2. Hotellrecensioner ESP

• Recenserades: 29 oktober 2023

7,0
    Bra
    • Rum Deluxe med havsutsikt

Ljudnivån i matsalen var förfärlig. Svårt att hitta en plats i matsalen.

Utsikten var fantastisk

Bodde här oktober 2023

• Recenserades: 5 oktober 2023

8,0
    En avkopplande semester med sol och härliga bad😀
    • Rum Deluxe med havsutsikt

Ljudnivån i restaurangen var fruktansvärd! (Vi undvek den trots att vi betalat för halvpension.) Man kunde inte sitta ute och äta frukost, lunch eller middag vilket var trist. Det fanns tre hissar varav en hiss var trasig under hela vår vistelse på 10 dagar. Ibland fungerade bara en hiss vilket gjorde att det blev ännu längre kö…

Läget var fantastiskt! Badet otroligt fint och havsutsikten. Sängarna var breda och sköna! Personalen var mycket bra, främst i receptionen.

Bodde här oktober 2023

• Recenserades: 27 september 2023

8,0
    En avkopplande vistelse med härliga bad och god sömn.
    • Rum Deluxe med havsutsikt

Ljudnivån i restaurangen var mycket hög samt stort minus var att man inte kunde sitta ute och äta. Hissarna var under all kritik, av tre hissar fungerade oftast två men ibland bara en, mycket dåligt!

Personalen var helt fantastisk. Fixade minsta problem direkt. Sängen var mycket skön (lakanen sämre då de var för stora)

• Recenserades: 23 juli 2023

Bra hotell
    • Rum Superior

Äklig mat i restaurangen. Inga lediga solsängar om du kommer efter kl 9. Städerskor bryr sig inte om folk sover/vilar, de springer med sina vagnar fram och tillbaka, pratar högt, skrattar osv.

Jättefin strand. Bra läge, 100500 butiker och restauranger omkring. Fräsht och rent.

Bodde här juli 2023

• Recenserades: 15 augusti 2022

Bra och dåligt
    • Rum Superior med havsutsikt

Det fanns bara en matsal att välja på vid All In Clusive och den var skolmatsalsaktig. Men bra bra mat! Det fanns möjlighet att äta lunch på en annan av hotellets restauranger men där var personalen under all kritik och vi fick vänta otroligt länge på maten och fick inte allt av det vi beställt. Dessutom kunde flertalet inte ens förstå engelska vilket är helt obegripligt.

Fint rum med sköna sängar och trevlig balkong mot havet. Personalen i receptionen var mycket trevliga. Detsamma gäller barpersonalen.

Bodde här augusti 2022

• Recenserades: 22 september 2023

5,0
    Fantastiskt läge men katastrofal matupplevelse..
    • Rum Deluxe med havsutsikt

Det finns dock ett par stora minus. Drinkarna känns som de är utspädda med vatten, och de görs med väldigt varierande kvalité, men det kan man leva med. Men det riktigt stora problemet är maten i matsalen. Frukost, Lunch och Middag är inte bra. Under all kritik. Här kan man jämföra med vilken skolbespisning som helst, och välj verkligen inte Al-Inclusiv för matens skull. Vi gick ändå ut och käkade. Ljudnivån är också öronbedövande, men detta kan man avhjälpa med lite aucustic-paneler. Vi hade även under vår tid på hotellet 3 icke fungerande hissar. När vi kom stod en stilla, vilket vi läst om i en tidigare recension, sen gick även de två andra också sönder.

Läget på hotellet är fantastik, precis vid stranden. Vi hade balkong ut mot havet och stranden och det är en fantastisk vy. Rummen är jättefina, rena och med en fin toalett och dusch. Det finns även ett kylskåp på rummet. Hissen går rakt ned till poolen och bredvid ligger stranden. Man kan hämta drinkar, öl och Sangria och ta med sig ned, de serveras i höga plastglas! Ett trevligt hotell på ett bra läge.

• Recenserades: 28 augusti 2023

6,0
    Helt okej men för mycket folk för vår smak. Saknade charm.
    • Rum Superior

Hotellet hade endast 3 hissar och 2 av dem var ur funktion hela vår vistelse! Då hotellet är 7 våningar så var det cirkus då alla köade till den enda lediga hissen. Väldigt mycket folk, låg packade som sillar på solsängar. 2 poolområden varav den ena på baksidan mot havet hade skugga från kl 13 och resten av dagen. Poolområdet på framsidan låg mot parkeringen, hade barnsektion och vattenträning. Matsalen väldigt högljudd, fanns ingen möjlighet till att äta ute. Maten var ok men lite smaklös. Fanns mycket att välja på.

Rummen var fräscha och fina. Läget mkt bra. Frukosten var bra, fanns mkt att välja på.

Bodde här augusti 2023

• Recenserades: 30 juli 2023

4,0
    Omständig
    • Rum Deluxe med havsutsikt

Hissarna är riktigt dåliga AC:n kan man inte ens kalla en AC, extremt dålig ”Kylskåpen” dåliga För mycket folk för utrymmet på hotellet, två små poolar varav en vill man inte vistas på, hissarna rymmer 5 personer knappt om man bortser från väskor osv och då fungerar bara en av de 3 hissarna, en annan hiss är helt avstängd och den 3:e hissen fungerar under några timmar per dag Rummet man fick som skulle vara ”havsutsikt” var inte havsutsikt, detta åtgärdades dock av personal Smutsigt i hallarna utanför hotellen. Högljudda liveuppträdanden från hotell runtom som stör på kvällarna om man har planer att gå upp tidigt dagen efter.

Personalen i receptionen Duschen Fina rum

Bodde här juli 2023

• Recenserades: 16 maj 2024

Mycket bra
    • Familj med yngre barn
    • Rum Superior med havsutsikt

Denna gäst har inte lämnat några kommentarer.

Bodde här maj 2024

• Recenserades: 27 oktober 2023

Mycket bra
    • Resa i jobbet
    • Soloresenär
    • Rum Superior

Denna gäst har inte lämnat några kommentarer.

Bodde här september 2023

Gäster har även recenserat dessa boenden: