2. Hotellrecensioner GER
  3. Recensioner för semesterboenden i Brandenburg
  4. Recensioner för semesterboenden i Berlin
  5. Recensioner av AMC Apartments Ku'damm & Bundesallee

Recensioner av AMC Apartments Ku'damm & Bundesallee Den här klassificeringen speglar hur boendet mäter sig med standarden i branschen när det kommer till prisnivå, faciliteter och tjänsterna som erbjuds. Klassificeringen är baserad på boendets egna uppskattning. Använd den här klassificeringen som hjälp när du väljer boende.

Joachimstaler Str. 19 (office only), Charlottenburg-Wilmersdorf, 10719 Berlin, Tyskland

#816 av 816 semesterboenden i Berlin

7,0
    Bra
    • Grupp
    • Studiolägenhet Comfort med 2 dubbelsängar

Lägenheterna ligger i en fastighet som verkar ha sett sina bästa dagar. Det ligger tex ett öde, helt tomt butiksgalleri i bottenvåningen. Det hela gav en känsla av att man helst såg efter att ingen stod och väntade på att kunna smita in i trappuppgången när man skulle öppna dörren till gatan.

Lägenheten var fräsch och motsvarande fotona. Många trevliga restauranger på gatorna runt omkring, dessutom en välsorterad Rewe matbutik inom gångavstånd. Nära till U-Bahn. Bekvämt att ha ett parkeringshus i direkt anslutning.

Bodde här november 2023

Nära till U-Bahn, bra kök

Bodde här oktober 2023

• Recenserades: 9 augusti 2023

8,0
    Fräsch rymlig lägenhet för familj
    • Studiolägenhet Comfort med 2 dubbelsängar

I korridoren till lägenheterna luktade det väldigt äckligt (från heltäckningsmattan?) Men ingen lukt i lägenheten. Saknade lite köksutrustning som vinglas, visp och skalare. Väldigt högljutt på natten från en nattklubb precis bredvid (oavsett vilken dag det var)

Gott om plats för en familj (2 vuxna, 2 barn 10 och 13 år), sköna sängar (kanske lite smal säng för 2 personer) Bra läge nära shopping och busshållplats/U. Stor mataffär ca 5min gångavstånd. Godis/snacks/dricka affär nästan precis bredvid. Bra med kaffekokare/pod-kaffe (ingick ngr poddar) och brödrost, fin tvättmaskin och att hänga upp kläder, mkt garderober med hängare. Bra att det fanns diskmedel och tvättmedel (för 2st tvättar.) Jättesmidig in och utcheckning via appen/mail.

Bodde här augusti 2023

• Recenserades: 19 juli 2022

5,0
    Hög ljudnivå hela nätterna
    • Studiolägenhet Comfort med 2 dubbelsängar

Extremt högljutt hela nätterna till kl 4 på mornarna. Hög musik, skrikande och stojande, störande trafik, framförallt av motorcyklar som drog på ordentligt. Eftersom det saknas luftkonditionering var vi tvungna att öppna fönster för det blev väldigt dålig luft men ljudnivån var öronbedövande. När jag kontaktade värden angående att fläktarna inte fungerande som de skulle och att vi bad att få byta lägenhet pga att vi inte kunde sova för oljudet så fick jag ett rätt otrevligt svar om att jag borde förstått innan jag bokade att det skulle vara hög ljudnivå. Men nej, det hade jag inte förstått, jag har aldrig varit i Berlin tidigare och hade ingen uppfattning om den extrema ljudnivån till klockan 4 varje natt. Hårda sängar. Mögelfläckar i duschen, det fanns inget utsug i badrummet så inte konstigt det möglar. Det stod "stadsutsikt", vi hade utsikt över ett platt tak, men visst, vi såg ju ett till tak lite längre bort, kanske kan det räknas som stadsutsikt? Det var inte det vi tänkte oss i alla fall. Det står att det finns hiss men observera att det är 6 trappsteg upp till hissen. Detta boende passar bättre för kompisgäng som vill festa hela nätterna än för familjer som hellre sover nattetid.

Väldigt nära tunnelbana för att ta sig in till centrum. Bra med parkeringsgarage nära hotellet. Bra att det fanns diskmedel, disktrasa och disksvamp.

• Recenserades: 3 juli 2022

5,0
    Acceptabelt
    • Lägenhet med 1 sovrum - Bundesallee 203

Usel service. Lämnade bagage vid receptionen med info om att kunna plocka upp det när som innan kl 20. Väl där kl 17 finns ingen där o går ej att få kontakt. Efter lång tid svarar någon. Vissa lghter ligger en bra bit från adressen där reception ligger. Städning enbart om du bor minst 8 dygn.

Rent, sköna sängar

• Recenserades: 26 juni 2023

6,0
    Ganska bra

Bodde här juni 2023

Gäster har även recenserat dessa boenden: