3. Hotelbeoordelingen: Rijnland-Palts
  4. Hotelbeoordelingen Manderscheid
Duitsland Manderscheid Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Herberg Die alte Schleuse Beoordelingsscore: 8,9

“Gezellige, traditionele herberg met zeer gastvrije herbergier.”

• Altes Forsthaus Beoordelingsscore: 8,5

“Wij hadden vertraging door noodweer en hierdoor onze reis moeten afbreken en zochten in de buurt een slaapplek. Via Booking kwamen we deze op een zeer laat tijdstip tegen en boekten deze. Hierna gelijk naar Altes Forhaus gereden. Het was bij aankomst donker en de deur was dicht. Bij aanbellen werd niet open gedaan. Oeps dachten we. Uiteindelijk na een paar nummers bellen, kregen we Fraulein aan de telefoon. Die had dus niet meer verwacht dat iemnand zou komen. Ze vertelde ons waar we mogelijk een reservesleutel konden vinden en die lag er en zo konden wij het pand in en naar onze kamer. Al met al dus goed gekomen. Ze vroeg nog hoe laat wij wilden ontbijten en dat werd geregeld de volgende dag. Toen ze ons zag bood ze vele malen haar excuses aan, wat eigenlijk niet nodig was volgens ons. Kan gebeuren en wij waren laat met boeken. Dus wij zijn tevreden. Bedden waren goed.”

• “Mooi gelegen, heerlijk rustig. Het is een soort omgebouwde kelderverdieping te bereiken via een buitentrap van een huis gelegen op een heuvel. Hierdoor heeft het huis een soort van balkon, tevens toegang, met uitzicht over het dal. Het kijkt alsof de rest van het huis, net als andere huizen in de omgeving, gebruikt worden als 2e / vakantie huis. Redelijk complete keuken, voldoende ruimte voor 2 personen.”

• Altes Forsthaus Beoordelingsscore: 8,5

“Zeer vriendelijke gastvrouw, heerlijk ontbijt en gratis lunchpakketje. Aanrader!”