3. Hotelbeoordelingen: Noordrijn-Westfalen

Sonnenstraße 43, 48143 Münster, Duitsland

#18 van de 119 hotels in Münster

Gebaseerd op 75 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 15 mei 2024

Heerlijk verblijf op rand van het centrum.

Niets.

Schone en nette kamer. Groot en van alle gemakken voorzien. Dicht bij het centrum en goede parkeergelegenheid bij de accomodatie.

• Beoordeeld op: 3 maart 2024

Super verblijf
    • Appartement Kiepenkerl

Het was er vrij warm Matrassen hadden kuilvorming

Ruim Netjes Goed locatie Goede prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 29 februari 2024

Topplek in hartje Munster
    • Appartement Prof. Landois

Alles prima, maar als we een suggestie moeten doen: Netflix oid zou leuk zijn.

Locatie, rust, goed bed, ruim appartement met Nespressoapparaat.

• Beoordeeld op: 10 januari 2024

Verrassend en perfect!
    • Appartement Kiepenkerl

Erg warm maar ramen open en frisse lucht. Zomers denk ik wel andere koek

Ruimte, faciliteiten (heerlijke douche en keuken), alles op loopafstand

• Beoordeeld op: 9 januari 2024

Prima locatie voor een stadtrip naar Münster
    • Appartement Drubbel

Niet bevallen is een groot woord, maar de dekbedden waren erg dun en er was geen extra dekbed/deken aanwezig ondanks dit wel vermeld werd.

Mooi, heel schoon en alles dat je nodig hebt is aanwezig. Super mooie badkamer met geweldige douche, goede wifi, rustige omgeving, parkeerplaats achter het gebouw, wel aan de prijs (20 euro per dag). Op korte loopafstand van het centrum, horeca, bakker en supermarkt. Via het digitale portfolio kregen we alle info die nodig is.

• Beoordeeld op: 5 januari 2024

• Appartement Prinzipal

De bedden (en met name de kussens) mochten voor mij wat steviger.

Grootte van het appartement. De aanwezige faciliteiten. De eenvoud van het inchecken.

• Beoordeeld op: 3 januari 2024

Heerlijk verblijf in Münster

Het weer! ;-)

Een fantastisch, schoon en heel compleet appartement vlakbij het centrum van Münster! Heerlijk!

• Beoordeeld op: 31 december 2023

Fijne kamer op een fijne locatie
    • Appartement Drubbel

Contact met de host was afwezig. De instructies waren wel duidelijk, maar het was wel zo netjes geweest als de host een berichtje had gestuurd om te vragen of alles gelukt was. Verder viel niks tegen.

De kamer was erg schoon. Daarnaast was het ook erg ruim en werkte alles goed. De locatie was ook goed, binnen een paar minuten stond je op bij de münster dom.

• Beoordeeld op: 24 december 2023

Mooie appartementen, centrale ligging, geen eigen parkeerplaatsen en prijzig!
    • Appartement Kiepenkerl

Net als 5 jaar geleden was er geen ‘host’ bij aankomst. Alles was wel prima geregeld, maar we vonden deze ontvangst net als toen wel kil. Er was maar een (1) eetkamerstoel in het 4-persoonsappartement, er ontbraken twee stoelen. Toen we dit meldden kregen we te horen dat ze dit wisten (…) en kregen we een fragiele klapstoel van doorzichtige kunststof waar mijn man niet op durfde te gaan zitten. Het water in de douche liep amper af. De ingeschakelde medewerkster die de afvoergoot schoonmaakte - verstopt door haren - zei dat op een toon alsof wij dat hadden moeten schoonmaken (!). Er waren meer mankementjes: ontbrekend servies en bestek - was bekend en was bijbesteld -, de achterkant van de bank zat los, de douchedeur ging niet dicht, een tiewrap als gordijnrailstop. Jammer voor zo’n mooi appartement. We wisten van ons vorig verblijf dat er geen parkeerplaats bij het appartement hoorde en dat we op het openbare parkeerterrein achter het gebouw moesten parkeren. Dat was echter nu in de kersttijd en met de vele regen volledig bezet. Gelukkig vonden we een plekje in een parkeergarage iets verder weg, maar lastig was het wel met de regen. We betaalden EUR 54 voor 3 dagen parkeren. Dat opgeteld bij de overnachtingsprijs van EUR 574 vonden we het verblijf aan de prijzige kant. Let wel, het was geen hotelsuite met bijkomende service!

In december 2018 hier ooit ook drie nachten geweest in het kleine appartement Drubbel. Nu in appartement Kiepenkerl, weliswaar iets groter, maar een deel van de 52 m2 bestaat uit een lange verbindingsgang. De inrichting is smaakvol (wit en rood) en netjes, wel wat gebruikssporen. Het bed is goed: fijne matras, schoon wit beddegoed, kussens aan vervanging toe. Het keukenblok is prima en volledig ingericht. De (slaap)bank met loungegedeelte zit lekker en er ligt een fijne, mooie plaid op. Toilet en badkamer zijn gescheiden en smaakvol modern ingericht. Kortom, een prima appartement, fijn voor een kort (of lang, maar dat kost wel nogal wat) verblijf. De appartementen liggen op de benedenverdieping van een huizenblok, hebben geen eigen parkeerplaats en geen mogelijkheid om fietsen binnen te stallen. Het Boardinghouse ligt ca. 500 meter van de winkelstraten en de bezienswaardigheden van de Altstadt.

• Beoordeeld op: 20 december 2023

• Appartement Promenade

prima schone en nieuwe ruime badkamer. parkeren op openbare parkeerplaats , tegen betaling, achter het huis.

• Beoordeeld op: 15 december 2023

Uitstekende mooie accommodatie
    • Appartement Kiepenkerl

Douche afvoer was verstopt en liep niet goed weg, tijdens het douchen even de kraan uit moeten zetten voordat de badkamer vol liep

Hele mooie nette ruime kamer

• Beoordeeld op: 11 december 2023

Kwalitatief een fantastische locatie

Er viel niks tegen!

Uitstekende locatie om de kerstmarkten te bezoeken. Lopend is het nog geen 10 min van het centrum. App zijn ruim, heel schoon en voorzien van alle gemakken. Supermarkt en bakkerij zijn ook heel dichtbij. Hebben het heel erg naar onze zin gehad! Complimenten voor het Boardinghouse team! Communicatie verloopt vlekkeloos en zij dachten ook mee ivm plaatsen kinderbed en kinderstoel e.d.Mochten wij in de toekomst nog een keer naar Münster gaan zullen we zéker weer boeken.

• Beoordeeld op: 7 december 2023

geweldig en zeker voor herhaling vatbaar.
    • Appartement Lamberti

het heeft even geduurd voor we de ingang naar het Appartement gevonden hebben. Moeilijk te zien door geparkeerde autos.

locatie prima, vlakbij het centrum. Grote Parkerplaats bij het Appartementgebouw. Luxe badkamer . Er was alles aanwezig wat je nodig hebt. Ook in de keuken.

• Beoordeeld op: 6 december 2023

Super mooi verblijf vlakbij het centrum van Münster.
    • Appartement Salzhof

De kussen waren voor ons veel te slap

Super mooi, groot appartement. Van alle gemakken voorzien. Veel opbergruimte. Goed uitgeruste keuken. Grote ruime douche. Op loopafstand van station en centrum.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2023

Op loopafstand van het mooie centrum van Münster in een luxe appartement vertoeven: heerlijke dagen!

Niet van toepassing.

De ligging, rust en grootte. Het appartement was ruim, keurig, schoon en echt van alle gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 1 september 2023

• Appartement Salzhof

Communicatie. Aan de telefoon was verteld dat er een fietsenstalling was (was er niet of anders onvindbaar) en dat mogelijk een van de gratis parkeerplekken van het hotel zouden vrij zijn (bleken ze niet te hebben; parkeren kon gemakkelijk op de openbare achtergelegen parkeerplaats, maar wel voor 20 euro per dag).

Ruim appartement, smaakvol ingericht. Alles wat nodig is voorhanden. Perfecte ligging hartje centrum. Self service incheck.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2023

Geen tegenvallers te ontdekken

Perfecte ligging t.o.v de stad. Alles aanwezig. Mooie inrichting.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2023

Helaas geen airco

Locatie

• Beoordeeld op: 21 augustus 2023

Super!! We komen zeker nog eens!
    • Appartement Kiepenkerl

Geweldig appartement heel ruim , modern en schoon, alles is er , locatie perfect!

• Beoordeeld op: 16 juli 2023

Prettig en comfortabel
    • Appartement Salzhof

Soms een beetje luidruchtig buiten, maar niet heel erg. Vanwege de begane grond deden we de ramen ‘s nachts niet helemaal open, waardoor het minder afkoelde. ‘s Ochtends deden we de ramen wel helemaal open.

Prima locatie, comfortabel, van alle gemakken voorzien

• Beoordeeld op: 22 april 2023

Een heel leuk appartement met terras. Modern in de uitvoering en uitstekend gelegen t.o.v. centrum.

nvt

• Beoordeeld op: 25 maart 2023

• Appartement Promenade

Alles was prima in orde.

Wij komen vaker in dit appartement in het Boardinghouse, prima ligging in het centrum. Mooie kamers

• Beoordeeld op: 17 maart 2023

nette plek als je centraal in de stad wilt overnachten
    • Appartement Prinzipal

de ramen konden alleen maar geheel geopend worden en dat dit niet prettig als je in een beneden appartement verblijft. het gevolg was een nogal warme kamer

schoon, keurig afgewerkt

• Beoordeeld op: 6 januari 2023

Uitstekend gelegen om de stad te ontdekken. Zeer comfortabel en schoon!
    • Appartement Lamberti

Uitstekende locatie. Centraal gelegen en toch rustig. Makkelijk de auto parkeren op het grote (betaalde) parkeerterrein direct aan de accommodatie.