3. Hotelbeoordelingen: Canarische Eilanden

#7 van de 33 hotels in Maspalomas

• Beoordeeld op: 10 mei 2024

Prachtige tuin

• Beoordeeld op: 10 mei 2024

Ik ben hier al vaker geweest en het is altijd weer fantastisch!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Zelf vind ik alleen de parkeergarage wat krap, maar dat ligt vast ook aan mijn parkeercapaciteiten😉

Het appartement is top, met uitzicht, de mensen zijn supervriendelijk en het zwembad en de prachtige bloemen maken het echt een paradijs

• Beoordeeld op: 8 mei 2024

• Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Super zwembad, mooi park en goed buffet. Personeel was ook erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 1 mei 2024

Heerlijk genoten
    • Studio (2 Volwassenen)

Vond wat jammer dat je niet in de buitenlucht kon ontbijten

Relaxed sfeer

• Beoordeeld op: 23 april 2024

Fantastisch!
    • Studio (2 Volwassenen)

Meer servies in de studio, was nu wel heel afgepast. Een beetje entertainment was ook leuk geweest.

Het mooi aangelegde complex en de mooie tuin en de heerlijke zwembaden. Verder was alles goed onderhouden en schoon.

• Beoordeeld op: 17 april 2024

• Appartement met 2 slaapkamers

We hebben enkel logement genomen maar zijn wel 1x gaan eten 's avonds in t restaurant an het hotel. De kinderen hebben toen het buffet genomen (wat helemaal niet uitgebreid was). Dat was dan ook de reden dat wij, volwassenen, a la carte hebben genomen. Ze deden helemaal niet moeilijk dat de ene het buffet nam en de andere a la carte. Het was wel lekker wat we toen gegeten hebben en mochten nadien zelfs een dessertje gaan halen van het buffet zonder dit te moeten bijbetalen. Maar alle dagen buffet daar zou ik toch niet voor kiezen denk ik Over het ontbijt kan ik niks zeggen aangezien we in ons app hebben ontbeten elke dag. De bedden in de slaapkamers waren heel goed. Alleen het bed van slaapbank in de living was verschrikkelijk. De matras was helemaal geplooid omdat deze zo geplooid in het zetelbed zit. Dus als je deze opkmapt dan zie je zo de bochten in de matras. Niet aangenaam om op te liggen. Ik denk dat dit het enige echte minpuntje is dat ik kan opnoemen, voor de rest was alles top

We verbleven in palm oasis van 6april tot 13april. De tuinen en zwembaden zijn fantastisch, groot genoeg, verwarmd zwembad, genoeg ligbedjes aan het zwembad, ook als je in de namiddag nog toekomt vindt je altijd wel een plaatsje rond het zwembad. Mss niet op de eerste rij maar altijd wel plaats. De laatse dag ontdekten we ook dat er bubbelbad aan het zwembad was. Deze ligt iets verstopt maar ook daar is het water super warm, nog warmer dan het zwembad, zoals het water van een echt bubbelbad moet zijn. Zalig was dat!!! De sportfaciliteiten waren ook allemaal gratis, tennis, minigolf, ping pong. Je hoeft enkelbij de receptie het nodige materiaal te gaan vragen en dan je meteen beginnen. Voor tennis raden ze wel aan om 1 a 2 dagen op voorhand te reserveren dan ben je zeker van je plaatsje. Het hotel beschikt ook over een ondergrondse parking waar je u huurauto kan zetten. Dit kost wel 3€/dag. Maar mss toch best doen wa t in de omliggende straten is het wat moeilijk om plaatste vinden. In het hotel is ook een supermarkt, waar de prijzen helemaal niet zo duur zijn. Fruitsap bijvoorbeeld was zelfs nog goedkoper in de supermarkt van het hotel dan in de grote supermarkten zoals SPAR EN SUPER DINO. Dus vergelijken is de boodschap. En rechtover het hotel zijn ze nu bezig met het bouwen van een ALDI winkel. Wanneer deze zal klaar zijn weet ik niet maar wel handig dan moet je enkel.de straat oversteken en je bent er al.

• Beoordeeld op: 11 april 2024

• Studio (2 Volwassenen)

Weinig in de omgeving voor traiteur als je op appartement verblijft en wat ver van de zee om te voet te gaan.

Mooie ruime appartementen. Mooi domein, rustig en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 3 april 2024

Een geslaagde vakantie in een fijne accommodatie niet ver van het bruisende Maspalomas en meer.
    • Studio (2 Volwassenen)

Het schoonmaakpersoneel was soms erg luidruchtig in de ochtenden, de appartementen waren tevens vrij gehorig.

Mooi, schoon en ruim appartement. Een ruime en goed onderhouden en aangelegde tuin. Fraai zwembad met genoeg ligbedjes.

• Beoordeeld op: 24 maart 2024

Goed hotel met mooie tuin en zwembad

Redelijk bed

Ruime kamer Prachtig zwembad en tuin

• Beoordeeld op: 20 maart 2024

Het verblijf was fantastisch maar je huurt best een auto.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het lawaai het s'avonds van andere hotels omdat ons terras uitgaf aan de straatkant (ook wel een druk verkeer). Je hebt s'avonds een auto of taxi nodig om naar de omgeving van de vuurtoren van Maspalomas te gaan met gezellige resto's. Overdag heb je gratis shuttlebus vanuit het hotel.

2 verwarmde zwembaden met ruime openingsuren omringd met grote tuin met palmbomen. Een groene oase om tot rust te komen en te relaxen. Heel propere en ruime appartementen. Heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 4 maart 2024

het weer

vriendelijkheid;

• Beoordeeld op: 27 februari 2024

• Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen);

Het inklappen wss te klein en de slaapbank had een slecht matras

Hygiene, personeel, groene tuin, koloniale stijl

• Beoordeeld op: 25 februari 2024

• Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen);

Uitgebreidheid en diversiteit eten (ontbijt, avondeten).

Zwembad faciliteiten, groen voorzieningen, parkeergarage, personeel vriendelijkheid en service, housekeeping erg goed.

• Beoordeeld op: 7 februari 2024

Heerlijk
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Is weinig animatie wat het ‘s avonds wat saai maakt. Wij hadden een auto waardoor we vaak uit eten gingen naar omliggende plaatsen.

De grote kamers en de ruimte vh hotel.

• Beoordeeld op: 5 februari 2024

Alles was goed

• Beoordeeld op: 30 januari 2024

Perfect
    • Studio (2 Volwassenen)

Mooi zwembad, ruime kamer, personeel was erg vriendelijk, goedkope supermarkt op het terein, mogelijkheid tot parkeergarage, rustige omgeving.

• Beoordeeld op: 30 december 2023

Super verblijf gehad!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De sofa bedden moeten echt vervangen worden.

Hele fijne locatie om te verblijven. Alleen zijn de sofa bedden echt toe aan vervanging. Hier kan je geen kinderen op laten slapen. Verder is het allemaal in orde. Supermarkten op loopafstand. Is allemaal schoon en netjes. De tuin in prachtig. Het zwembad is even doorkomen maar dan is het prima qua temperatuur in december. Kortom een aanrader. Tennis en minigolf zijn leuk om tussendoor te spelen. Kamers worden goed schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 27 december 2023

Zeer mooi verblijf, maar het eten was minder.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De keuken is ondermaats, lekker, maar zeer vettig, zout en het vlees was regelmatig aangebrand. Ook het fruit was alles behalve vers (soms zelfs rot). In de omgeving was weinig te beleven (ver weg van alles) en er was veel lawaai aan de straatkant en van de nabije hotels.

Prachtige tuin en fantastisch mooi groot zwembad. Ruime luxueuze appartementen met alles erop en eraan. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles werd dagelijks tot in de puntjes gepoetst.

• Beoordeeld op: 17 december 2023

ideaal verblijf voor ons
    • Studio (2 Volwassenen)

Mooie aangelegde tuin. Mooi zwembad en fijne eetkaart bij het zwembad. ruim opgezet en gezellige ligplaatsen aan het zwembad met veel ligbedden. Goede hygiene en vriendelijk personeel die je overal mee willen helpen en voorzien je van alle informatie. winkel bij het hotel, erg handig. Ruim appartement met ruim balkon. suttlebus naar het strand. Hotel rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 4 december 2023

Het bed met verouderd beddengoed. Ongemakkelijke zetel in De living

De omgeving, tuin en zwembad, de kamers en mooi terras,met mooie en aangene ligstoelen Het eten, half pension en het personeel

• Beoordeeld op: 27 november 2023

Fijne relax vakantie
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Wandelmogelijkheden in de omgeving.

Prachtige tuinen vol palmen en bloeiende planten. Appartement wordt goed onderhouden en schoongemaakt. Ontbijt en diner uitgebreid en afwisselend.

• Beoordeeld op: 22 november 2023

Het was boven verwachting en super geschikt om met verschillende stellen te doen

Alles was prima

Zwembaden, personeel en gezelligheid met (klein)kinderen

• Beoordeeld op: 18 november 2023

Zeer tevreden over verblijf in Palm Oasis
    • Appartement met 1 Slaapkamer

In de herfst en wintermaanden kan de airco niet aan. Het staat in de kleine lettertjes… en het was tijdens ons verblijf tegen de 30 graden. Gelukkig was er ook een ventilator in de slaapkamer en konden de ramen open. Maar toch… het ontbijt was oké, maar ook niet meer dan dat. We hebben één keer ‘s-avonds in het restaurant gegeten, maar dat vonden wij een tegenvaller.

Palm Oasis heeft echt een zeer mooie palmentuin, met daarin twee mooie zwembaden. Genoeg ligbedjes, mooie grote badhanddoeken. Wij hadden een appartement met één slaapkamer en een supergroot terras met veel privacy. Mooie grote badkamer en prima bed. Kamer wordt elke dag schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 6 november 2023

• Studio (2 Volwassenen)

Heerlijk mooi zwembad op warme dagen. Mooi appartement waar je alles had wat je nodig zou kunnen hebben. Goede koelkast, heerlijke bedden, prima balkon.