2. Hotelanmeldelser for Grækenland

8,1

8,4

• Anmeldt: 21. april 2024

5,0
    "Til pengene var det ok. Det var ikke et sted vi havde lyst til at opholde os. Det var fint som overnatning. Ikke varmt v"
    • 3-personersværelse med havudsigt i forskudt plan
    • 1 overnatning

Vi havde ingen havudsigt, selvom det var lovet.

Beliggenheden.

Overnattede: april 2024

• Anmeldt: 21. august 2023

3,0
    "God udsigt og beliggenhed, renligheden og lign. var i bunden"
    • På rejse sammen med venner
    • 4-personersværelse med havudsigt

Der var beskidt i lejligheden, på væggen og steder som under sengen og på senge-lamellerne, som i øvrigt var knækkede i fodenden af den ene seng, så man faldt igennem, hvis man forsøgte at sætte sig. Der blev ikke tømt skraldespand, hvis ikke vi bad om det (ikke så lækkert, når man ikke må smide sit toiletpapir ud i toilettet..), og der blev på intet tidspunkt skiftet håndklæder i den uge vi var her. Køkkenfaciliteterne til 4 personer bestod af: 2 krus, 2 glas, 1 gaffel, 1 kniv, 1 tallerken, og og 2 teskeer. Det var svært at få et bad, da der var dårligt vandtryk, og intet til at skrabe vandet væk med fra badeværelsesgulvet. Desuden bad vi om en håndsæbe, da den vi havde var tom, og fik en halvt fyldt dispenser med en tynd, blålig væske der mindede om universal-rens. Det værste var nok, at den ene seng knækkede ved, at én af os blot sad i den - det er hvad der kan ske - men det lykkedes os ikke at få fat i vores udlejer gennem dagen, trods flere opkald, så den ene af os måtte sove på gulvet den nat… sengen blev først fixet dagen efter.

Udsigt og balkon på værelset. Beliggenheden var også meget lækker.

Overnattede: august 2023

• Anmeldt: 3. juni 2022

2,0
    Meget dårligt
    • Dobbelt-/2-personersværelse med havudsigt
    • 1 overnatning

Det var ret bøvlet at komme ind i værelset der var ikke personale og et helt andet værelse end det jeg booket øv.

At vi fik en seng som dog var meget smal øv og at vi kun var der 1 nat billigt

Overnattede: juni 2022