2. Hotelbeoordelingen VAE

Khalifah Bin Zayed The First Street , Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten

#75 van de 124 hotels in Abu Dhabi

• Beoordeeld op: 7 mei 2024

Prima stads hotel
    • Classic Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad en 15% Korting op Eten en Drinken

Het hotel en de kamers zijn wat gedateerd

Vriendelijke medewerkers Gunstige ligging

• Beoordeeld op: 26 februari 2024

Een prima organisatie met veel respect voor de gasten.

De geringe variatie bij het ontbijt. Elke dag nagenoeg hetzelfde. Wel de complimenten voor de zeer aangename bediening

Alles was goed geregeld. Met zeer vriendelijk en uiterst behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 26 februari 2024

Perfect

Ik had een auto gehuurd via het hotel, alles werd goed geregelt door de medewerker. Ik mocht mijn auto bij de hotel inleveren omdat ik dan vanuit daar naar het vliegveld kon met de taxi. Echter in avond aangekomen werd mij opeens door een andere medewerker verteld dat ik hiervoor nog eens extra 30 dirhamm moest betalen terwijl dit helemaal niet was afgesproken of mij verteld is. De medewerker aan de balie wilde toen niet eens mijn verhaal aanhoren. Voor derest een TOP hotel.

Schoon, mooi en confortable.

• Beoordeeld op: 22 januari 2024

Interieur van de kamer was een beetje gedateerd

Faciliteiten zoals zwembad, prima ontbijt en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 17 januari 2024

Mooi hotel voor een goede prijs op een perfecte locatie

Het waterstraal van de douche is een beetje zwak. Ook waren er geen stopcontacten naast de bedeen en deden de lampjes naast het bed het niet.

Prachtig hotel. Comfortabele bedden en perfecte ligging. Prijs-kwaliteit verhouding is top.

• Beoordeeld op: 12 januari 2024

Prima verblijf voor een paar nachten in Abu Dhabi

Bovenop en in het midden van het hotel zitten een soort nachtclubs. Leuk als je zin hebt om te feesten, alhoewel in de rooftopbar ook wel andere praktijken plaatsvinden. Ondanks dat er twee geluidsdichte deuren waren, hoorde we de dreunende bas heel goed in de kamer. De bar is open tot half 4 snachts. Daarbij zaten we ook tegenover de lift waar de hele nacht elke minuut wel iemand in of uitstapt en je na 100 keer wel een keer klaar bent met dat deuntje. Veel geluidsoverlast dus, wellicht door locatie kamer.

Het is een fijne kamer en voor Abu Dhabi een goede prijs. De omgeving is oké maar ik denk dat je wel leukere plekken kunt vinden met meer gezellige restaurantjes, mocht je hier voor gaan is café 302 een aanrader.

• Beoordeeld op: 28 december 2023

Prima locatie maar bij huur van een auto denk aan dat het tegenwoordig betaald moet worden

Dat je nu moet betalen voor het parkeren onwijs balen

Locatie is top

• Beoordeeld op: 15 december 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee en 15% Korting op Eten en Drinken

Het cafe dat in het hotel zit, geeft nogal wat geluidsoverlast. 2 van de 3 nachten hebben de bass horen doordreunen op de 14e verdieping

Super vriendelijk personeel. Kamers zijn erg netjes en schoon. Ontbijt is uitgebreid.

• Beoordeeld op: 13 november 2023

Niets om te noemen.

Valet parking! En uitstekend restaurant!

• Beoordeeld op: 31 oktober 2023

Heerlijk!

Bed lag heerlijk en uitgebreid lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 22 oktober 2023

Schoon netjes

• Beoordeeld op: 24 september 2023

Prettig hotel.

Zwembad was dicht voor onderhoud.

Schitterend uitzicht, upgrade.

• Beoordeeld op: 5 september 2023

Vriendelijk personeel en fijn hotel

Het is ietwat gehorig, maar daar hadden we niet veel last van. Het zwembad was ook afgesloten. Wij hadden hier geen last van, maar goed om te weten.

Fijn hotel! We konden vroeg inchecken (half 11) waardoor we konden bijkomen van de reis. Het persooneel was heel behulpzaam en aardig. Shoutout naar Adwan (sorry als we het verkeerd spellen)

• Beoordeeld op: 10 maart 2023

Heerlijke kamer voor een mooie prijs!

De lobby ziet er misschien wat basic uit, maar op de kamer merk je daar helemaal niets meer van

Zeer mooie kamer, een heerlijke douche!

• Beoordeeld op: 7 november 2022

• Deluxe Tweepersoonskamer met 15% Korting op Eten en Drinken

Heel vriendelijke personeel! Nette kamer en mooi uitzicht vanaf het dak

• Beoordeeld op: 16 december 2021

Centraal gelegen hotel met kleine ontbijtruimte

Gladde vloer in de douche. slechte WiFi. kleine ontbijtzaal met niet altijd verse gerechten. ‘S avonds veel schaarsgeklede dames in de lift.

Smal hoog hotel gelegen in het centrum. Auto wordt voor je weggezet op de privat parking en de koffers worden snel naar je kamer gebracht. Prima kamer met uitzicht op zee. Wij zaten op de 11de verdieping. Fijn bed met fijne kussens. Koelkast. Grote tv. Prima badkamer met iets wat gladde vloer in de douche. Veel gratis badkamerartikelen. Zeer fijne stille airco. Zeer wisselende snelheid WiFi. Prima afwisselend ontbijt met ook veel warme gerechten. Ontbijtzaal is niet groot, wel mooi uitzicht. Kamer 1106. Op de 16de en 17de verdieping beetje duistere clubs met schaarsgeklede dames.

Verbleven in december 2021

• Beoordeeld op: 1 april 2024

Lief personeel in een afgetakeld gebouw.

Lawaai van een nachtclub IN het hotel. Afschuwelijk. Het ontbijt is ronduit armoedig te noemen. Zeer beperkt. Wat slordig gesneden tomaten en komkommers, slechte kwaliteit eieren, zeer slechte jam, niets om trots op te zijn.

Personeel is goed. Vriendelijke mensen, behulpzaam, netjes en beleefd.

• Beoordeeld op: 3 maart 2024

Mooie hotel alleen jammer van de club.

Er is heel veel overlast van de club die zich ook in het hotel bevindt. Zo kom je in de avonduren regelmatig dronken mensen tegen in de lift en moet je er niet gek van op kijken als je geschreeuw en geruzie hoort in het hotel van de bezoekers van de club.

Een fijne ruime kamer met een mooie uitzicht op de stad. Hotel is ook fijn gelegen in de buurt van het centrum.

• Beoordeeld op: 13 februari 2024

Vriendelijk personeel en een oké kamer maar slechte isolatie en l
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad - 15% Korting op Eten en Drinken

Extreme geluidsoverlast van de club boven, waardoor wij met oortjes in moesten slapen. Ging door tot half 4

Fijne bedden

• Beoordeeld op: 25 november 2023

1,0
    Hotel

We kregen een rokers kamer. Bij binnenkomst kregen wij al de hoest. Nagevraagd of er een ander kamer was, helaas was het niet zo. Gevraagd of de ramen open konden voor ventilatie, dat kon helaas ook niet. Wij zijn ziek geworden van de geur en stank die er in de kamer hing. Het hotel is ook te druk in het weekend. Dan hebben ze aantal feesten etc

Locatie was enige pluspunt.

• Beoordeeld op: 24 november 2023

Matig

De kamer rook niet fijn, vlekken op de vloerbedekking, alles zag er wat afgeleefd uit, er was een groene lamp in de kamer die niet uit kon waardoor het ‘s nachts vrij licht was

Ruime kamer en personeel was ok

• Beoordeeld op: 11 november 2023

1,0
    Erg slecht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 15% Korting op Eten en Drinken

Locatie in de stad was prima. Makkelijk aan te rijden. Helaas begon het voor ons direct al. Wij hadden 2 kamers geboekt en helaas konden er 2 niet mee. Ik begreep goed dat refund niet mogelijk was. Geen probleem maar misschien een upgrade voor 1 kamer. Nee kan niet. Wij als niet rokers kregen dus 2 kamers waarvan 1 niet gebruikt werd. En kregen ook rokers kamers. Als niet roker erg smerig. Ontbijt is matig. Lawaai vak clubs goed hoorbaar in kamers. Voor vertrek gaf ik aan kan mijn koelelement voor een medicijn dat huidkanker onderdrukt even een nacht in de vriezer? NEE. In verband met regels. Enkel mijn medicijn hierdoor onbruikbaar kan worden door temperatuur. Dit aangegeven ook met brief van arts. Maar kon wel wat ijsblokjes krijgen. Pardon.....

Locatie

• Beoordeeld op: 11 oktober 2022

luidruchtig

de ligging en het soort locale mensen wat daar kwam

de ruime kamers

• Beoordeeld op: 5 oktober 2022