2. Hotelbeoordelingen VAE
  3. Hotelbeoordelingen: Dubai Emiraat
  4. Hotelbeoordelingen Dubai
  5. Beoordelingen van Millennium Central Downtown

Beoordelingen over Millennium Central Downtown 4 sterren

Al Asayel Street, Business Bay, Dubai, United Arab Emirates, 115138 Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

#547 van de 722 hotels in Dubai

• Beoordeeld op: 8 januari 2024

Prima verblijf.

De service

• Beoordeeld op: 19 december 2023

Goed verblijf de volgende keer zal ik weer terugkomen.
    • Standaardkamer met Queensize Bed

Enige wat minder was (maar daar kan het hotel niks aan doen) is dat de weg verbouwd werd. Ik kwam aan met de bus en moest met de koffers omlopen omdat ik niet direct kon overstekken. Tegenover het hotel zit een hele grote weg en daar aan de andere kant zit een busstation naar de mall. Dat was alleen door de wegwerkzaamheden lastig te bereiken en al helemaal met koffers.

Het personeel, snelheid waarmee ik geholpen ben. Informatie die ik vroeg en kreeg over vervoer en locatie. Bed was goed kamer was goed.

• Beoordeeld op: 28 november 2023

Mooie uitzicht
    • Business Class Kamer met Queensize Bed

Badkamer

Uitzicht

• Beoordeeld op: 9 mei 2023

Heerlijk genoten van een ontspannende vakantie in Dubai
    • Business Class Kamer met Kingsize Bed

Ik kon helaas via wifi niet beeldbellen. De TV kon ik niet uitzetten met de afstandsbediening, omdat de batterijen leeg waren. De pas om de lift te bedienen werkte niet in 1 keer. Dit hebben ze de volgende dag gefixed.

Personeel is erg vriendelijk en stonden bij vragen mij goed te woord. Het uitzicht van mijn hotelkamer was prachtig. De badkamer zag er schoon uit en de douch was heerlijk. Er was zelf een wegwerp schermesje aanwezig.

• Beoordeeld op: 4 mei 2023

niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

zwembad wellness sauna deed het niet sportzaal alles onder de maat geeft geen heerlijk vakantie gevoel

indeling slaap kamers prima

• Beoordeeld op: 31 maart 2023

Prima hotel voor overnachten tegen een gunstige prijs.
    • Business Class Kamer met Kingsize Bed

De bedden en dan met name de matrassen mogen comfortabeler en het ontbreken van een bar om iets te kunnen drinken is niet echt van deze tijd. Het werkelijke zwembad en de foto ervan lijken niet echt op elkaar en de fotofilters maken het een stuk mooier dan het in werkelijkheid is. Dit geldt ook voor het koffiebarretje naast de receptie. Dat mag geen naam hebben met die 2 stoeltjes ervoor en een paar stoeltjes buiten. Om iets fris of koffie daar te krijgen zal je zelf actie moeten ondernemen.

Het personeel is erg vriendelijk, de kamers erg ruim en het ontbijt is voldoende gevarieerd. Het is een basic hotel met relatief harde matrassen maar voldoende kussens. Er zijn geen andere faciliteiten in het hotel. De bar wordt verbouwd en is niet beschikbaar en om even iets te drinken moet je roomservice bestellen of naar het naastgelegen hotel Indigo lopen. Op de 2e verdieping daar is een buiten terras met een bar. Het hotel is op loopafstand van de fonteinen en Dubai Mall en centraal gelegen voor zakelijke afspraken.

• Beoordeeld op: 9 maart 2023

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Ontbijt was uitstekend, locatie perfect!. Echter is de accommodatie aan vervanging toe en zaten er vlekken op het tapijt.

• Beoordeeld op: 6 januari 2023

• Standaard Kamer met Kingsize Bed

Kamers zijn extreem gehorig, bedden erg slecht

Locatie is ok, ontbijt was erg goed

• Beoordeeld op: 18 maart 2022

Prima!
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Ruime kamers, schoon, goed ontbijt, vriendelijk personeel, dichtbij het centrum

• Beoordeeld op: 3 maart 2022

Meer dan prima.
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Er was geen early check-in.

De locatie was top, maar prefereer een andere wijk in Dubai. Hotel was verder meer dan prima en schoon, alleen badkamer was gedateerd (voegwerk, oude badkuip, etc)

• Beoordeeld op: 28 december 2021

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Ik vond het er allemaal een beetje smoezelig uitzien. Beetje plakkerig en veel achterstallig onderhoud in de kamers.

De locatie was prima

• Beoordeeld op: 27 december 2021

Prima hotel op een goede locatie
    • Standaardkamer met Queensize Bed

De gratis wifi was minder. Er was niet altijd verbinding en het werkte soms erg traag.

Goede hotel en prima locatie. Hassan van de receptie was een topper en neemt echt de tijd voor je om goed te helpen!

• Beoordeeld op: 6 december 2021

• Standaardkamer met Queensize Bed

De voegen in de badkamer waren vies en dat ziet er niet hygienisch uit.

Locatie en uitzicht van de kamer. Dubai Mall en Bujh Khalifa op loopafstand.

• Beoordeeld op: 14 februari 2024

Ontevreden!
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Pin automaat accepteert geen maestro kaart waardoor ik van de receptie helemaal naar de centrum moest om me borg te gaan pinnen. Wat een uur duurde. Personeel dacht ook niet mee of kwamen met een fijne oplossing. Daarnaast hebben ze me ver voor de uitchek tijd 3 keer wakker gemaakt zodat ik niet vergeet uit te chekken. Terwijl ik gewoon optijd de deur uit ging, ik kon niet rustig uitslapen. Beneden heb ik 2 redbulls gehaald waar ze meer als 100 Dirham voor hebben gevraagd dat is bijna 30 euro. Als al deze dingen niet hadden plaatsgevonden was ik gewoon gebleven voor een aantal nachten.

Door last minute 1 nacht te hebben geboekt hebben ze mijn standaard kamer omgewisseld na een premium kamer

• Beoordeeld op: 4 februari 2024

Geweldig verblijf
    • Standaardkamer met Queensize Bed

Wellicht voor mensen die alles met het openbaar vervoer doen is de locatie niet handig. Maar voor met de auto zeker wel, alles dichtbij en gratis parkeren

Het hotel was netjes en schoon, erg aardig personeel. Mooi zwembad en erg mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 20 juli 2023

Vriendelijke personeel, dank aan kassim en Saar 👍

• Beoordeeld op: 25 oktober 2022

van personeel tot ontbijt, hygiëne, alles was heel goed

niets

alles was heel goed.

• Beoordeeld op: 1 april 2022

Waardeloos
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Hele verblijf in dit hotel was waardeloos

Hotel is waardeloos geen 4 sterren waard. We voelen ons opgelicht. Vies tapijt in de kamers en dan de bedden, als je denkt dat je in dit hotel tot je rust kan komen dan kom je van een koude kermis thuis. Je gaat letterlijk op houten latten slapen. Zonde van het geld. Locatie is wel top alles dichtbij. We voelen ons opgelicht door booking. Waardeloos

• Beoordeeld op: 27 maart 2022

Zeer tevreden met m'n verblijf zeer vriendelijke en behulpzaam personeel
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Geweldige personeel zeer vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 3 februari 2022

Slecht
    • Business Class Kamer met Kingsize Bed

Geen valet parking en boze medewerkers

locatie goed

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 2 november 2021

prima

persoonneel

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 28 september 2021

1,0
    Spijt van het verspillen van mijn geld aan dit vieze hotel
    • Standaardkamer met Queensize Bed

Dit hotel is de meest onhygiënische die ik ooit heb gezien. Schimmel overal en veroudering van alle sanitair. Letterlijk overal vieze vlekken en het bed was zeer klein en oncomfortabel. Ik snap echt niet hoe ze aan deze sterren komen. De service valt ook zwaar tegen. IK RAAD HET IEDEREEN AF OM DIT HOTEL TE BOEKEN!! Iedere avond bellen en haast smeken voor schone handdoeken. Na gemiddeld drie keer bellen krijg je met moeite 1 handdoek, terwijl we met z'n tweeën verbleven?? Ook vaker gehoord dat de handdoeken nog in de droger zaten. Koop dan wat meer handdoeken voor je gasten! Op de laatste dag dieptepunt bereikt. Er waren zogenaamd locker rooms beschikbaar voor bagage. Wij hebben om half 2 's middags uitgecheckt en zijn toen rond 20 uur terug naar het hotel gegaan om naar de airport te gaan. Al die tijd heeft de bagage gestaan in de lobby. De receptionist had hierover een lakse houding en toonde geen enkel begrip. Tijdens mijn beklag nam hij ook nog eens gewoon de telefoon op. De service is hier echt een lachertje! BLIJF AUB WEG VAN DIT HOTEL. Wij hebben maar met 1 medewerker een fijne ervaring. Dat was degene die ons hielp met de bagage en vervoer. Ik hoef ook geen standaard "Dear costumer" antwoord van jullie. Ik zal hier echt nooit meer komen.

Locatie wordt beschreven als op loopafstand van de mall. Dit is niet waar, je kunt de mall niet te voet bereiken vanwege de snelwegen. Met de taxi ben je er wel snel.

• Beoordeeld op: 3 april 2023

oké.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ik ging om 14.30 uur inchecken, maar bleek de kamer nog niet klaar te zijn. Dit terwijl er vanaf 14.00 ingecheckt zou moeten worden.

locatie en type kamer.

• Beoordeeld op: 21 mei 2024