3. Hotelbeoordelingen: Beieren
  4. Hotelbeoordelingen München
  5. Beoordelingen van Mandarin Oriental, Munich - Germany's Best City Hotel 2024

Beoordelingen over Mandarin Oriental, Munich - Germany's Best City Hotel 2024 Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Neuturmstrasse 1, Altstadt-Lehel, 80331 München, Duitsland

#8 van de 395 hotels in München

• Beoordeeld op: 20 oktober 2022

• Superior Tweepersoonskamer

Het eten bij de japanner Het heeft niets van nobu weg. Kwaliteit niet constant bij diverse gerechten Alleen de black cod was van nobu nivo

Klassiek met modern uitstekend gecombineerd in de kamers en rest van hotel

• Beoordeeld op: 25 april 2022

ingetogen luxe, chic

niets

de douche!

• Beoordeeld op: 30 januari 2023

1,0
    Onwaardig voor een luxehotel in dit hoge prijssegment.
    • Superior Tweepersoonskamer

- bij de check-in vonden onze boeking niet terug terwijl we gereserveerd hadden via de website van booking.com - bij de aankomst kregen we een glaasje champagne uit een champagnefles die al open was van de dag ervoor waardoor we champagne kregen zonder prik - de sauna was kapot - we moesten meer dan een uur wachten op de room service, het personeel was onze kamernummer vergeten en wisten niet naar welke kamer ze het eten moesten brengen. - de lavabo van onze badkamer was verstopt door de vorige gast (deze had hier een sigarettenpeuk in gestoken) en het kuispersoneel had niet grondig genoeg gepoetst. Uiteindelijk werden wij ervan beschuldigd de lavabo verstopt te hebben. Toen we uitlegden bij de check-out dat mijn partner en ik niet roken geloofden ze ons niet en bleven ze de schuld op ons schuiven. - door de discussie over de verstopte lavabo bij de check-out hebben we zoveel tijd verloren dat we onze vlucht zouden missen en zijn we moeten vertrekken. Het personeel ging unilateraal bepalen hoeveel ze van het deposito via onze creditkaart zouden afhouden. Zo geef je als gast eigenlijk een blanco cheque. Dit is totaal onaanvaardbaar en voelt aan als bedrog. Het enige wat we constant te horen kregen van het personeel was ‘we are sorry for the inconvenience’. Uiteindelijk hebben we veel te veel geld betaald voor een check-in die niet was voorbereid, champagne zonder prik, een roomservice die meer dan een uur op zich heeft laten wachten, ten onrechte beschuldigd te worden omdat het kuispersoneel zijn werk niet grondig heeft gedaan en het hotel te verlaten zonder te weten hoeveel geld we effectief kwijt waren. Dit is ronduit onprofessioneel. Mijn partner en ik hadden dit hotel uitgekozen om te ontspannen en tot rust te komen maar uiteindelijk hebben we enkel problemen gehad.

• Beoordeeld op: 27 februari 2023

• King Kamer Mandarin