3. Hotelbeoordelingen: Beieren
  4. Hotelbeoordelingen Regensburg
  5. Beoordelingen van Walhalla Hotel Regensburg Hoeferer 4 Sterne Superior

Beoordelingen over Walhalla Hotel Regensburg Hoeferer 4 Sterne Superior Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Gewerbegebiet Nord 6, 93105 Regensburg, Duitsland

#14 van de 137 hotels in Regensburg

• Beoordeeld op: 12 augustus 2023

Hier komen we zeker terug of gaan we aanbevelen aan anderen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Alles was eigenlijk heel goed. Vriendelijk onthaal, super ontbijt, de kleinschaligheid, ruime kamer en zeer hygiënisch. Het terras was zeker een pluspunt.

• Beoordeeld op: 25 juli 2022

Prima verblijf een aanrader.
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Het is jammer dat er geen mogelijkheid voor lunch en diner is. De directe omgeving van het hotel is keurig maar wat verder weg is het industrieterrein een beetje rommelig. Geen noemenswaardige dingen die verder tegenvielen.

Het is een heel mooi knus hotel. Niet te groot, mooi overzichtelijk er zijn kamers op de begane grond en op de eerste verdieping. Vanuit de kamers op de begane grond kun je zo de tuin inlopen. De kamers op de eerste verdieping hebben een balkon. De kamers zijn van alle gemakken voorzien. Gratis koffie op de kamer en prima Airco. In de (gras) tuin zijn wat stoelen en er is een hot tub. (Wij hebben er geen gebruik van gemaakt.) Er is een lift en alles is zeer overzichtelijk. Mooie (gratis) parkeerplaatsen. Bereikbaarheid is prima, beetje vreemd achteraf op een industrie terrein maar rustig gelegen. Wij hebben geen last van lawaai gehad. De eigenaar en zijn personeel maken het gezellig en proberen aan je wensen te voldoen. Het is een ideaal hotel voor een tussenstop. Ook een prima hotel om met de fiets Regensburg te ontdekken. Ca. 5 kilometer fietsen, wat goed te doen is. Het Donau fietspad ligt op korte afstand en is een aanrader. Het ontbijt is uitstekend. Je kunt koffie, wijn en een biertje drinken op het terras. Er is geen mogelijkheid voor eten. In Tegernheim is een prima Gasthof en een Italiaans restaurant. Tegen een meerprijs kun je de kleine keuken op de kamer gebruiken en zelf je eten koken.

• Beoordeeld op: 2 september 2021

Goed ‘onderweghotel’
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Ligt niet romantisch, maar wel dicht bij groen

Lekkere keuken, terras en fijne comfortabele kamers

• Beoordeeld op: 17 augustus 2021

Genieten
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Locatie is op industrie terrein. Douchehoek is niet geheel afgesloten waardoor veel water in de rest van de badkamer komt. Miste de flesopener bij de frisdrankautomaat.

Zeer vriendelijk personeel en super lekker gegeten. Vrij nieuw hotel met leuke inrichting. Voor fietsers ideale locatie om een gedeelte van de Donau radweg te fietsen.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2023

Voldoende
    • Suite

Afgelegen en niets dicht in de buurt. Airco geeft niet veel en als je uw venster open zet lawaai en muziek uit de buurt. Ze hadden gevraagd wanneer we gingen ontbijten. De zondag ging vanaf 7uur werd vermeld. We zeiden ok vanaf 7uur willen we ontbijten daar we op doorreis zijn. We hadden al gezien aan haar gezicht dat dit te vroeg was. Toen we op zondag om 7 uur beneden kwamen stond nog niets klaar. Om 7u14 kwam er iemand op haar gemak af met een gezicht tot op haar tenen. Blijkbaar was het niet doorgegeven dat wij zo vroeg gingen ontbijten. Dat was al genoeg voor ons om door te gaan en geen ontbijt te nemen anders was het nog later. Als je dit doet, doe je dit met hart en ziel. Dan ben je daar al om 6u30 om alles klaar te zetten en anders zet je er maar op dat je maar om 8uur kunt aanschuiven. Heb mail gestuurd en heb dan wel geld terug gekregen. Maar zijn wel met een lege maag moeten vertrekken. 😏 Suite zeggen ze maar denkcdat alle kamer suite zijn en voor die prijs had ik toch meer verwacht. Tja

Wij hadden een kamer geboekt op gelijkvloers met airco. Bij aankomst was airco stuk. Gemeld en hebben dan andere kamer op 1ste verdiep gekregen. De kamer was ok. Het bed was goed en in de badkamer was alles aanwezig. Er was een keuken maar alles was vast gemaakt.Er was een bijkomende prijs om dit te gebruiken. Koffiezet aanwezig maar maakte veel lawaai.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2022

superfijn
    • Suite

helaas geen gelegenheid voor avondeten

hotelkamer, ontbijt en het vriendelijke personeel.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2023

• Beoordeeld op: 25 juli 2023