3. Beoordelingen B&B en herberg: Catalonië

7,5

• Beoordeeld op: 2 november 2023

Goeie locatie, basic onderkomen
    • Familiekamer met Eigen Badkamer en Balkon

Het stapelbed is toe aan vervanging. Het bovenste bed was provisorisch veilig te maken met een plastic hekje, het onderste bed kraakte zo erg dat we het matras op de grond hebben gelegd. Niet erg comfortabel en niet wat je verwacht voor de prijs die we betaald hebben.

Goede locatie, op loopafstand van veel gezellige barretjes en restaurantjes. Eigen badkamer met prima douche. Vriendelijke host.

• Beoordeeld op: 1 november 2022

Perfect voor 1 persoon voor 1 nacht. Niet geschikt voor langer verblijf.
    • Small Budget Double Room with private bathroom

De kamer is zeer basic. Het is jammer dat er geen venster is naar buiten, voelt zeer claustrofobisch en niet fris.

De host, Tina, was bijzonder behulpzaam en vriendelijk! Omdat mijn vlucht veel vertraging had kwam ik super laat aan. Ze blijf bereikbaar. Ik mocht ook langer in de kamer blijven de volgende ochtend en ik kon mijn bagage de ganse dag bij haar laten staan terwijl ik de stad verkende. Ze hielp me daarna ook met het vinden van het gepaste openbaar vervoer naar mijn 2e verblijf!

• Beoordeeld op: 30 oktober 2022

Top locatie, niet luxe; wel prima en schoon.
    • Familiekamer met eigen badkamer en kitchenette

Tegenvallen is een groot woord, maar als ik iets moet noemen dan vind ik dit geen "familiekamer". Er staat een tweepersoonsbed en een stapelbed. Ik was er samen met mijn dochter (16) en dan is het een prima accommodatie. Maar ik had er niet aan moeten denken om in deze accommodatie met vier personen te moeten verblijven.

Het appartementje/studio ligt in het stadsdeel Gracia, een paar straten verwijderd van de Sagrada Familia. De eigenaresse is heel aardig en behulpzaam en gaf een aantal tips voor uiteten, metro gebruik en een stukje geschiedenis over Barcelona. Er zijn twee metrostations dichtbij ( gele en blauwe lijn). Dit is echt een prima plek om te verblijven als je niet van al teveel luxe houdt. Slaapkamer, keukentje en badkamer met wc. Leuk ingericht en schoon.

• Beoordeeld op: 1 juli 2022

• Familiekamer met Eigen Badkamer en Balkon

de eigenaresse was goed bereikbaar over whatsapp maar bij fysieke afspraken kwam ze iedere keer minstens 10 minuten later dan afgesproken. vooral toen we naar het vliegveld moesten was dit vervelend.

locatie was fijn, erg leuke buurt. ook de kamer was rustig, er was privacy, en de voorzieningen waren op orde. douche was erg lekker, het bed was comfortabel maar wel een beetje klein, en de airco was zeer gewaardeerd.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2022

Veel te duur voor een matige kamer.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Te klein voor 3-pers., hygiëne en prijs-kwaliteit.

De locatie is prima. parkeergarage in een straat om de hoek.

• Beoordeeld op: 28 juni 2022

• Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer