2. Hotelbeoordelingen Slovenië

7,3

• Beoordeeld op: 3 september 2022

Prima maar niet bijzonder
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De mogelijkheden om op het resort te eten waren erg beperkt. Wat ons tegenviel omdat wij natuurlijk geen mogelijkheden tot koken hadden. Er was een tentje bij het zwembad, waar je tot 19 uur kon eten. Het restaurant dat aan zee ligt, een stukje verder, was verlaten en dus bleef alleen het buffet (waar ook het ontbijtbuffet werd geserveerd) over. Dit was erg slecht, het eten was smakeloos, alles was overgoten met saus om er wat van te maken en er was weinig keuze. Het vlees was droog en qua groenten was er keuze uit een kleine saladebar en wat doorgekookte worteltjes. Voor de bedjes en parasols bij het strand en het zwembad moet betaald worden. 5 euro per bed en 5 euro voor de parasol, per dag. Iets was wij vreemd vonden, omdat wij dachten dat dit bij de prijs inbegrepen was. Uitgaande van een standaard hotel. Je moet nog een stukje met je autorijden vanaf de receptie en op goed geluk een parkeerplaatsje (al dan niet aan de weg op het resort) bemachtigen. Daarna moet je nog best ver naar je hotelkamer lopen. Omdat de hotelkamers gesitueerd zijn in een soort appartementsgebouw. Als je slecht ter been bent, is deze accommodatie niet geschikt. Je kunt niet parkeren bij je hotelkamer/unit. Er zijn rolstoelvriendelijke paden, maar het terrein is erg heuvelachtig en er zijn veel trappen. De prijs-kwaliteitverhouding vonden wij niet kloppend. Je betaalt veel geld voor een hotelkamer en vervolgens moet je voor veel faciliteiten nog betalen. Omdat er ook een camping en huisjes verhuurd op het terrein, is het erg druk en is er niet altijd voldoende ruimte bij bijv. Restaurant of zwembad. Het is geen luxe kamer, er zijn geen bijzondere faciliteiten die je wel voor dat geld zou mogen verwachten.

Toen we aankwamen en hadden ingecheckt moesten we nog een stukje rijden naar de kamer. Er is niet voldoende parkeergelegenheid bij de hotelkamers (in verschillende gebouwen), waardoor overal auto’s stonden. De kamer waar we eerst geplaatst werden, stonk verschrikkelijk. Het rook muf en naar schimmel. We mochten direct een andere kamer bekijken of deze meer naar wens was. Dit was gelukkig het geval. De kamers zijn ruim evenals de badkamer. Ze worden ook dagelijks schoongemaakt en om de dag krijg je nieuwe handdoeken. Het balkon is een fijne toevoeging. Het ontbijt werd in buffetvorm geserveerd, in het hoofdgebouw. Dit was prima, voldoende keuze en werd tijdig aangevuld. Hier waren voldoende zitplaatsen. De zee was 10 minuten lopen van onze hotelkamer. Het hotel ligt op een groot omheind resort, waar ook nog een camping en verschillende bungalows te vinden zijn. Dit maakte dat het bij het zwembad erg druk was. In de directe omgeving is een kleine supermarkt en een pleintje met restaurantjes. Na onze slechte ervaring met het buffet de eerste avond, zijn we de dagen erna daar iets gaan eten.

• Beoordeeld op: 16 september 2021

• Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)