3. Hotelbeoordelingen: Balearen

Beoordelingen over Hotel Gran Sol 3 sterren

Calle Soledad, 49, 07820 San Antonio, Spanje

#4 van de 50 hotels in San Antonio

• Beoordeeld op: 17 mei 2024

Fijn verblijf, goede prijskwaliteitsverhouding.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er zijn veel mensen in het hotel die er s’ avonds/ s’nachts op uit gingen. Het is een gehorig hotel, hierdoor hoorde je hen terugkomen, stemmen heel hard en deuren hard bonken. Hierdoor snachts wel een aantal keer wakker geworden.

Het was fijn dat de auto geparkeerd kon worden achter een hek. Hierdoor stond deze veilig geparkeerd in de stad. Het ontbijt was goed, veel keuze. Het personeel is ontzettend vriendelijk. Goede plek als je het eiland wilt ontdekken. Aan de rand van de stad hierdoor heb je verder geen last van de drukte.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2023

Een echte aanrader!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk zijn er niet veel negatieve punten te noemen. Het enige nadeel is dat als je een lichte slaper bent zoals ik dat je dan wel snel wakker kan worden. Het is vrij gehorig als in je hoort de koffers over de stenen heen gaan, de bedden verschuiven (Ja ook de andere activiteiten) en als mensen hard praten. Gelukkig is het geen feesthotel en was het prima te doen.

Het personeel was erg vriendelijk. Het hotel was schoon en hanteerde schappelijke prijzen. Je kon er goed lunchen. Wij zaten halfpension en elke dag was er variatie aan eten. Ik heb gewoon heerlijk mijn groenten kunnen eten gedurende de week. Elke dag werd het zwembad schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2023

• Eenpersoonskamer

Niks alles was naar wens.

Het personeel was super vriendelijk en het is er altijd perfect netjes. Het mooie is dat je nog kleine voordelen hebt...ze hebben parasols voor als je naar het strand wilt, je kan je douchen indien je een late vlucht hebt en vooral een prive parking. Ik kom zeker terug :)

• Beoordeeld op: 10 oktober 2023

a home away from home
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Extra Bed

Alles was fantastisch, alleen vond ik het iets gehorig. Maar 1 nacht echt last van gehad en door personeel opgelost. Ook vond ik het bed aan de harde kant. Mijn moeder lag heerlijk.

Wij hebben genoten. Het personeel is super vriendelijk. Het hotel biedt gelegenheid om om te kleden en/of douchen als de kamer nog niet klaar is. Of als je uitgecheckt bent, maar pas 's avonds vliegt. Ook is er een bagage-opslag. Er was ook een computer in de lobby waar je op kon inchecken en dan kon je je boardingpas laten printen. 1 nacht hadden wij behoorlijk geluidsoverlast, maar na een telefoontje naar de receptie was het verholpen.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2023

Goede prijs-kwaliteitverhouding op een toplocatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamers zijn wat gedateerd en gehorig en hebben geen inloop-douche. dit zal binnenkort worden aangepakt omdat het hotel gerenoveerd wordt,

goede locatie, goed ontbijt, afgesloten en overdekte parkeerplaats (gratis), bagage-opslag en douche-mogelijkheid na uitchecken

• Beoordeeld op: 4 oktober 2023

geweldig verblijf gehad in dit hotel. Prijs-kwaliteit is uitstekend
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

matras viel wat tegen, en geluid van de buren

heel vriendelijk personeel, uitgebreide keuze bij ontbijt, rustige locatie, leuk terrasje aan de kamer, kamer en badkamer zeker ruim genoeg

• Beoordeeld op: 26 september 2023

Rust in de drukte
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Extra Bed

Voor de tweede keer weer hier verbleven. We kwamen terug om de vriendelijkheid van het personeel, de fijne kamers en het fijne buitengedeelte / zwembad. Ondanks de drukke stad, toch een fijne en rustige locatie. De volgende keer komen we hier zeker weer terug!

• Beoordeeld op: 5 september 2023

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goed gelegen hotel met ruime kamers. Het ontbijtbuffet was heel uitgebreid. We hadden een vroege vlucht, maar mits vraag/reservering was het mogelijk om vanaf 6u15 te ontbijten.

• Beoordeeld op: 1 september 2023

Fantastisch!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel was heel vriendelijk! Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker!

• Beoordeeld op: 20 augustus 2023

Fantastisch gelegen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden een kamer voor 3 personen, maar ipv extra ruimte werd er enkel een extra bed voorzien. Uiteindelijk diende het niet voor veel meer dan het slapen maar extra ruimte had niet misstaan.

Het beste aan het hotel was de ligging, dicht bij "sunset boulevard" die we elke avond bezochten om iets te eten/drinken. Ook het ontbijt was uitmuntend met veel keuze en een namiddagje rust bij het zwembad was zeker ook een aangename ervaring.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2023

Fantastico
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De WiFi deed het soms erg slecht

Het heerlijke ontbijt dat erbij zat

• Beoordeeld op: 4 augustus 2023

Alles in een hotel in Ibiza
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Extra Bed

Fijne kamer, goed ontbijt en heerlijk zwembad. Geen overlast van andere gasten

• Beoordeeld op: 29 juli 2023

Prijs kwaliteit goed hotel met personeel die je het zeer aangenaam maakt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer luidruchtige Engelsen. STOREND OP ALLE GEBIED. Kamers zijn aan modernisering toe. Badkamer klein

Zeer vriendelijk personeel. Fris zwembad Lekker eten en zeer uitgebreid. Ruime privé parking Mooie verzorgde relax tuin. Doucheruimte voor vertrek zeer ruim en proper.

• Beoordeeld op: 20 juli 2023

Uitstekend verblijf!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer goede ligging en toch rustig

• Beoordeeld op: 29 juni 2023

Uitstekend hotel,
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hebben geen op- / aanmerkingen. was gewoon goed.

Het personeel is zeer vriendelijk, mooie kamers (elke dag wordt de kamers schoon gemaakt en handdoeken gewisseld). Kamer heeft een mini koelkast en er staat standaard een fles water op de kamer. Het ontbijtbuffet is zeer goed, wanneer je vroeger moet vertrekken is er een mogelijkheid dat je toch kunt ontbijten. Er is een prima bar bij het zwembad met ligbedden. Men biedt ook een diner buffet voor 15 euro pp aan. Het hotel heeft een overdekt en afgesloten privé parkeerplaats. Ligt vlakbij het strand met diverse bars en restaurants. Mooi zonsondergang. En op loopafstand van Mambo en de haven van Sant Antoni.

• Beoordeeld op: 24 juni 2023

Erg genoten!

Niets viel ons tegen

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Uitgebreid ontbijt en mogelijkheid om in de avond gebruik te maken van het buffet zonder te reserveren. Zeer uitgebreid, wisselend en smakelijk buffet voor €15. Elke dag schone handdoeken en op dag van vertrek mogelijkheid om koffers in kluisjes te zetten en gebruik te maken van een douche met handdoeken van het hotel. Fijn zwembad met ligstoelen. Afgesloten parkeerplaats zonder te reserveren.

• Beoordeeld op: 13 juni 2023

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer goed en uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 28 mei 2023

fijne ervaring

niets

locatie perfect en het personeel was erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 27 mei 2023

Tophotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niks. Misschien alleen het braakliggend terrein als parkeerplaats tussen hotel en boulevard.

Het zwembad en ligweide. Het ontbijt. Het personeel. Locatie.

• Beoordeeld op: 26 mei 2023

Lekker genoten in dit hotel met een fijn ontbijt!
    • Eenpersoonskamer

de kamers zijn wat gedateerd.

de schone kamers

• Beoordeeld op: 25 mei 2023

Prima
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedden vonden wij te hard en de kamers zijn best wel gehorig. We hadden een jong gezin een aantal nachten naast ons met een jong kind welke veel geluiden maakten met elkaar. Jammer dat je dat op de kamer ernaast zo goed hoort en dus vervolgens wakker van ligt.

Heel schoon en vriendelijk personeel! Locatie was ook top! Ontbijt perfect!

• Beoordeeld op: 20 mei 2023

kon niet beter zijn
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de bedden voor geen goeie matras maar ze hebben het perfeckt opgelost in het hotel, een dik opleg matras en het was opgelost

Het ontbijt was super, alles was echt naar onze zin, zeer goed gevoel in dit hotel, wij reizen nogal veel dus veel hotels maar dit hotel was toch 4sterren waard

• Beoordeeld op: 16 mei 2023

Ik zou er opnieuw verblijven
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dunne muren, gehorige kamers in de ochtend. Voornamelijk oudere engelse toeristen.

Hotel voorzien van alle comfort, lekker en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2022

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Weinig toiletartikelen (geen conditioner, geen body lotion, geen papieren zakdoekjes,...) Zaken die basis zouden moeten zijn, worden extra aangerekend: water, handdoeken aan het zwembad,...

Ruime kamers (maar beetje verouderd). Dicht bij de sunset strip & het centrum van San Antonio. Gratis parking. Ruime tuin met zwembad. Alles zeer proper.