2. Hotelanmeldelser for Brasilien

• Anmeldt: 26. januar 2023

1,0
    "Frygtelig oplevelse"
    • Standard-2-personersværelse

Ved ankomst kunne man mærke en mærkelig lugt, i omgivelserne. Vi blev vist til et værelse hvor der allerede i korridoren lugtede stærkt. Vi blev vist til et værelse, med flere fugtskader. Man kunne slet ikke være der. Vi klagede til receptionen, fik et nyt værelse med udsigt til havet. Der var ingen fugtskade i selve værelset, men der var stadig en lugt i omgivelserne Om aftenen når vi kiggede ud af vinduet, såg vi en en del affald på jorden og rotter. Vi aflyste vores reservation, og fik et nyt sted at bo. Der tog 5 dage for personalet at give pengene tilbage, på trods af disse alvorlige fejl som er sundhedsskadelige. Desuden insisterede de at vi skulle have brasiliansk personnummer og bankkonto, for at kunne få pengene tilbage. Bookingen og betalingen blev gjort med dansk kontokort. Vi fandt en lokal bo som hjalp os, vi fik til sidst pengene kontant. Tror ikke vi havde fået refunderet vores penge på en anden måde. OBS!! Dette hotel markedsfører sig med 4 stjerner, de burde slet ikke modtage turister. Der kræves en renovering af ejendommen, grundet mange fugtskader og stærkt lugt.

Det er tæt på lang dejlig strand Amaralina.

Overnattede: januar 2023

gogbrazil