2. Hotelanmeldelser for Spanien
  3. Hotelanmeldelser for Andalusien
  4. Hotelanmeldelser for Sevilla
  5. Anmeldelser af Eurostars Torre Sevilla

Anmeldelser af Eurostars Torre Sevilla 5 stjerner

Plaza Alcalde Alfredo Sánchez Monteseirín 2, Edif Torre Sevilla, Triana, 41092 Sevilla, Spanien

#32 af 204 hoteller i Sevilla

9,3

8,7

8,7

• Anmeldt: 8. maj 2024

"Rigtig fint hotel - kan klart anbefales!"
    • På rejse sammen med venner
    • 1 overnatning

Det er synd, at aircondition larmede helt vildt på deres roof-top-bar (så man næsten ikke kunne snakke sammen). Skulle man sidde inden for på roof-top-baren, så var der rigtig koldt. Gym kunne godt være større og med mere udstyr.

Lækre værelser, god service i forhold til parkering.

Overnattede: maj 2024

• Anmeldt: 22. juli 2023

"Dejlig restaurant med udsigt"
    • 1 overnatning

Sengetøjet var plettet og med små huller (nyvasket men af ældre dato). Rengøringspersonalet kom ind af døren, uden at banke på -efter vi var ankommet. Airconditionen faldt gentagende gange til 16 grader efter kort tid. Beskeder fra hotellet angående udtjekning blev sendt på hollandsk(!). Virkede ikke som et 5 stjernet hotel.

Vi havde en rigtig god oplevelse i restauranten, med en lækker smage-menu. God betjening. Morgenmadsbuffeten var overdådig og lækker. Store parkeringspladser i god parkeringskælder. Et center lige ved siden af hotellet med restauranter, cafeer og indkøb. På trods af svipsere - dog valuta for pengene.

• Anmeldt: 13. oktober 2022

"Super venlig personale og fantastisk udsigt! Flott designet hotel og værelse! Men spa var skuffende! Skal du arbejde fra"
    • Deluxe-værelse

➗ Ingen mulighed for arbejde til efter 12 Min søn og jeg var på ferie, men jeg havde behov for at arbejde om formiddagen, mest tale i telefon/online møder m.m. Jeg havde kun mulighed for at sidde i lobbyen, hvor der var ret højt musik i baggrunden eller på restaurantetagen, hvor der indtil lidt over 11 var mange mennesker, som gik til/fra morgenmad. Jeg kunne ikke være på værelse, da jeg har lovet min søn, at jeg ikke vil arbejde meget. For at overholde det, lovet jeg slet ikke vil arbejde på værelse! Så der blev improviseret og ombooket møder til efter kl.12, for der var mulighed for at side “næsten” uforstyrret på roof top og arbejde. Der er stikkontakter over alt! Med skøn udsigt og super venlig personale! Så skal du arbejde, skal du gøre det fra værelse ellers ingen faciliteter for at side uforstyrret til efter kl.12, hvor du kan side næsten uforstyrret. ➗Spa Spa område var lidt skuffende! Selvom vi vidste der ikke var meget, så regnede vi med, at det der var fungerede. Men der var ikke nok tryk på vandet på det rektangulært vandfald eller på fontænen. Undervandsmassage til lænd virkede ikke. Derudover var der 2 sauna (kom til at trykke på alarmen flere gange, da det ene var mørkelagt sauna og fik ingen introduktion fra personale, derfor tænkte at det var lyseknappen), cool breeze bruser, liggestole, hvorfra det var svært at se udsigten og liggestole med undervandsmassage i poolen, med udsigt.

Personale var venlig, smilende og hjælpsomme! Alle taler ikke engelsk, men der var ikke problem med kommunikation, hvis man gerne vil forstå og blive forstået! Skøn hoteldesign og utrolig flot udsigt over hele byen fra værelse/roof top. ✔️Lobby flot, højt til loft, flot design ✔️Fancy elevatorer, uden kort kan man ikke komme nogen steder! ✔️Værelse var rummelig, fine senge, rent, flot udsigt, flot design! ✔️Badeværelse var stort både med bruser og badekar. Rent!! Flot design. Bruser og toilet var særskilt, som er fantastisk! ✔️Gang meget flot med lys i hele garderobe væg i glas med minibar, Box, badekåber, slippers, kaffe/te, god plads til eget tøj/sko. ✔️Beliggenhed er fint, i gå afstand til alt. Vi har brugt taxa meget på vej tilbage på hotellet.

Overnattede: oktober 2022

• Anmeldt: 22. marts 2022

• På rejse sammen med venner
    • Juniorsuite med byudsigt

personalet var meget dårlige til at tale og forstå engelsk . spa området er meget lille og meget støjende. på ingen måde afslappende pga støjen

beliggenheden, værelset,

Overnattede: marts 2022