3. Hotelbeoordelingen: Catalonië

#13 van de 62 hotels in Salou

7,3

• Beoordeeld op: 28 september 2023

Animatie was al om 22u30 gedaan s´avonds

Heel vriendelijk personeel en grote propere kamer

• Beoordeeld op: 7 september 2023

Top
    • Appartement (3 Volwassenen)

Geen plaats voor de auto in de parkeergarage en omgeving van het hotel. Wij moesten onze auto naar Salou brengen naar een parkeerplaats en met de taxi terug.

Heel leuk hotel. Mooie kamers met een ruim balkon. Grote zwembaden, goede temperatuur. Er wordt veel gedaan qua animatie. Voor jong en oud. Muziek bij het zwembad. In de avond entertainment. Ontbijt prima , voor ieder wat wils. Erg goed restaurant in de buurt route 66! erg lekker eten! Wij hebben een paar leuke dagen gehad!

• Beoordeeld op: 29 juli 2023

Top niks op aan te merken
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad (2 Volwassenen + 1 Kind tot 10 Jaar)

Veel voor kinderen en het buffet

• Beoordeeld op: 27 juli 2023

De kinderen hebben zich goed geamuseerd

Avond eten was veel te laat (pas om 20u)

Kindvriendelijk

• Beoordeeld op: 1 september 2022

• Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind tot 10 Jaar)

Het animatieteam. Ik heb zelf ooit in H10 Lanzarote Gardens gewerkt, waarbij animatie mensen enthousiast moet maken om mee te doen. Ik heb in 10 dagen niemand van het animatieteam gesproken. Niemand die mij wilde uitnodigen voor een activiteit of promotie voor de shows van savonds. Ook mijn zoontje, die wat bescheiden is, is niet 1x mee gevraagd om mee te doen aan een activiteit. Als ik het animatieteam dan een activiteit in het zwembad zag doen, lieten ze de kinderen maar aan hun lot over, waarbij sommige kinderen weg gingen. Het enthousiasme van het animatieteam was ver te zoeken. Dat enthousiasme zag ik wel terug als ze savonds mini disco deden. Dat doen ze leuk. Maar de dag entertainment is echt matig.

Het zwembad en het vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 7 augustus 2022

Alles in orde! Leuk verblijf gehad!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden ent Uitzicht op het Zwembad

douchen maakt de hele badkamer nat

alles in orde

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

alles

• Beoordeeld op: 31 augustus 2021

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden ent Uitzicht op het Zwembad

Wat luidruchtig met veel kinderen de animatie savond duurde lang veel LAWAAI...

• Beoordeeld op: 25 augustus 2021

In 1 woord: Vakantie! ♡
    • Appartement (3 Volwassenen)

Parkeren was een uitdaging: parkeergarage was vaak vol (en best prijzig), buiten rondom het hotel parkeren is gratis (heel fijn), maar dan ook bijna nooit plek.

De zwembaden! Wat een genot! Twee heerlijk grote verkoelende zwembaden met lekker schoon water! Bij beide zwembaden zaten badmeesters van smorgens vroeg tot s'avonds laat. Het ontbijtbuffet was groots en voor ieder wat wils. Onze complimenten voor de kok bij de bakplaten! Ongelooflijk hoe hij het iedere morgen voor elkaar kreeg, om in z'n eentje alle gasten van een versgebakken eitje/bacon/churros etc te voorzien. Het avondeten was veelzijdig en heerlijk bereid, van pasta tot paella, van vlees tot vis, heerlijke verse salades en het dessertbuffet was werkelijk de kers op de taart. De serveersters binnen en buiten waren supersnel met het opnemen en bedienen van de drankjes. En tjah..wat is een leuke vakantie zonder leuke animatie? Jordy je bent een ster en een waar natuurtalent! Hebben spierpijn van de laatste aquagym, van het trainen maar meer van het lachen :D Het personeel krijgt dus van ons absoluut een dikke 10! In 1 woord: Vakantie! ♡

• Beoordeeld op: 13 augustus 2021

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeren viel tegen met het hoog seizoen, eigen garage was helemaal vol

Prachtig zwembad, kind vriendelijk hotel!

• Beoordeeld op: 26 juli 2021

Vriendelijk personeel. Prettig hotel.
    • Appartement (3 Volwassenen)

De directe omgeving van het hotel. Verder was het jammer dat het Turks stoombad en de sauna dicht waren vanwege Covid-19.

Het buffet was heel uitgebreid en van hoge kwaliteit. De vriendelijke service.

• Beoordeeld op: 16 juli 2021

• Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Niks op aan te merken

Mooi ruim appartement en zeker goed uitzicht op de zwembaden. Heel uitgebreid ontbijt alsook het avondeten,vriendelijk personeel goede uitleg over de maatregelen,rustig gelegen op een boogscheut van la pineda en wel een eindje van salou centrum,ook goed voor gezinnen met kinderen,was een geslaagde vakantie voor ons top!!!

• Beoordeeld op: 20 mei 2024

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden ent Uitzicht op het Zwembad

Barpersoneel werkten tegen hun goesting. Eten van minderwaardige kwaliteit. Niks vers gemaakt. Pistolets en broodjes waren droog en hard. Dessert heel uitgebreid maar ook alles uitgedroogd en alle dagen hetzelfde. Niets vers gemaakt. Weinig smaak aan alle gerechten. Hier 8 maanden geleden ook geweest en toen was het veel beter. Sterk achteruitgegaan wat betreft eten en vriendelijkheid van personeel.

De rust van de omgeving en het personeel van de receptie

• Beoordeeld op: 14 september 2022

we hebben goed geslapen maar voor een week zou het verschrikkelijk zijn

massaal, veel lawaai,

Het bed en de ruimte in de kamer.Goede douche met goede wasmiddelen

• Beoordeeld op: 30 mei 2022

1,0
    Het was geen fijn verblijf!
    • Appartement (2 Volwassenen + 1 Kind tot 10 Jaar)

De receptionisten moeten klanten serieus nemen ,helpen met problemen ,als ze aangeven ! Bij inchecken was al verkeerd gegaan ,ze ging telkens telefoon oppakken terwijl ze bezig met inchecken. Geen goede uitleg om naar de kamer te gaan. Het was een doolhof B gedeelte,ik was verdwaald en je moet 2 x met de lift gaan om naar 5 de verdieping te gaan. Er is geen trap om van 4 verdieping naar 5 etage te lopen Ik was verdwaald en kreeg angsten om eruit te gaan. Ik wilde aangeven bij receptie , het was druk geen kamer om te wisselen. Ik heb begrip dus wacht op een andere dag, dus na 2 vreselijke nachten niet kunnen slapen van fobie zal de 3 dag er mogelijkheden zijn om te wisselen dat werd door Judith verteld en er zal notitie aan Tamara doorgegeven. Ze gaven mij hoop en dat was wel akelig gevoel om mij later mij te afhaken .Dat is er onbeschoft om zo behandeld te worden. Negeren en sorry is hun service en tactiek in plaats van helpen Sorry ,zeggen en niks doen dat is geen service van deze tijd. Ik moest telkens bij de receptie komen ,maar oplossen was er geen spraken van.Ik had geduld dus probeerde nog een keer . De receptioniste Tamara wilt mij niet eens te woord staan ,liet haar collega mij helpen en nam mij niet serieus . Wat een teleurstelling van H10 en met 4 sterren niet waardig! Ik gaf aan zelf aan om down grade om andere kamer te krijgen en zelfs extra upgrade extra betalen.Wat is schande om zo te behandelen door de hotels medewerkers. Voor vegatarische mensen was weinig keuze, behalve salades! Geen warme eten voor vegatarische mensen . Ik heb veel gereisd en hotels keten H10 bezocht, helaas is deze H10 gewoon onvoldoende! De medewerkers van deze H10 mogen vriendelijke gaan gedragen en cursus volgen om goede service te geven.

• Beoordeeld op: 17 juni 2023