2. anmeldelser av hoteller i Indonesia

Indonesia Hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

Ferske omtaler av hoteller i Indonesia

• Coconut Garden Resort

Gili Trawangan, Indonesia

Omtalescore på gjesteomtaler: 9
    • Positive gjesteomtaler

Idylliske og avslappende omgivelser, passelig størrelse på resortet som gjorde at det føltes både luksuriøst og hjemmekoselig på samme tid. Stedet var renslig og det ble laget veldig god mat. Vi ble møtt av et serviceinnstilt og utrolig hyggelig personale som fikk oss til å føle oss svært velkomne helt fra start til slutt. En liten oase som passet oss perfekt! Deilig med basseng hvor man kunne slappe av. Flott å kunne leie sykkel også for å komme seg rundt på øya.

• Negative gjesteomtaler

Uten sykkel kunne det oppleves noe langt å gå fra stedet og til feks Strand og spisesteder. Men dette kunne man som sagt leie for en billig penge.

Vurdert: 30. april 2024 Gjennomførte opphold i april 2024
    Mari Norge
  • MANA Villas Nusa Dua

Nusa Dua, Indonesia

Omtalescore på gjesteomtaler: 7,7
    • Positive gjesteomtaler

En veldig vakker og moderne innredet villa. Hvis du ønsker å komme for fred og avslapning, vil du definitivt få det her. Vi var innen gangavstand fra sjøen. Stillheten og privatlivet gjorde at vi kunne koble helt av og legge hverdagens stress bak oss. Det naturlige bassenget er selvfølgelig også et virkelig høydepunkt når det er varmt nok. Verten var ekstremt hyggelig og imøtekommende, noe som gjorde oppholdet vårt enda hyggeligere

Alt var flott.

Karolina Norge
  • LoTide Surf Camps Lombok

Kuta Lombok, Indonesia

Omtalescore på gjesteomtaler: 8,3
    • Positive gjesteomtaler

Vi likte alt med dette stedet. Personalet gjorde det helt fantastisk! Så vennlige og hjelpsomme og lagde virkelig en god stemning på hostellet, takk til Rosi, Mimi og Ning!

Vurdert: 2. mai 2024 Gjennomførte opphold i mai 2024
    Synne Norge
  • Big Brother Berawa Beach

Canggu, Indonesia

Omtalescore på gjesteomtaler: 8,5
    • Positive gjesteomtaler

Stort og fint rom, stor bad. Et fint fellesareale som gjorde det lett å bli kjent med andre solo-reisende. Bassengområdet var også veldig flott. Rent.

• Negative gjesteomtaler

Eneste minus var at sikringen gikk hver gang man skulle føne håret.

Vurdert: 2. mai 2024 Gjennomførte opphold i april 2024
    Amalie Norge
  • Bigland Hotel Bogor

Bogor, Indonesia

Omtalescore på gjesteomtaler: 8,1
    • Positive gjesteomtaler

Hyggelig betjening. De vil det beste for gjestene. Rent og pent.

Lasse Norge
  • Villa Kayu Lama

Ubud, Indonesia

Omtalescore på gjesteomtaler: 8,8
    • Positive gjesteomtaler

Veldig hyggelig personell! Ekstremt god frokost!!

• Negative gjesteomtaler

Mugg i taket i dusjen. Dårlig støvsuging og en del stiv under seng og i hjørner. Bassenget var også ganske skittent

Vilde Norge
  • Teba Suci Suite and Villas

Ubud, Indonesia

Omtalescore på gjesteomtaler: 7,7
    • Positive gjesteomtaler

Besetningen var hyggelige, og prøvde sitt beste.

• Negative gjesteomtaler

Vi fikk feil rom enn det vi hadde booket. Det var sånn det begynte. Vi ble tilbud flytende frokost som kompensasjon(vi hadde allerede frokost inkludert). Kjøkkenet hadde ikke utstyrt kjøkken etter beskrivelse. Hvis vi hadde hatt med oss frukt inn, hadde vi ikke engang en kniv til og dele det med. Vasken på Kjøkkenet er noe av det mest skitne jeg har sett, samme med skapet under vasken, fult av sopp. Etter og bare ha vært åpent i et år så lar de det forfalle extremt fort. Det var spindelvev i taket, og i hyllene, de har kun vasket gulvene og ikke Tørket støv på utrolig lenge. Vi forble positive og prøvde og legge det bak oss. Vi skulle nå til resuranten hvor maten kun er "ok". Jeg har aldri sett et være toalett enn det det var på der inne. Det var så lenge siden de hadde vasket og tørket støv der, at maurene hadde begynt og lage en maurtue. Helt sinnsykt at det skal gå ann på et sted som reklamere for "luxus". Itillegg står det i beskrivelsen at de spesialiserer seg på buffet og a la carte. Buffet har dem ikke engang, og halve menyen har dem ikke råvarer til. Utrolig og meget skuffende sted. Styr langt unna, det fins så mange bedre steder enn dette i ubud.

Vurdert: 2. mai 2024 Gjennomførte opphold i mai 2024
    Patrick Norge
  • Alami Luxury Villa

Seminyak, Indonesia

Omtalescore på gjesteomtaler: 9,1

Jeg bestilte uten frokost

• Negative gjesteomtaler

Litt vanskelig å finne stedet for første søk, men var veldig greit etterpå

Vurdert: 3. mai 2024 Gjennomførte opphold i mai 2024
    Emellia Indonesia