2. Opinions d'hotels de Països Baixos

• 79, Ruime chalet aan de Kampina

Oisterwijk, Països Baixos

Puntuació mitjana: 8,3
    • Part positiva del comentari

Els matalassos perfectes, en quan els coixins hi ga hagut diferència d’opinions, a mi em van semblar perfectes, a les altres els varen semblar insuficients. Té moltíssima llum i és ampli, la dutxa va perfecte, no varem fer us de la banyera. No hi havia sabons per la rentadora, pero tant la rentadora com la secadora funcionen perfectament. La cuina perfecte. Un lloc recomenable.

• Part negativa del comentari

Els coberts, crec que podrien fer una mínima inversió, ja que és algo que no costa gaires diners, i comprar unes tisores de cuina, uns bons gavinets i culleres i forquilles en condicions. Una altra cosa, és que a qui li toca l’habitació maca, perfecte, però l’habitació de les lliteres, no té absolutament res, ni per posar una maleta, un moblet, cualsevol cosa per recolzar la maleta i no deixar-la a terre. De totes maneres l’allotjament és molt còmode.

Cristina Espanya
  • Fletcher Wellness-Hotel Leiden

Leiden, Països Baixos

Puntuació mitjana: 7,1
    • Part positiva del comentari

Les instala·lacions són modernes i molt funcionals. El personal encantador i atent. La ubicació és inmillorable, al costat de l'estració de bus i de tren.

• Part negativa del comentari

Pel meu gust recomanaria a l'hotel de fer servir matalassos més durs

Jordi Espanya
  • Beemster Experience

Middenbeemster, Països Baixos

Puntuació mitjana: 8,7
    • Part positiva del comentari

No ens ho esperàvem, va ser més del que ens esperàvem, tot perfecte!! Tandebò ens hi haguéssim estat més dies! Molt acollidor, com si estiguéssim a casa 🥰

Cristina Espanya
  • Landgoed Oud Poelgeest - Leiden

Oegstgeest, Països Baixos

Puntuació mitjana: 8,2
    • Part positiva del comentari

Un entorn precios i. tranquil. L’allotjament acollidor i molt net. Personal molt amable. Genial poder disposar d’aparcament gratuït al mateix hotel.

• Part negativa del comentari

Per accedir a la segona planta es fa mitjançant una escala de cargol. Es ample però per persones grans, mobilitat reduïda o famílies amb infants petits recomano es demanin l’habitació a la planta baixa.

Escrit el 3 de maig del 2024 S'hi va allotjar el abril del 2024
    Rosalba Espanya
  • Pestana Amsterdam Riverside

Puntuació mitjana: 8,5
    • Part positiva del comentari

Instal.lacions impecables. Edifici preciós i molt ben adaptat Llits i coixins comodíssims Bon esmorzar i terrassa

• Part negativa del comentari

Bany turc i temperatura de la piscina

Pere Andorra
  • citizenM Amsterdam South

Puntuació mitjana: 8,6
    • Part positiva del comentari

Habitació molt moderna i molt còmode. Tenen un bar/restaurant obert 24h (molt pràctic si vols sopar tard)

• Part negativa del comentari

Una mica lluny del centre però molt aprop de transports

Escrit el 2 de maig del 2024 S'hi va allotjar el abril del 2024
    Blanca Espanya
  • Park Centraal Amsterdam, part of Sircle Collection

Puntuació mitjana: 8,3
    • Part positiva del comentari

Bona ubicació i bon esmorzar. Personal amable i resolutiu. Tot molt net.

• Part negativa del comentari

Fallen en varies coses bàsiques. L'habitació és petita, l'armari també molt petit i el poc espai que hi ha ja està ocupat per el minibar i la caixa forta. L'aire fa soroll i sovint ens venia olor a marihuana. Diuen que tenen servei d'habitacions 24h i quan truques a la tarda-nit per demanar alguna cosa calenta et diuen que baixis al bar o que demanis un Uber... Parlant de menjar, tenen un sol restaurant de preu bastant elevat amb el que no és una opció per cada dia. Falta alguna altre opció per no tenir que sortir a fora. A l'ascensor vam coincidir varies vegades amb carros de neteja plens de brossa. Sembla que no tenen ascensors interns i fan servir els dels clients. Molt desagradable l'olor. Esmorzar és complert però dels tres dies que vam demanar un dels plats al cambrer sols un dels dies ens va arribar la comanda. Els altres dos vam veure com xerraven entre ells i no vam arribar a tenir els ous que havíem demanat. En general falta consistència i treball en certs processos però no és res difícil d'arreglar.

PauMT Espanya
  • Hotel Villa Flora

Hillegom, Països Baixos

Puntuació mitjana: 8,1
    • Part positiva del comentari

La situació, el llit, la dutxa, el personal i el restaurant per sopar

• Part negativa del comentari

Les escales per arribar a l’habitació, de fusta massa dretes, incòmodes per gent gran i/o maletes

Escrit el 26 d'abr. del 2024 S'hi va allotjar el abril del 2024
    Janina Espanya
  • B&B Zunderdorp

Puntuació mitjana: 9,5
    • Part positiva del comentari

lloc excepcional, en un entorn increible i molt amables

• Part negativa del comentari

Estigues més aprop de la ciutat

Escrit el 28 d'abr. del 2024 S'hi va allotjar el març del 2024
    ines Espanya
  • Boutique Hotel Lumiere

Eindhoven, Països Baixos

Puntuació mitjana: 8,2
    • Part positiva del comentari

Molt centric i ben cuidat

• Part negativa del comentari

Una mica de suroll del carrer

pedro Espanya