3. Hotelbeoordelingen: Rijnland-Palts

7,3

7,6

7,5

• Beoordeeld op: 6 mei 2024

Net verblijf om te overnachten op doorreis.

De douchewand was wat krakkemikkig, de mooie badkamer met bad zoals op de foto te zien is tijdens het boeken hebben wij niet gezien. En omdat het hotel aan het eind van het dorp staat geen gelegenheid op loopafstand waar je even wat kunt eten of drinken.

Qua prijs en kwaliteit ligt het hotel in verhouding, op het moment dat wij er waren was er net nieuw tapijt neergelegd. Ons kamer was nog niet helemaal compleet met meubels, Die in de kamer van overige gezinsleden wel stonden. Bedden waren netjes en de locatie rustig.

• Beoordeeld op: 4 april 2024

Perfect voor een kort verblijf
    • Budget Tweepersoonskamer

Het was erg warm in de kamer, maar de verwarming was uit. Het enige wat wij misten was een extra spiegel. Als iemand in de douche staat, beslaat de spiegel en verder is er geen spiegel in de kamer.

De kamer was groot en was van alles voorzien. Ook genoeg parkeerplaatsen, duidelijke uitleg en goede service.

• Beoordeeld op: 25 maart 2024

• Suite met Bubbelbad

Sowieso een 2e stoel om op te zitten (er stond er maar 1). Dat mag je minimaal verwachten op een 2-persoonskamer. Gevraagd om een 2e stoel, maar alle kamers waren bezet, dus daar kon er geen gehaald worden en voorraad was er ook niet. Er was ook voldoende ruimte voor een tafel; er stond alleen een ruim bureau. Een 2e nachtlampje zou ook handig zijn. Dan is het niet nodig gelijk groot licht aan te doen als je er s nachts even uit moet.

Prima ruime, rustige, nette kamer. Daar was niks mis mee.

• Beoordeeld op: 1 maart 2024

Ruime kamer voor gezin
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed

Er waren verder geen faciliteiten behalve een drankenautomaat. Maar ik heb dat niet gemist voor die ene nacht.

Hotel geboekt voor doorreis. Locatie was voor de doorreis niet top, 20 min vanaf de snelweg. Maar ik wilde een hotel dat niet te duur was en dat gold voor dit hotel. Ik had dus niet al te hoge eisen voor 1 nacht. Kamer was heel ruim en schoon. Comfort ook prima. Inchecken kon maar tot 8 uur, maar als je vooraf had betaald hadden ze ook een kluisje waar je je sleutel uit kon halen als je later was, dus dat was fijn om te weten. Ontbijt was prima en niet duur, ik hoefde niet te betalen voor mijn 2 tienerdochters, terwijl ik dat wel had verwacht.

• Beoordeeld op: 25 februari 2024

• Budget Tweepersoonskamer

De kussens zijn eigenlijk te zacht

Ontbijt is uitgebreid Rustige ligging Schoon

• Beoordeeld op: 13 januari 2024

prima verblijf voor 1 nacht

geen speciale verwachtingen

Alleen maar geslapen. Voor de prijs die je betaalt, is het goed genoeg

• Beoordeeld op: 23 oktober 2023

Voordelige overnachting in een net hotel.
    • Budget Tweepersoonskamer

De douche. Warm water wilde maar niet komen, het bleef lauw ook na 10 minuten doorstromen. Ik zat op de derde verdieping.

De rustige locatie. Kamers zijn groot en netjes

• Beoordeeld op: 25 september 2023

Goede prijs-kwaliteitverhouding
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed

Wifi was daarentegen om te huilen. Heb zelfs nooit verbinding met het netwerk kunnen krijgen. Gelukkig ook niet nodig gehad.

Goed ontbijt, redelijk wat keuze

• Beoordeeld op: 12 september 2023

Goed hotel voor een nacht op doorreis.
    • Budget Tweepersoonskamer

‘s Avonds geen personeel zichtbaar aanwezig.

Rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 4 september 2023

Leuk budget hotel

Het had wel flink wat schoner gekund. Badkamer flink gedateerd, hierdoor vieze voegen. Toilet was vies, veel aanslag wat gewoon te voorkomen is bij goede schoonmaak. Ontbijt matig. Bovendien wilde de receptioniste mij cash laten betalen, ook voor de kinderen, terwijl haar collega de dag ervoor had aangegeven dat ontbijt voor de kinderen gratis was. Er werd aangegeven dat ik het s avonds maar naar haar toe moest brengen. Vond het een vaag verhaal. De volgende ochtend aan haar collega gevraagd en ook die gaf aan dat de kinderen gratis zijn. De volgende ochtend toen we weg gingen stond ze de gang te stofzuigen, precies toevallig op die plek (eind vd gang) en ook heel lang. Eerste wat ze deed was vragen naar het geld. Factuur laten zien. Maar goed overige medewerkers vriendelijk. Al is het wel jammer dat ze niet allemaal Duits spreken en ook geen engels.

Ruime kamer met fijn bed. Rustige omgeving.

• Beoordeeld op: 4 september 2023

Prima voor op doorreis
    • Budget Tweepersoonskamer

De kussens waren erg plat, dat in combinatie met een hard bed heeft niet de meest comfortabele situatie. Inchecken kan aan de balie tot 20:00, dat vind ik zelf een wat gekke tijd. Maar er hingen wel lockerkastjes buiten dus ik vermoed dat als je later komt je daar ook je sleutel kan vinden.

Echt doorreis hotel, goed voor een nachtje want het hoognodige is er, maar niet voor een langer verblijf. Het bed was aan de harde kant, wat ik persoonlijk fijn vind. Ontbijt was prima voor de 10€. Ruime kamers. Schoon.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2023

Redelijk
    • Budget Tweepersoonskamer

Jammer dat het ontbijt duur was en niet echt uitgebreid, en jammer dat het niet op een mooie locatie was. Beetje afgelegen

Kamer was goed

• Beoordeeld op: 22 augustus 2023

Nette en comfortabele kamer voor een goede prijs!
    • Budget Tweepersoonskamer

De temperatuur van het water uit de douchekraan kon het ene moment heel heet worden en het andere moment koud, zonder het zelf te bedienen. Verder alles top.

Rustig gelegen hotel met een erg goede prijs-kwaliteit verhouding. Prima kamer, schoon en comfortabel. Je kan je auto er gratis parkeren.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2023

• Budget Tweepersoonskamer

Wij hebben liefst harde vloer ,er liggen tapijten kan wat minder fris ruiken.en geen koelkast..mist koffie op kamer

Prijs is goed voor het ontbijt dat je krijgt ,kamer prijs kwaliteit in orde licht wel wat op een bergopwaarts weg .supper voor ons geweest

• Beoordeeld op: 11 augustus 2023

Leuk hotel
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed

Er staat maar 1 stoel op de kamers, dat is te weinig. Het ontbijt kon uitsluitend contact betaald worden, terwijl er een pin apparaat aanwezig was. Heel vreemd!

Mooie omgeving en prima hotel

• Beoordeeld op: 6 augustus 2023

De douches deze gingen van koud en warm en weer koud en warm. En tijdens het uit-checken was er geen receptioniste. Toen was er alleen personeel voor het ontbijt en schoonmaken. Hun konden geen engels ze konden ons dus niet verstaat. Het was alleen cash betalen voor het ontbijt (dit was niet vooraf gemeld) we zeiden dat we geen cash bij hadden en dat we met kaart moesten betalen. Maar snapte er niks van er werd toen boos.

De bedden waren goed, ruime kamer. Alles goed schoon. Het ontbijt was lekker en de receptioniste bij het in-checken was heel vriendelijk. En sprak goed engels

• Beoordeeld op: 31 juli 2023

Prima hotel voor een tussenstop.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed

Het bed was heel hard en het warme water was na 1x douche niet meer heel warm(waren met 4 personen..)

Zag er heel netjes uit, veel parkeerplek.

• Beoordeeld op: 30 juli 2023

Prima overnachtin. Douche viel tegen. In hele stadje geen open restaurant te vinden op vrijdag

Douche

Ontbijt

• Beoordeeld op: 6 juli 2023

Geen aanrader
    • Budget Tweepersoonskamer

Ontvangst bij vertrek was er niemand. Ontbijt heel slecht er was bijna niets meer. De water druk erg laag Peter Gilis zou jaloers er op zijn.

Erg schoon de kamer

• Beoordeeld op: 5 juli 2023

Personeel was of niet aanwezig, of was niet geïnteresseerd. Bij uitchecken leverde ik de sleutel(kaart) in bij huishoudelijk personeel en zij stelden geen vragen hoe het verblijf was, of een bedankje. Kamer was netjes, maar hier en daar stoffig.

Prima bed, grote kamer, rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 3 juli 2023

Prima hotel voor een tussenstop.

Prijs/kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 2 juli 2023

Afstand van het centrum en restaurants.

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 24 juni 2023

Een prima hotel voor een tussenstop

Prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 23 mei 2023

Heerlijk bubbelbad in grote kamer 108
    • Suite met Bubbelbad

Dat het ontbijt beperkt was en er liep helemaal geen personeel rond. Alleen tijdens inchecken. Maar voor dat geld. Verder in onze kamer 108 een toiletpot die nodig vervangen moet worden. Wel schoongemaakt maar niet meer schoon te krijgen. Schoonmaakster stond al om 8 uur voor de deur omdat ze schoon wilde maken. Vervolgens liet ze de deur wagenwijd openstaan. Iedereen kon onze kamer in lopen.

De mooie grote kamer met bubbelbad. Prijs-kwaliteitverhouding is super.