2. Hotellrecensioner GER
  3. Hotellrecensioner Brandenburg
  4. Hotellrecensioner Lübbenau
  5. Recensioner av Hotelanlage Starick

Recensioner av Hotelanlage Starick Det här är den officiella stjärnklassificeringen som tilldelades boendet av en oberoende tredje part – Hotelstars Union. Boendet jämförs med standarden i branschen och bedöms utifrån prisnivå, faciliteter och tjänsterna som erbjuds. Använd stjärnklassificeringen som hjälp när du väljer boende.

An Der Dolzke 4, 03222 Lübbenau, Tyskland

5,0
    Naturfint utanför byn
    • Familj med yngre barn
    • Dubbelrum Deluxe

Parkering finns nära men tågstationen ligger en dryg halvtimmes promenad bort. Buss går sällan. Vi fick rum riktigt långt ifrån varandra; hotellet har rum i flera olika hus. Vi hade svårt att hitta då det saknas skyltar. Mycket svag mobiltäckning inomhus. Hårda sängar. Vissa i personalen kan engelska. Vi hade bokat med delad terrass, men fick inte det.

Hotellet ligger fint precis intill vattnet. Det finns kanot och kajak uthyrning precis intill. Två restauranger ligger mycket fint intill kanalerna. Rummen var rymliga, men det fanns ändå bara säng och garderob. Frukosten höll god kvalitet och gav ett fräscht intryck.

Bodde här juli 2023

• Recenserades: 7 april 2023

Enastående
    • Par
    • Suite mit Dampfdusche
    • Vistelsen var 1 natt

Denna gäst har inte lämnat några kommentarer.

Bodde här april 2023

Gäster har även recenserat dessa boenden: