeld op: 31 juli 2022

We komen zeker nog eens terug

Onze kamer was gescheiden met een deur met een andere kamer. We konden onze buren duidelijk horen praten. Om half 1 snachts is dit niet zo fijn. De ontbijtzaal is niet gezellig, eerder een gedateerde refter, zeer rumoerig. We moesten een tijdslot reserveren. Gelukkig was het beschikbare uur (8u-8u40) voor ons geen probleem.

Ruime kamers, goede bedden. Toen we binnen kwamen in de kamer was het al erg fris. Heerlijk op een dag van 35graden. Ontbijtbuffet was uitgebreid en lekker. Van het zwembad hebben we geen gebruik gemaakt. Op onze eerste dag verbleven we 13u lang in Portaventura. Onze gemiddelde wachttijd was 30 a 40min. Wat voor mij acceptabel is voor deze periode. Echter merkte we wel op dat de tijd op de info borden niet altijd klopte. Vaak moesten we minder lang aanschuiven, bvb stond er 50min maar in de praktijk was dit 15min. Bij de furios baco stond er telkens 1u of zelfs 1u50. We hebben besloten om deze de 2de dag als eerste te doen. We waren om 9u45 in het park. Om 10u ging hij open en om 10u30 was het aan ons. Bij red force hadden we minder geluk, hebben we 2u aangeschoven.

• Beoordeeld op: 27 juli 2022

Hadden vol pension maar enkel 1 middagmaal. Niet duidelijk in de beschrijving

• Beoordeeld op: 23 juli 2022

Een leuke pretpark ervaring
    • Standaard Kamer met Toegang tot het Pretpark (3 Volwassenen en 1 Kind) + Dagkaart voor Ferrari Land

- Het eten is in shiften waarvan je de tijden op voorhand dient te boeken. De beste tijden zijn bij aankomst al niet meer beschikbaar. Het is ook best wel doordoen om binnen het uur het Resto terug te verlaten. - het Resto zelf is niet zo gezellig en het is er erg druk en lawaaierig - er is directe toegang tot het park, maar aan de achterzijde (ver weg van ferrariland en de avondshow) - de kamers zijn verzorgd maar eerder eenvoudig

- Het personeel was vriendelijk en deed erg z’n best om alles zo snel mogelijk aan te pakken - De ligging: direct toegang tot het park - De buffetten waren verzorgd en het eten was ook lekker - De verschillende zwembaden zijn heel aangenaam (al is er weinig toegelaten door de strenge redders)

• Beoordeeld op: 23 juli 2022

Voor herhaling vatbaar
    • Familiekamer met Toegang tot het Attractiepark + 1 Ticket voor Ferrari Land (4 Volwassenen)

Het buffetrestaurant is luidruchtig en druk. Je hebt een tijdslot om te eten waardoor het snel moet gaan en je minder kan genieten aan tafel. Je hebt ook geen contact met buiten omdat het volledig ingesloten is. Wij hadden eerst een kamer waarin werd gerookt. De stank was niet te houden en we vroegen onmiddellijk een andere kamer. Dat was gelukkig geen probleem. De kamers zijn verder proper maar je merkt dat alles aan het verouderen is. Er zijn 3 zwembaden bij het hotel maar de kinderen mogen er niets doen. Enkel in het water zwemmen of stappen. Ze zijn daar eigenlijk veel te streng!

De ligging met directe toegang tot het park is een echte aanrader. Het hotel heeft ruime kamers zodat het mogelijk is om tienerkinderen apart te laten slapen. De bedden zijn zeer goed en de airco in de kamer werkte prima. We hadden zelfs een grote frigo. De meerprijs voor halfpension valt eigenlijk goed mee maar je mag er wel niet teveel van verwachten.

• Beoordeeld op: 13 juli 2022

Werkelijk een fantastische beleving, veel waar voor je geld!

Er hing een rioollucht bij de eetzaal, dit was best hinderlijk als je te dicht bij de ingang van de zaal en de toiletten zat. We hebben gewoon om een ander plek gevraagd en deze ook gekregen.. Het uitgebreide ontbijt -en diner buffet deed dat weer snel vergeten. Ferrari Land is te klein voor een dagje uit. Gelukkig konden we gewoon weer terug naar het naastgelegen Portaventura. Op onze hotelkamer werkte wifi wel, maar niet optimaal, waadoor het niet lukte om via de Hotel APP ontbijt en diner te reserveren. Dit lukte weer wel als we richting de receptie liepen.. Voor de rest geen negatieve opmerkingen. Een dagje "Costa Carribe" waterpark zat helaas niet bij de prijs inbegrepen, terwijl Ferrari Land wel voor een dag toegankelijk is voor hotelgasten. We konden wel 30% korting krijgen op Costa Carribe (niet gedaan, er is immers een mooi buitenzwembad bij het hotel). Het viel ons op dat de wachttijden op de informatieborden in het echt vaak korter of langer waren dan vermeld werd. Bij Furius Baco stond 60 minuten wachttijd, maar in de praktijk werd het 130 minuten wachten voor ons... Voor de rest vielen de wachttijden tijdens ons 4 daagse verblijf begin juli enorm mee. Augustus is de drukste maand in Port Aventura World, er kunnen dan extreem lange wachttijden zijn..

Het uitgebreide ontbijt -en dinerbuffet waren strak georganiseerd in drie tijdsperioden waarvoor je je in kon schrijven. Je kreeg een tafel toe gewezen door zeer vriendelijk personeel. Het Gold River Resort is gelegen tegen Portaventura aan en heeft een eigen ingang tot het pretpark waardoor je tussendoor even terug kon naar je hotelkamer of naar het zwembad. Het zijn korte loopafstanden. Hotel Gold River is werkelijk schitterend gethematiseerd, waardoor je echt even in een andere wereld verblijft. En Portaventura en Ferrari Land hebben een goede mix van extreme thrillrides, kinderattracties en shows in een schitterend aangelegde omgeving.. Onze hotelkamer was zeer schoon, ruim en netjes onderhouden!

• Beoordeeld op: 17 juni 2022

Prima bed!

Het pretpark zelf was erg druk, wachttijden van 2 uur voor een attractie, zelfs mensen met een express-ticket staan lang in de rij, trap er niet in om daar extra voor te betalen. Zijn zelf om 12 uur met piepende banden naar de boulevard van Salou gereden om een leuk middag en avond te hebben.

Het hotel is prima om te overnachten en tijdens je reis leuke dag/dagen in het pretpark te hebben

• Beoordeeld op: 10 mei 2022

Aangenaam en zeker voor herhaling vatbaar.
    • Superior Callaghan Kamer met Toegang tot het Attractiepark + 1 Ticket voor Ferrari Land (3 Volwassenen)

De kamertempratuur mocht iets warmer zijn.

Alles van eten was zeer lekker en heel vers. De zelfbediening is een aangenaam geheel. Er was meer dan genoeg en voldoende keuze van alles.

• Beoordeeld op: 9 mei 2022

Dikke prima voor een aantal leuke dagen met de kids
    • Superior Callaghan Kamer met Toegang tot het Pretpark (2 Volwassenen + 2 Kinderen) + 1 Ticket voor Ferrari Land

Het a la carte eten was niet hoogstaand, wat kleine porties en best aan de prijs. Wel begrijpelijk voor een park wat doorgaans honderden mensen snel moet voorzien van eten.

Het decor van het park van het hotel en het feit dat je zo binnendoor het pretpark in loopt zonder in de rij te hoeven staan.

• Beoordeeld op: 4 mei 2022

Prima locatie bij Port Aventura, leuk voor een paar dagen

De kamer was erg warm en het raam leek niet open te kunnen, de airco werkte niet voldoende, het eten in shifts is niet mijn ding, ik vond het te gehaast en te druk. Maar waarschijnlijk is dat gebruikelijk in pretparkhotels

De zwembaden waren mooi en schoon, het thema van het hotel was goed doorgevoerd, ik waande me in de VS

• Beoordeeld op: 20 november 2021

• Standaardkamer met Toegang tot Pretpark + 1 Ticket voor Ferrari Land

eten was er volop alleen wat een vreselijke massa aan rijen voordat je aan de beurt bent met je bordje in je hand

• Beoordeeld op: 22 oktober 2021

geen standaard shuttle service naar het trein station. het verblijf kan je alleen per auto bereiken en niet lopend. ook was er op een kamer van 4 personen maar 1 stopcontact bij het bed

• Beoordeeld op: 18 oktober 2021

er was alleen 1 deur tussen onze kamer en die van de buurvrouw, zij besloot om 12 uur heel hard te gaan praten en nadat ik op de deur had geklopt en gevraagd of het zachter kon is ze tv gaan kijken, ondanks dat deze niet zo hard stond konden wij dit letterlijk horen aangezien al het geluid door die deur heen kon. Verder wilden wij lopend naar Salou gaan om te eten aangezien de reviews van de restaurants op het resort niet zo goed waren. Echter kan je niet lopend het resort verlaten, er was een hek waar op stond dat je daar langs kon met je pasje, echter werkte dit niet en na een belletje naar de receptie werd gezegd het kan alleen met de taxi, bijzonder hoor ze willen je dus echt op het resort houden. Uiteindelijk maar met de auto naar Salou gereden om te gaan eten. Pretpark was leuk maar op zijn Spaans georganiseerd, veel attracties dicht en meerdere keren dat tijdens de wachtrij de attractie in eens dicht ging vanwege technische redenen..

comfortabel bed, ruime kamer en een heel goed ontbijt. Goede deal met de kaartjes voor het park op beide dagen van het bezoek en 1 dag Ferrari land.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2021

• Familiekamer met Toegang tot het Pretpark (2 Volwassenen + 4 Kinderen) + 1 Ticket voor Ferrari Land

zeer goede locatie dicht bij de ingang van het park, grote familiekamer en mooi zwembad