2. Hotelanmeldelser for Danmark

9,1

8,3

8,3

• Anmeldt: 24. marts 2024

"Super sødt personale & hyggelige omgivelser"
    • 1 overnatning

Dejligt værelse, meget god morgenmad, flot restaureret bygninger

Overnattede: marts 2024

• Anmeldt: 20. februar 2024

Super morgenmad Super beliggenhed

Overnattede: februar 2024

• Anmeldt: 20. november 2023

7,0
    "flot sted med mange gode aktiviteter"
    • Gruppe
    • Dobbeltværelse

Vi havde bestilt kaffe til kl. 16.00 - vi var 6 venner sammen på weekend - vi kunne ikke få et bord til kaffen, da 2 personer typisk sad ved borde hvor der kunne sidde 6-8 personer. Tjeneren kom efter 15-20 min og sagde vi skulle vente da han havde andre kunder. Da vi fik et bord og lidt kaffe, men der var kun kage til 4 af os og måtte vente yderligere 15 min på den sidste kage. Da vi bad om mere kaffe fik vi besked på at han havde fri kl. 16.30 og nu var kl. 16.45 så han vidste ikke rigtigt om han kunne nå det. Men kom dog med en kop kaffe og vi andre måtte vente igen i ca. 20 min. på at få en kop kaffe mere ? hvorfor sætter I ikke bare en kande kaffe på bordet ?? Han oplyste alle gæster om at have havde fri og derfor ikke havde tid til at betjene gæsterne - hvilket han jo gjorde alligevel, men det virker malplaceret at vi skulle vente i virkelig lang tid før vi kunne få bare lidt betjening?? Ved aftensmaden som vi havde bestilt bord til kl. 18.45 kom vi ned i morgenmadskælderen - helt inde bad ved som de eneste og vi blev simpelthen glemt - vi ventede i næsten en time før vi fik mad. Forretten var en stor skuffelse, den var meget kold og levede slet ikke op til vores forventninger - der var intet smag i maden og ja den fremstod dårlig. Hovedretten og desserten var noget bedre og smagte godt men også her ventede vi i meget lang tid på at få den. Da vi spurgte ind til hvorfor vi måtte vente i så lang tid, sagde tjeneren at der var alt for mange mennesker booket ind ?? hvis I ikke kan håndtere jeres gæster, skal I ikke ringe og bede os om at booke bord - så havde vi med fordel kørt et andet sted hen og spist hvilket vi også gjorde aften 2, da vi ikke havde lyst til at opleve den total mangel på servide både ved kaffen og ved aftensmaden - det er simpelthen ikke i orden....

Skøn beliggenhed og gode muligheder for at være aktiv. Rigtig flot morgenmad.

Overnattede: november 2023

• Anmeldt: 14. november 2023

• 1 overnatning

Smukke omgivelser og god morgenmad.

Overnattede: november 2023

• Anmeldt: 13. september 2023

7,0
    "Det var ok, men kommer der ikke igen."
    • På rejse sammen med venner
    • 1 overnatning

For dyrt i fht. Værelse standard og maden var yderst sparsom til middag i restaurant om aftenen

Omgivelserne og lokaler på selve godset

Overnattede: september 2023

• Anmeldt: 17. august 2023

• 1 overnatning

Man kunne meget let gøre morgenmadsfaciliteterne noget mere attraktive. Dårlige omklædningsforhold ved poolen. Larm fra bryllup det meste af natten.

Smukke omgivelser, skøn modtagelse i receptionen, dejligt værelse og smukke stuer

Overnattede: august 2023

• Anmeldt: 31. juli 2023

Flotte historiske bygninger

• Anmeldt: 14. juli 2023

• 1 overnatning

Super morgen buffet Rigtig flotte omgivelser

• Anmeldt: 12. juli 2023

"Fremragende ophold som vi helt sikkert gentager."
    • Dobbeltværelse

Det rum vi havde, her var chatol og spejl, lidt malplaceret i forhold til hinanden og iht. til den knagerække der var monteret på væggen. hvor tøjet kom til at hænge ud over dele af chatollet. I badeværelset var glashylde ikke helt fastskuet, dvs. løs monteret i højre side. Ville gerne have givet et 9 tal hvis dette have været i orden.

Morgenmaden var fantastisk, i super rammer. Det samme var aften menuen og dertil vine, helt igennem fantastisk, som I vores tilfælde blev nydt på terrassen med udsigt over de grønne områder. Hele området emmer af atmosfære, historie og fabelagtig service. At der hertil er mulighed for fysisk udfoldelse i eget tempi, overnatning i naturen mv. er absolut en stor fordel.

• Anmeldt: 9. april 2023

"Vi kommer gerne igen!"
    • 1 overnatning

Meget velassorteret og flot morgenmad. Beliggenhed i smuk natur.

Overnattede: april 2023

• Anmeldt: 8. januar 2023

"virkeligt godt og kommer helt sikkert igen"
    • 1 overnatning

synes værelset var lidt slidt, men gode faciliteter

betjeningen og maden var fantastisk

Overnattede: januar 2023

• Anmeldt: 15. oktober 2022

• 1 overnatning

Meget små og lidt kedelige værelser. Vi boede i en bygning langt væk, og på et meget lille og kedeligt værelse. Resten af omgivelserne og selve hovedbygningen var rigtigt hyggelig.

Super lækker morgenmad! Virkelig eminent og lækkert med mange anderledes små retter.

Overnattede: september 2022

• Anmeldt: 13. oktober 2022

"alt i orden."

ikke noget negativt

roligt og rimeligt.

Overnattede: oktober 2022

• Anmeldt: 6. september 2022

• 1 overnatning

Vi var uheldig med gylle så der lugte ikke så godt, så book før høst. 👍🇩🇰🤢🤮😷.

Meget smukt beliggenhed og masser af gode aktiviteter man kan udforske og flotte værelser.🇩🇰👍

Overnattede: august 2022

• Anmeldt: 24. juli 2022

"fredeligt"
    • Dobbeltværelse

restauranten da maden var ensidig og kartoflerne rå. Der var få muligheder og intet a la carte.

Det var privat selv om alle værelser var bookede

Overnattede: juli 2022

• Anmeldt: 7. juli 2022

7,0
    "God beliggenhed, men for meget støj."
    • 1 overnatning

Utrolig støjende værelser, du kan høre alt - dårligt overnatning.

Morgenmaden var ok

Overnattede: juli 2022

• Anmeldt: 24. juni 2022

• 1 overnatning

middagen med kun en fast meny som alternativ var ikke op til tidligere oplevet standard

miljøet, stort dejligt værelse,

Overnattede: juni 2022

• Anmeldt: 7. juni 2022

• Dobbeltværelse

Der var lidt varmt på værelset om natten, og det er ikke muligt at åbne vinduer om natten, da det er i gadeplan lige ud til hvor andre gæster går forbi. Der er kun meget mørke gardiner der lukker alt lys ude.

Super god service, vi havde lidt udfordringer med ventilatoren på badeværelset, og der blev fulgt op på dette flere gange af personalet, der tilbød os skift af værelse. Dejlig morgenmad og skønne værelser.

Overnattede: juni 2022

• Anmeldt: 15. april 2022

"Dejligt, men med manglende badekar!"
    • 1 overnatning

At vi i vores bestilling gennem booking.com havde bestilt værelse med badekar og det var der ikke på det værelse vi fik ved ankomst. Dette var meget skuffende og virkede som snyd eller i hvert fald sjusk fra booking.com’s side.

super dejligt sted med smuk natur og skønne gamle bygninger, værelser og lokaler som er meget flot renoveret og velholdte.

Overnattede: april 2022

• Anmeldt: 8. april 2022

• 1 overnatning

Ophold ved pool pga andre ubehagelige par . Havde regnet med vi gik et "bedre" værelse ifølge vores booking på nettet

Beliggenhed og personalet .

Overnattede: marts 2022

• Anmeldt: 12. februar 2022

• 1 overnatning

Fik tilbagemelding om at det kostede 100 kr. ekstra for at forlade godset en time senere. Det skulle i måske hellere påføre overnatningsprisen fra starten.

Meget tilfreds 😃👌

Overnattede: februar 2022

• Anmeldt: 6. februar 2022

7,0
    "Restaurant Blixen reddet det hele."
    • 1 overnatning

Rommet var for lille. Ingen plads til at pakke ud og stille kofferten. Manglet sitte muligheder på rommet.

Restaurant Blixen, meget bra. En megt god 3 retters middag med vin meny. Kan anbefales på det sekeste. Stort fint område og bevege sig på.

Overnattede: februar 2022

• Anmeldt: 20. december 2021

Ved ikke

Ok

Overnattede: december 2021

• Anmeldt: 9. december 2021

"Dejligt ophold i smukke omgivelser."
    • 1 overnatning

Dejligt wellness område MEN Der mangler beholder til affald i spa rummet, som også er gennemgangsrum. I indgangsrummet mangler information om hvor man gør af de blå beskyttelses poser til fodtøjet efter brug. Nye og brugte var blandet sammen. Ved vandautomaten stod brugte og rene engangsglas i en sammenblanding,da der ikke var en beholder til affald i rummet.

Meget dejligt. Vi har bestemt nydt opholdet, og vil anbefale det til venner og bekendte.

Overnattede: december 2021

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: