2. Hotelanmeldelser for Storbritannien

Storbritannien Hotelanmeldelser skrevet af tidligere gæster

Nyeste anmeldelser af hoteller i Storbritannien

• Blakemore Hyde Park

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,2
    • Den positive del af anmeldelsen

Det var rent og velholdt. De serverede rigtig god morgenmad. Det lå i et meget roligt kvarter, men der var mange restauranter og en undergrunds station, indenfor kort gå afstand.

Tina Danmark
  • Radisson Blu Edwardian Bloomsbury Street Hotel, London

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,4
    • Den positive del af anmeldelsen

Nespressomaskinen var et positivt indslag og det var dejligt at have et relativt stort værelse der vender ud mod gaden selvom det er på bekostning af en smule støj.

• Den negative del af anmeldelsen

Vi kunne have ønsket at der var nogen transparante gardiner til at tage det værste indsyn fra naboerne. Man skal ikke være bange for at gå rundt som vor Herre har skabt os da alle naboerne kan se lige ind hvis man får et værelse som vender ud mod gaden - dog ikke badeværelsesvinduet. Vi var desværre nød til at italesætte en stor plet med mug ved det ene vindue som definitivt ikke er kommet fra den ene dag til den anden. Dette burde give stof til eftertanke i forbindelse med rengøringen på værelset.

Anmeldt: 27. april 2024 Overnattede: april 2024
    Claudio Sverige
  • Miller & Carter Heaton Chapel by Innkeeper's Collection

Manchester, Storbritannien

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,2
    • Den positive del af anmeldelsen

God og rolig beliggende , gode senge, rene håndklæder meget tit. Stort værelse godt og rent badeværelse . Super lækker mad. Meget venligt personale.

• Den negative del af anmeldelsen

Manglede skab til tøj eller et par hylder.

Lone Danmark
  • ibis Styles Edinburgh St Andrew Square

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,5
    • Den positive del af anmeldelsen

Perfekt beliggenhed, pænt værelse med ro, dejlig morgenmad, musik om aftenen fredag og lørdag, hyggeligt launchområde, venligt personale!

Alt var perfekt.

Lone Danmark
  • Tune Hotel Liverpool

Liverpool, Storbritannien

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 6,9
    • Den positive del af anmeldelsen

Det eneste gode var hotellets lokation. Det ligger lige ned til en større gade og ikke langt fra havnen.

• Den negative del af anmeldelsen

Absurd dårlige senge. Forfærdelig kloaklugt på badeværelset. Ikke isoleret vinduer lig med støj fra gaden samt kulde i vintermånederne. Larmende aircondition, der aldrig blev varm. En døgnåben reception, der alligevel var tom, da vi skulle tjekke ud kl. 03:45 om morgenen (Vi valgte netop dette hotel pga. den døgnåbne reception idet vi vidste vi skulle flyve tidligt om morgnen). En bestilt taxa, der aldrig dukkede op…. Vi havde i alt to overnatninger. Dagen vi ankom, bookede vi en taxa gennem hotellet, idet vi skulle flyve ud tidligt om morgnen. Dagen efter dobbelttjekkede vi med receptionen, at taxaen var blevet bestilt. Dette konfirmerede de. Natten vi skulle afsted kom vi alligevel med til ingen taxa, og ovenikøbet en tom reception, så der var ikke meget hjælp af hente. Vi gav taxaen 10-15 minutter før vi gik ud på gaden for at finde en taxa kl. 04:00 om morgnen…..ikke nemt.

Anmeldt: 27. april 2024 Overnattede: april 2024
    Kimberly Danmark
  • Keystone House

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,9
    • Den positive del af anmeldelsen

Dejligt centralt, venligt personale, pænt og rengjort værelse.

• Den negative del af anmeldelsen

Det træk lidt fra et af vinduerne og det havde været at foretrække separate dyner, frem for dobbeltdyne.

Kristina Danmark
  • Mercure Edinburgh City - Princes Street Hotel

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,2

Beliggenhed, beliggenhed, beliggenhed

Christie Danmark
  • Belvedere Hotel

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7
    • Den positive del af anmeldelsen

Venligt personale, og fin beliggenhed

• Den negative del af anmeldelsen

Badeværelset var ikke rent, værelset var meget lille, og der var en del støj fra undergrunden.

Inge Danmark
  • OYO Bakers Hotel London Victoria

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7

Beliggenhed Kender området

• Den negative del af anmeldelsen

Der var beskidt på værelset, sengetøj og håndklæder var rene, loftet var utæt, man kunne se at det regnede ned af væggen ved store byger, Der var andres hår på badeværelset da vi ankom( hang lange hår på væggene), der var andres makeupsvampe bag døren , gulvtæppet trængte virkelig til rens, radiator kunne ikke reguleres og indeholdte så meget støv , det samme gjorde der på alle paneler på værelset Toiletbrættet sad ikke fast. Spiseområdet fremstod nusset og den skraldespand man skulle benytte var virkelig ulækker og man ville helst ikke rører ved den Virkelig meget simpelt - også i forhold til andre steder jeg har overnattet i London til samme pris

Anmeldt: 26. april 2024 Overnattede: april 2024
    christina Danmark
  • Crosskeys Edinburgh

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,1
    • Den positive del af anmeldelsen

Tæt på busstop til centrum

• Den negative del af anmeldelsen

Koldt, kun 13 gr ved indtjekning. Vi boede 3 personer - men der var kun to stole. Mangelfuld køkkenudstyr, fx ingen knive til brød, pålæg mm

Gitte Danmark