2. Opinions d'hotels de Estònia

9,7

• Relació qualitat-preu

8,7

Opinions 100% autèntiques

Clients reals. Estades reals. Opinions reals.

Més info- obre un quadre de diàleg
Deixa un comentari

Llistat 1 - 1

• Escrit el 24 de set. del 2023

6,0
    "Per una estada curta d’una o dos nit encara, però per una estada més llarga (vam estar 4nits), no repetiriem."
    • Viatge de vacances
    • Família amb nens petits
    • Habitació Triple amb Bany Compartit
    • Estada de 4 nits
    • S'ha enviat des d'un mòbil

Les altres ressenyes comentaven sobre l’escala per accedir al pis de d’alt, on hi ha les dues habitacions, realment un inconvenient pel grau d’inclinació. El lavabo està abaix, així que viatjant amb la filla de 5 anys, cada nit amb baixar per les escales molt dretes no ha sigut feian fàcil. La part que s’ha d’accedir al lavabo està en obres amb eines, llistons i varilles, així que no em sentia molt segur que la meva filla anés sola per allà. Just al costat de la casa hi ha la desenvocadura d’un riarol, això fa que sigui practicament impracticable estar fora per la quantitat de mosquits (evidentment, no és culpa dels propietaris, però cal tenir-ho en compte). L’habitació triple NOMÉS hi havia dos llits i una taula (sense cadires). La part comuna, a compartir amb els altres hostes molt petita, vam coincidir amb un grup de tres nois i vam haver de fer torns per sopar asseguts.

La ubicació molt bona.

S'hi va allotjar el agost del 2023

Llistat 1 - 1

T'igualem el preu
T'igualem el preu
Els millors preus • Sense càrrecs de gestió • Ho has trobat més barat? Et tornem la diferència!