2. Hotelbeoordelingen VAE
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Dubai Emiraat
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Dubai
  5. Beoordelingen van Ramada Hotel, Suites and Apartments by Wyndham Dubai JBR

Beoordelingen over Ramada Hotel, Suites and Apartments by Wyndham Dubai JBR 4 sterren

Jumeirah Beach Residence, Jumeirah Beach Residence, P O Box 120253 Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

#720 van de 2.765 vakantiewoningen in Dubai

• Beoordeeld op: 9 mei 2024

Prima hotel op hele goede locatie
    • Appartement met 2 Slaapkamers inclusief Strandaccessoires, 25% Korting op Eten en Drinken en Spa

Ontbijt is wat eentonig

Lokatie. Hotel is aan de JBR walk. Personeel is erg behulpzaam en Newton hield elke dag onze kamer op orde.

• Beoordeeld op: 27 april 2024

• Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op de Stad - Inclusief Gratis Strandaccessoires

Top

• Beoordeeld op: 15 maart 2024

Zeker voor herhaling vatbaar

Badkamers waren enorm mooi en ruim alleen niet zo schoon

Locatie was top, 5min loopafstand van Marina

• Beoordeeld op: 20 februari 2024

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Inclusief Gratis Strandaccessoires

Ik miste n koffie apparaat.

Locatie en vriendelijk en behulpzaam personeel. Handdoeken voor zwembad en strand beschikbaar.

• Beoordeeld op: 15 februari 2024

Geen eigen strand

Locatie was top! Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 9 februari 2024

Perfect

Locatie, hygiëne

• Beoordeeld op: 11 december 2023

HEERLIJK!

eigenlijk niets. Misschien alleen dat de entree via de parkeergarage niet heel gezellig aandoet

iedereen was heel vriendelijk en behulpzaam! De kamer voldeed in eerste instantie niet aan onze verwachtingen, gelukkig konden wij een andere kamer krijgen, die heerlijk was. Ontbijt was super! Handdoeken voor strand en zwembad verkrijgbaar, zelfs een parasol voor het strand.

• Beoordeeld op: 4 november 2023

Zalig verblijf gehad op een zeer mooie locatie!!!

Wij hadden een 1 slaapkamer appartement. De kamers zijn een beetje verouderd en kunnen een likje verf gebruiken. Ook de badkamer kan wat gerenoveerd worden. Het keukentje kan ook vernieuwing gebruiken.

Het hotel is supergoed gelegen aan de rand van JBR beach. De marina is 10 min wandelen. We hadden 2 balkonnetjes met een supermooi uitzicht. Er is een starbucks in het hotel. Je kan buiten ontbijten, zalig uitzicht. Personeel is hulpvaardig en vriendelijk. Een kapper in het hotel en niet duur.

• Beoordeeld op: 24 september 2023

Aparte geur in de kamer. Ontbijt is niet erg uitgebreid.

Locatie is top en binnen een paar minuten ben je op het strand. Personeel is erg behulpzaam en beleefd.

• Beoordeeld op: 5 september 2023

Fijn, aan te raden.
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Gedeeltelijk Uitzicht op Zee - Inclusief Strandaccessoires, 25% Korting op Eten en Drinken en Spa

Alhoewel dit een duur hotel is, is het qua locatie wel de moeite waard.

Personeel erg vriendelijk, ruim en divers aanbod van eten bij het ontbijt, lunch en diner. Fijn dat het het hotel een eigen strandje heeft. Goed bereikbaar (nb. de Ironman 70.3 wordt rondom dit hotel gehouden en gebruikt.) Schoon en hygienisch

• Beoordeeld op: 9 mei 2023

prima verblijf, jammer dat je bij aankomst geen uitleg kreeg, een 3e bed stond er maar was niet opgemaakt evenals geen h

de hoeveelheid Russen

locatie

• Beoordeeld op: 6 mei 2023

Hotel met goed personeel.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking/Slechthorenden/Rookvrij

Housekeeping is 2x niet geweest. Weten niet waarom. Maar gebeld met receptie en kregen wel nieuwe baddoeken. Was niet heel erg.

Goeie sfeer, iedereen is relaxed en vriendelijk. Ontbijtbuffet is erg goed. Ook veel vers fruit. Maar de omelet-bar mr. Arslam was helemaal geweldig! Zo vriendelijk en creatief met onze omelets. Elke dag een feestje. En de lifeguard bij het zwembad mr. Mustafak was zo aardig met onze 2 tieners. Onze jongens vonden hem helemaal leuk. Het was erg fijn! We hebben er 9 dagen mogen verblijven. Hotel heeft een eigen hofje met 2 supermarkten. gelijk buiten ben je in het centrum. Locatie is echt top!

• Beoordeeld op: 17 april 2023

Kort bij strand

• Beoordeeld op: 26 februari 2023

Redelijk

Geen uitzicht op zee

Ontbijt goed. Geboekt met uotzicht op zee. Dat was er niet. Klacht ingediend.

• Beoordeeld op: 2 januari 2023

top locatie en comfortabel verblijf
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Inclusief Gratis Strandaccessoires

badkamer was oud en zag er niet zo netjes uit

vriendelijk personeel en goede locatie

• Beoordeeld op: 25 december 2022

goed verblijf, ik zal het zo weer boeken

buffet was erg druk

het ligt centraal

• Beoordeeld op: 7 augustus 2022

Goed hotel

Niets eigenlijk. Waar je wel rekening moet houden als je ''s avonds op straat loopt dan zijn daar in de buurt veel vrouwen van lichte zeden. Dat wisten we niet en geeft best wel een slecht beeld van de buurt. Die vrouwen tippelen daar en het is zo opvallend en echt zo ongemakkelijk voor de toeristen (denk ik zelf)

De personeel voornamelijk de concierges

• Beoordeeld op: 9 juni 2022

fijn

kamer had geen balkon

Jbr dicht bij strand

• Beoordeeld op: 2 mei 2022

Prima locatie en fijn personeel.

Hotel was andere locatie dan voorheen (Plaza) dat vond ik jammer en was niet duidelijk via online. Kamer niet bijzonder maar verder wel oké. Uitzicht veel minder dan vorige ervaring, toen ook een mooi restaurant op 25e verdieping wat een mooie indruk had achtergelaten.

Personeel erg behulpzaam en vriendelijk! :-) Ontbijt vonden wij niet geweldig, hebben wij anders ingevuld.

• Beoordeeld op: 5 april 2022

fijn

harde bedden.

locatie

• Beoordeeld op: 25 maart 2022

Uitstekend

Kleine beschadigingen op muur en meubilair

Personeel, locatie en voorzieningen waren fantastisch

• Beoordeeld op: 13 maart 2022

heerlijk verblijf gehad!

de meubels zijn wat verouderd.

geweldige locatie recht tegenover het strand, tram en metrolijn zijn vlakbij ,op loopafstand van Ain Dubai. winkels en restaurants zitten er genoeg in de omgeving. ruime kamer met een bad en een aparte douche. ontbijtbuffet met veel keuze en een gedeelte waar ze gebakken eieren of een omelet voor je maken. personeel vriendelijk en attent. was tijdens mijn verblijf jarig, toen ik in de middag terug kwam op mijn kamer stond er een heerlijk stuk chocolade taart voor me klaar...hoe leuk is dat!

• Beoordeeld op: 6 maart 2022

Zwembad

Locatie en ruime kamer

• Beoordeeld op: 5 maart 2022

Geen

Goede overzichtelijk Omgeving, van daaruit alles goed bereikbaar