2. Hotellrecensioner UAE
  3. Recensioner för semesterboenden i Dubai Emirate
  4. Recensioner för semesterboenden i Dubai
  5. Recensioner av Blue Beach Tower The Walk JBR

Recensioner av Blue Beach Tower The Walk JBR

Jumeirah Beach Residence, The Walk JBR, Jumeirah Beach Residence, Dubai, Förenade Arabemiraten

#2768 av 2 768 semesterboenden i Dubai

7,9

8,7

• Recenserades: 16 februari 2024

9,0
    Fantastisk läge och nära till allt.
    • Svit Superior med 2 sovrum

Städet. Saknades alltid handdukar

Utsikten och närheten

Bodde här februari 2024

• Recenserades: 16 oktober 2023

Prisvärt och utmärkt.
    • Soloresenär
    • Rum Deluxe

En poolbar kunde ha funnits.

Det var ett väldigt bra område som ligger nära stranden. Utanför hotellet finns två gator fulla med butiker och restauranger. Bakom hotellet finns Dubai Marina som har ett stort shoppingcenter och fina platser att fotografera. Gymmet var mycket stort och bra. Poolområdet var stort med tre ställen att simma och även jacuzzi. All personal var otroligt hjälpsam! Jag fick använda deras faciliteter långt före och långt efter min in- och utcheckning. Ett litet shoppingcenter fanns i anslutning till hotellet via en korridor.

Bodde här oktober 2023

• Recenserades: 20 december 2022

underbar!
    • Familj med yngre barn
    • Superior Three-Bedroom Suite Sea View

saknade inget..

nära till allt

Bodde här november 2022

• Recenserades: 8 november 2022

Fantastisk.
    • Grupp
    • Svit Deluxe (3 sovrum)

Det byggs mycket framför hotellet så bilderna på bookings sida stämmer inte så bra. Tråkig väg ner till stranden, lång smal gång där det var skumma typer som hängde så man vågade absolut inte gå där själv.

Bra frukost, men tyvärr inga fönster i matsalen. Hade varit trevligt att kunna sitta ute och äta frukost. Fantastiskt fin lägenhet, rymlig och fräsch med 4 badrum till 6 personer, balkong (bara stolar för 2 personer). Fint poolområde med sköna solsängar.

Bodde här november 2022

• Recenserades: 3 januari 2022

Mycket bra
    • Svit Deluxe (3 sovrum)

Om man som jag tycker om att laga mat så var köksutrustningen en liten besvikelse. Fanns endast det verkligt nödvändiga. Lägenheten är för 6-7 personer, men köket hade endast en kastrull och en stekpanna och endast ett matlagningsverktyg (en klumpig stekspade). Köksfläkten lät som en helikopter och diskmaskinen var sönder när vi kom. Den reparerades nog medan vi var där. Av tre sovrum så var ett utan egen luftkonditioneringskontroll, störde oss dock inte desto mera men kan löna sig att kolla detta då man bokar, kanske det bara råkade sig så i denna lägenhet. Lägenheten var endast på sjätte våningen så en hel del gatuljud hördes in. Men mestadels var vi så trötta efter dagarna att vi sov gott...

Rent och generellt bra. Lite gammalt. Stor lägenhet med stora rum, egen dusch och toalett för varje rum. Stora fönster från vardagsrummet med havsutsikt (fast några hus skymde lite av utsikten). Ok balkong. Köket var stort och hade också fin utsikt mot havet. Sängarna kan tänkas vara aningen hårda för någon, men vi tyckte om dem. Vänlig och hjälpsam personal!

Bodde här januari 2022

• Recenserades: 30 oktober 2023

3,0
    Besviken och tråkigt!
    • Rum Deluxe

Boendet var ganska slitet, vi begärde att dom skulle städa tidigt då vi har barn. Men städningen blev inte av ena dagen sedan så fylldes det inte på med nya hygienartiklar eller byttes ut några handdukar! Vi fick inte nån upplevelse att det var ett 5 stjärnigt hotell.

Frukosten var bra men väldigt dyr!

Bodde här oktober 2023

• Recenserades: 19 december 2023

7,0
    Bra
    • Reser med vänner
    • Svit Deluxe med 2 sovrum

Denna gäst har inte lämnat några kommentarer.

Bodde här november 2023

• Recenserades: 19 oktober 2023

Mycket bra
    • Resa i jobbet
    • Svit Deluxe med 2 sovrum

Denna gäst har inte lämnat några kommentarer.

Bodde här juli 2023

Gäster har även recenserat dessa boenden: