3. Hotelbeoordelingen: Chania

Beoordelingen over Sfakian Horizon

Eparchiaki Odos Vrison-Sfakion 6, Chóra Sfakíon, 73011, Griekenland

#10 van de 23 hotels in Chóra Sfakíon

• Beoordeeld op: 20 mei 2024

Fijn hotel met vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Comfortabel hotel, goed gelegen voor boot uitstapjes naar nabijgelegen strandjes en Loutro. Goede uitvalsbasis voor lopen Imbroskloof.

• Beoordeeld op: 17 april 2024

Super relax verblijf met duik in het zwembad en droom uitvalsbasis voor wandelingen en boottrips.
    • Appartement met Uitzicht op Zee

de douche is erg klein en afgeschermd met een gordijn dat tegen je lichaam kleeft als je een douche neemt, niet echt aangenaam en ook niet mogelijk om de douche aan de muur te bevestigen.

de locatie, het zwembad, het stadje, de ruime kamers en het balkon met zicht op zee

• Beoordeeld op: 5 september 2023

Fijn kleinschalig hotel op goede locatie met vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Zijdelings Uitzicht op Zee

Kleinschalig hotel, prima locatie. Fijn dat er ook een zwembad aanwezig is. Goed ontbijt en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 5 juli 2023

Prachtige maar toeristische locatie aan de zuidkust met bezienswaardige kloven in de nabije omgeving
    • Appartement met Uitzicht op Zee

De kamer zou op de begane grond zijn aan het zwembad, maar een verdieping hoger. Dus niet aan het zwembad en alleen via een aantal trappen bereikbaar. Gelukkig was er nog een kleinere kamer beschikbaar die goed bereikbaar was. Het kostte moeite om het prijsverschil terug te krijgen, maar met hulp van de booking helpdesk is het uiteindelijk vlak voor ons vertrek gelukt. Het zwembad was half april nog niet geopend en er werd ook geen ontbijt geserveerd. Het dorp Chora Sfakion is een echte toeristenplek waar de gastvrijheid minder is dan op de meeste ander plekken waar we geweest zijn.

Sfakian Horizon ligt op een mooie plek aan de zuidkust van Kreta. We konden zowel naar het rustige westen als naar het meer toeristische oosten van de kust. Er zijn diverse interessante kloven in de omgeving. Let op! Sommige zijn pas in mei bereikbaar. De Imbross en de Aradena kloof zijn per auto bereikbaar en erg mooi.

• Beoordeeld op: 27 juni 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer met Zijdelings Uitzicht op Zee

badkamer is oud douchekop zelf vasthouden prijs kwaliteitsverhouding klopt niet als ik dit vergelijk met andere hotels deze dagen.

uitzicht en ligging. ruime kamer ontbijt is super en alles vers super lief personeel

• Beoordeeld op: 18 juni 2023

We beleefden zeer mooie dagen in dit hotel.
    • Appartement met Uitzicht op Zee

De badkamer en keuken zijn goed te gebruiken, maar aan renovatie toe (blijkbaar is die renovatie gepland).

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijt was voortreffelijk. De ligging uitstekend.

• Beoordeeld op: 16 mei 2023

Fijn verblijf in Sfakia
    • Appartement met Uitzicht op Zee

De matras was echt slecht, de appartementen heel basic en niet gezellig ingericht. Je moet echt wel goed te been zijn om de trappen te doen in het complex. Ook de trappen en steile hellingen naar het centrum zijn erg pittig om te doen.

Het lekkere ontbijt was beneden langs het zwembad, klaargemaakt door 2 vriendelijke dames. Het uitzicht vanuit het appartement was prachtig. Het was een korte (maar krachtige!) wandeling naar het gezellige centrum. De dames van de receptie zijn super vriendelijk , en doen alles om je te helpen.

• Beoordeeld op: 7 mei 2023

Prettig hotel, goed gelegen en erg vriendelijk en behulpzaam personeel
    • Driepersoonskamer met Terras

In de kitchenette wat weinig pannen maar we hadden ook het goedkoopste type appartement geboekt en verder was alles prima

Vriendelijk en behulpzaam personeel, centrum prima te voet bereikbaar, mooie omgeving

• Beoordeeld op: 13 oktober 2022

Prima verblijf met behulpzaam personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Zijdelings Uitzicht op Zee

Het was niet erg, maar de badkamer was wat krap.

Het fijne bed en er was een fijn droogrekje. Het personeel was super behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 25 juli 2022

• Deluxe Tweepersoonskamer met Zijdelings Uitzicht op Zee

badkamer dringend aan renovatie toe.

goeie locatie, heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 27 juni 2022

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verbetertip: stel zwembadhanddoeken ter beschikking

Gezellig hotel met een mooi uitzicht en fijn zwembad! Heerlijk ontbijt met lekkere, verse producten en veel variatie. We hadden een leuke kamer met twee balkonnetjes en uitzicht op de haven en zee maar ook de bergen. Via de rapide liep je snel binnendoor naar de restaurants en het strand.

• Beoordeeld op: 3 juni 2022

hele fijne plek voor paar dagen Sfakia en omgeving
    • Appartement met Uitzicht op Zee

niets, als je ergens over moet klagen dan zou je dat over de douche kunnen doen

zwembad, balcon en bed waren top. ligging prima tov dorpje.

• Beoordeeld op: 25 mei 2022

Wanneer we terugkomen naar dit plaatsje, dan willen we weer dit hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Zijdelings Uitzicht op Zee

Die douchegordijnen die tegen je aan plakken zijn echt niet meer van deze tijd, maar die komen hier wel heel vaak voor

Het personeel wat uitermate vriendelijk en deed hun uiterste best om het ons naar de zin te maken. Een uitstekend ontbijt, de mevrouw die het maakte zag het meer als een verlengstuk van haar kookhobby, naast het "normale" ontbijt met verse sinaasappelsap. Ze maakte als extra ook allerlei taartjes, die we dan mochten proeven. Ook verzorgde ze lunchpakketjes op aanvraag tegen betaling, erg handig wanneer je b.v. gaat wandelen, hoewel er ook een prima bakker om de hoek is. Mooi zwembad en je loopt zo binnendoor naar het boulevaartje met al zijn restaurants. Het ie een echt klein plaatsje, maar een prima uitvalbasis voor de omgeving.

• Beoordeeld op: 18 mei 2022

Perfecte locatie voor enkele dagen wandelen
    • Appartement met Uitzicht op Zee

De keukenhoek en badkamer konden een opfrissing gebruiken, ook het materiaal in de keuken was beperkt (we hebben het echter niet gebruikt). Maar de nieuwe eigenaars zijn bezig stap voor stap alles op te frissen, is ons verteld.

Chora Sfakia is een perfect uitvalsbasis voor enkele dagen wandelplezier. We hadden een ruim appartement met groot balkon met onbelemmerd overzicht op het stadje en de zee. Sfakia Horizon heeft een aangenaam en rustig zwembad en terras om even te verpozen na een hike. Zeer vriendelijk personeel. Dit was blijkbaar het eerste jaar dat er met een ontbijtbuffet werd gewerkt; het buffet is ruim voldoende, maar niet super uitgebreid. De dame in de keuken deed echter alle moeite om het de gasten naar de zin te maken en maakt ook lunchpakketjes indien gewenst. Sfakia is 's avonds heel stil, je kan slapen met ramen open.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2021

Top verblijf. Doen !
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Openingstijden van zwembad. In de middag lange tijd gesloten.

De combi van factoren, zoals keuken, ruimte kamer, zwembad en locatie maakte het tot een topverblijf

• Beoordeeld op: 26 september 2021

basic maar oké en je kan mooi buiten zitten! toch wel een troef
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

douchekop kon je niet vastmaken, beetje vervelend, badkamer ook nat bij douchen ligt hoog, dus als je wilt gaan ontbijten, eten stukje naar beneden wandelen, is niet voor iedereen weg gelegd

heel vriendelijk personeel ! prijs /kwaliteit zeer goed, basic maar goed zwembad oké

• Beoordeeld op: 24 september 2021

We waren er al om 13.30 ipv 15.00 maar kregen meteen beschikking over de kamer

• Beoordeeld op: 26 augustus 2021

Super!!!
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Door de covid 19 was er geen ontbijt. De bakker is vlak in de buurt, dus dat probleem was vlug verholpen.

Uitzicht, proper comfortabel, perfecte uitvalbasis om uitstappen per boot of auto te doen in de buurt. Heel vriendelijke gastvrouw. Leuk zwembad. De bar vast wel gesloten wegens de covid-19 Het hotel is eigelijk een kleine doolhof van trapjes wat het leuk maakt. Via een smal pad kan je heel vlug het stadje bereiken en lekkere taverne's ontdekken. een aanrader.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2021

Prachtig verblijf op mooie locatie
    • Appartement met Uitzicht op Zee

De badkamer was wat klein, en stonk een beetje uit de goot. Ook was de douche heel klein en geen haak voor de douchekop. Het zwembad was ook gesloten over de middag-namiddag wat ik niet echt snap, dit is het warmste moment van de dag.

Heel grote ruime kamer met een prachtige keuken en groot terras aan het zwembad. Airco werkte goed maar zelfs zonder airco was het fris.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2021

Prachtige locatie en kamer
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Klein minpuntje vonden wij dat er zoals op de meeste plaatsen geen 2 kleine flesjes water koud klaar stonden als je met de hitte toekomt (we deden rondreis dus meerdere hotels gedaan) . Zwembad enkele uren overdag gesloten en bar enkel open tijdens ontbijt.

De locatie, de mooie grote kamer met uitzicht, de vriendelijkheid van het personeel en het zwembad

• Beoordeeld op: 5 augustus 2021

Eenvoudig hotel in charmant dorp
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Zijdelings Uitzicht op Zee

De kamer had een rioolgeur toen we aankwamen. Was weg nadat we de rest van de dag alle ramen hadden open gezet. Laatste dag geen water. Was niet hun fout en werd verholpen met flessenwater.

Prijs/kwaliteit. Bed was gewoon ok. Kamer ruim met 2 terrasjes. Kamer van onze vrienden lag eerst beetje triestig maar werd na een vraag hierover gewisseld.

Verbleven in mei 2021

• Beoordeeld op: 26 juli 2021

De douche

• Beoordeeld op: 9 september 2023

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niks, alleen badkamer zeer verouderd (maar duidelijk te zien vooraf op de klippende foto's). Hele erge rioollucht in de kamer vanwege badkamerputje maar is lastig te verhelpen

Prachtig uitzicht vanaf 2 balkons (kamernummer 2). Ligging tov stadje hoewel wel een beetje een klim. Auto voor de deur parkeren. Zwembad. Zeer vriendelijk personeel.q