3. Hotelbeoordelingen: Baden-Württemberg
  4. Hotelbeoordelingen Herbolzheim
  5. Beoordelingen van Highway Hotel

Beoordelingen over Highway Hotel Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Breisgauallee 6, 79336 Herbolzheim, Duitsland

#18 van de 20 hotels in Herbolzheim

7,4

• Beoordeeld op: 3 juni 2024

• Tweepersoonskamer met Extra Bed

Goed ontbijt - fijn hotel voor één overnachting voor de doorreis naar je vakantieadres

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 2 juni 2024

• Tweepersoonskamer met Extra Bed

Geen kinderbed en wel betaald

Goede parkeerplek en locatie

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 10 mei 2024

Prima motel voor onderweg.

Het is een motel aan een grote parkeerplaats langs de snelweg: wat rumoerig dus. Maar dat weet je vantevoren.

Vriendelijke service, de vouwwagen mocht aan de auto blijven en we mochten daarom ook 'dwars' parkeren. Prima ontbijt, keurige badkamer, niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 5 mei 2024

• Tweepersoonskamer met Extra Bed

Fijn hotel voor een tussenstop. Lekker bed en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 5 mei 2024

Op doorreis

Rond 6 uur begonnen ze het ontbijt voor te bereiden. De baklucht leek rechtstreeks mijn kamer binnen te komen. Dat was onprettig. Daardoor zeer vroeg wakker.

Kamer was keurig en schoon. Ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 2 mei 2024

• Tweepersoonskamer met Extra Bed

Prima hotel voor doorreis of één of twee nachtjes als je niet te lang op je kamer of in hotel bent. Kamer was wat klein en bedden en slaapbank voor de kinderen waren erg matig. Veren van de tweepersoons voelde en hoorde je af en toe ineens door de matras schieten. Kussens slap. Slaapbank was wat gammel en wiebelig. Wij hadden dit hotel voor een bezoek aan Europa-Park, fijne afstand tot park, 9 minuten en je staat op de parkeerplaats. Vriendelijke medewerkers, soms lastig communiceren in het Engels, maar ze doen hun best. Restaurant bij het Shell tankstation dus niet in het Hotel zelf, prima eten, maar niet bijzonder. Kaart die het hotel op de site heeft komt niet overeen met die van het restaurant. Wel 10% korting als hotelgast. Ontbijt voldoende, wel afhankelijk van wat je gewend bent of verwacht. Hotelbar wat sober. In de kelder een speelhoek en little vegas, maar dat mag geen naam hebben. Wel leuk om even te kunnen Poolbiljart te kunnen spelen. Al met al, voor ons prima verblijf, simpel , schoon en aangezien we weinig in het hotel waren wel ok. ___________________________________________ Great hotel for a transit trip or one or two nights if you are not in your room or hotel for too long. The room was a bit small and the beds and sofa bed for the children were very mediocre. You could occasionally feel and hear the springs of the double suddenly shooting through the mattress. Pillows limp. Sofa bed was a bit rickety and wobbly. We had this hotel for a visit to Europa-Park, nice distance to the park, 9 minutes and you are in the parking lot. Friendly employees, sometimes difficult to communicate in English, but they do their best. Restaurant at the Shell gas station, so not in the hotel itself, good food, but not special. The map that the hotel has on its site does not match that of the restaurant. Up to 10% discount as a hotel guest. Breakfast sufficient, depending on what you are used to or expect. Hotel bar somewhat austere.

• Beoordeeld op: 29 april 2024

• Tweepersoonskamer met Extra Bed

Betaald parkeren, geen koffie op de kamer

Dichtbij europapark en rulantica, goed ontbijt, kamer netjes

• Beoordeeld op: 22 april 2024

Volgende reis eens naar alternatieven kijken.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed

We zijn hier (vooral vanwege de locatie) vaker geweest en waren deze keer negatief verrast over de 4 euro voor parkeren (die automatisch bij inchecken berekend werd). De parkeerplaatsen in het gebied lijken niet exclusief.

Goede locatie voor tussenstop op weg naar Italië

• Beoordeeld op: 16 april 2024

Super de luxe samsung airco op de kamer maar deze was bijna volledig geblokkeerd. Als wij deze instelde schoot deze constant terug naar een voorraf geprogrammeerd programma. Wat 23 graden verhitten was. Wij hebben dus eigenlijk zonder dekens met het raam open moeten slapen. Dat was wel jammer, wij hadden namelijk express een hotel met airco geboekt vanwege het warme weer.

Het hotel is op nog geen 10 minuten afstand van Europa park. Met een parkeerplek voor de deur en eventueel een mc donalds - burger King recht ernaast

• Beoordeeld op: 14 april 2024

prima hotel vlak naast de autoweg

vruchtencompote bij het ontbijt. straatlantaarns vlak onder het kamerraam, waardoor het moeilijk was om in slaap te komen.

badkamer met groot ligbad was fijn.

• Beoordeeld op: 5 april 2024

Er word parkeergeld gevraagd. Ik vind persoonlijk dat dit onderdeel moet zijn van de service van het hotel.

Highway Hotel is ideaal gelegen voor een doorreis. Het is dichtbij de snelweg en genoeg parkeer gelegenheid. De hotelkamers zijn goed ingericht en alles werkt naar behoren. Het hotel is wel een beetje oud-bollig.

• Beoordeeld op: 25 februari 2024

Prima

Beetje gedateerd

Prima plek om als doorreis hotel te gebruiken

• Beoordeeld op: 24 februari 2024

Prima voor doorreis.
    • Economy Tweepersoonskamer

Direct aan de snelweg, handig op doorreis met de Mac, een BK en een Meer traditioneel Duits restaurant ernaast om te eten. Lekker ontbijt vanaf 7.00 uur.

• Beoordeeld op: 22 januari 2024

Aangenaam

Betalen voor parkeren

Bereikbaarheid en inclusief ontbijt

• Beoordeeld op: 7 januari 2024

Heel fijn doorreishotel!
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed

- aan de kant van de snelweg was er te veel licht door de spots die tegen het hotel gericht staan aan de buitenkant. Er waren verduisterende gordijnen maar die hielden dit nog onvoldoende tegen. Ook was er veel lawaai van de snelweg als je je raam open had. Wij reisden in de winter en hadden ons raam dicht en dan heb je helemaal geen last van het geluid. - het hotel was net aan het renoveren waardoor het speelgedeelte in de kelder was weggehaald. Dit gedeelte was vorige keer na het lange rijden super fijn voor onze kindjes dus waren we erg teleurgesteld dat hij opeens weg was. Maar ook zonder speelhoek is het natuurlijk gewoon een prima hotel!

- prima doorreishotel direct aan de snelweg. De locatie was voor ons perfect. - hele vriendelijke staff - kamers praktisch ingericht, van alle noden voorzien - restaurants en tankstation op het terrein naast het hotel. - babyfoon te leen, dit wisten we niet op voorhand maar dat was super fijn! - goed ontbijt - optie babybed was erg prettig.

• Beoordeeld op: 5 januari 2024

Wel prima
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed

Beetje gedateerd en te duur voor wat het is

Ligging naast Tesla charger

• Beoordeeld op: 5 januari 2024

Praktisch en goed

Nvt

Locatie aan de snelweg icm laadmogelijkheden

• Beoordeeld op: 29 november 2023

Kleine keuze buffet

• Beoordeeld op: 27 november 2023

Geen bijzonderheden

Alles was goed georganiseerd en overzichtelijk. Prima bed en voorzieningen

• Beoordeeld op: 11 november 2023

Volgende keer weer.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed

Goede locatie om op weg naar Genua te overnachten. Goed ontbijt. Tesla superchargers om de hoek dus even opladen tijdens ontbijt scheelt weer een laadstop.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2023

Prima
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed

Nacht gelogeerd op doorreis. Ideale ligging langs de snelweg, met superchargers. Meerdere hamburgertenten in de buurt om wat te eten. Goed ontbijt. Prima kamers. Bedbank stapelbed voor de kinderen.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2023

• Tweepersoonskamer met Extra Bed

De kamer had bezoek van een aantal onaangename gasten. Kakkerlakken helaas!

Tussenstop tijdens onze reis vanuit Italië. Locatie perfect. Ontbijt prima 👍 verzoek om kinderbedje ook geen probleem!

• Beoordeeld op: 16 oktober 2023

Goed en gezellig hotel
    • Economy Tweepersoonskamer

Bediening in de bar was slecht

Ontbijt was matig.Hotel met veel privacy. Goed personeel.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2023

Goed verblijf
    • Economy Tweepersoonskamer

De locatie dichtbij de snelweg maar net ver genoeg dat je geen last had van de snelweg.