3. Hotelbeoordelingen: Toscane

Sp 80 del Pollino 163 int 11, 58100 Marina di Grosseto, Italië

#18 van de 56 hotels in Marina di Grosseto

• Beoordeeld op: 12 september 2023

• Standaard Driepersoonskamer

Makkelijk bereikbaar, prachtig zwembad, aangename gastheer/-vrouw.

• Beoordeeld op: 20 juli 2023

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Denk dat we geen negatieve punten kunnen opnoemen over het verblijf.

Het was heel erg netjes en de vrouw van de eigenaar was heel erg lief. Ze kon beetje Engels, maar deed erg haar best om ons met alles te helpen. Je krijgt hier een Italiaans ontbijt met een croissant, en je kan zelfs een tosti maken. Er is een dorpje in de buurt dat door haar aangeraden werd, zo prachtig. Het heette Castiglione della Pescaia, we zijn daar naar het strand geweest en zijn die avond naar het dorpje gelopen. Prachtig!! Dit verblijf heeft ons echt verrast.

• Beoordeeld op: 31 juli 2022

Fijne accommodatie met ruime, schone kamers, airco, zwembad en ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De twee persoonsmatras had een deuk, dit lag iets minder

Dagelijks werden de kamers schoongemaakt, bedden opgemaakt en handdoeken gewisseld. De kamers zijn erg ruim en een aantal voorzien van een keuken. Mooi zwembad en om te chillen. Accommodatie ligt centraal tussen Grosseto en verschillende strandjes. Hele vriendelijke gastheer en gastvrouw.

• Beoordeeld op: 5 juli 2022

Mooie, ruime kamer op de begane grond en een fijn zwembad met heerlijke ligbedden en parasols.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was erg simpel. We kregen zelfs plastic wegwerpbestek. Dat vond ik eigenlijk niet kunnen. Er was niet veel keus en je kreeg vrij weinig. Je kon wel extra bijkopen (niet duur). Weg waaraan de albergo lag was een drukke weg. Het verkeer raasde er over heen. Je kon dus niet een eindje lopen langs de weg. Wel de velden in, met veel ongedierte. Ook veel muggen tegen de avond.

De eigenaar was erg vriendelijk en de kamer mooi ruim (geschikt voor 4 personen) met zelfs een wasrekje dat je buiten op het gras kon zetten om je badspullen te drogen. Nu hadden wij wel een gunstige kamer op de begane grond. Ook een fijne vrij grote koelkast stond er. Een heerlijk zwembad. De eigenaar deed de overkapping meestal 's morgens al open en anders kon je er om vragen. Naast de albergo was een eenvoudig restaurant. Daar hebben we een aantal keren prima gegeten.