3. Hotelbeoordelingen: Chania

#102 van de 270 hotels in Kissamos

• Beoordeeld op: 8 juli 2023

Fijn hotel aan zee

Prijs/kwaliteit ontbijt.

De heerlijke ligging aan het strand, op loopafstand van de boulevard. Vriendelijk personeel en goed restaurant.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2022

Goed hotel, maar wel buiten het centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer

Het hotel ligt buiten het centrum van Kissamos. Het is 1 kilometer stappen naar het dorp. Enige zaken die dichtbij zijn is het bus station en de supermarkt. Bij slecht weer is hier weinig te beleven of te doen.

Beetje vreemde ontvangst. Niemand aan de receptie. Dus heb ik me maar in de zetels geïnstalleerd tot er iemand kwam. De man die tenslotte opdook was de hele tijd met z’n smartphone in de weer. Niet echt beleefd. Kamer prima, alleen de tweede dag viel de electriciteit uit. Na een uur ben ik gaan informeren hoe het zat en heb een andere kamer gevraagd en gekregen.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2022

• Studio met Uitzicht op Zee

Goede locatie, mooi strand bij het hotel. Restaurant ook erg goed voor diner

• Beoordeeld op: 29 september 2022

het personeel maakt het verschil
    • Standaard Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

geluid in de kamer ('s morgens vroeg was er al lawaai van mensen die buiten luid aan het praten waren) inkijk in de kamer We hadden kamer 13

Hotel direct aan het strand. Een super goed restaurant Dichtbij de haven om de ferry te nemen naar Balos Beach en Gramvousa (of met de wagen te gaan) Super attent personeel

• Beoordeeld op: 14 augustus 2022

heerlijk verblijf
    • Superior Appartement met Uitzicht op Zee

ontbijt is niet zo bijzonder en maar 1 kop koffie inclusief dat is jammer. vaak lang wachten op het eten tussen de middag en savonds . douche liep niet door, geen lift .

super vriendelijke mensen. strandbedjes genoeg (gratis en met handdoek). mooi uitzicht over zee. lekker eten . prima appartement , schoon,

• Beoordeeld op: 3 augustus 2022

leuk hotel met eigen strand

niks

dit is een super leuk complex met een heerlijk eigen strand. mooie kamers (wij hadden een wat nieuwere echt veel meer dan maar 2 sterren). er zit een bar en een restaurant bij. we hebben heerlijk geluncht, kan ook gewoon op je standbed. super schoon allemaal. kan het iedereen aanraden! vriendelijke eigenaars en leuke jongen die ons voorzag van drankjes op het strand!

• Beoordeeld op: 29 juli 2022

Volledig genieten aan het strand met perfecte services.
    • Superior Studio met Uitzicht op Zee

Eigenlijk niks, maar de airco op de kamer lijkt wat minder goed te werken dan bij vergelijkbare verblijven.

De locatie aan het strand, ruim balkon en bijbehorende bar/restaurant met service bij de gratis ligbedden onder rieten parasols. Kwaliteit eten is tevens super. Prima ervaring!

• Beoordeeld op: 31 mei 2022

Fantastisch verblijf bij fijne mensen op een mooie plek
    • Standaard Tweepersoonskamer

Niets eigenlijk. We hadden de eerste dag de deurklink in onze handen en dat werd gelijk gerepareerd en ook toen het toilet door bleef lopen, was dit verholpen toen we weer op onze kamer waren. Het straatje waar de kamer aan lag was wel gehorig. Er waren ook een paar zwerfkatten, maar die liepen alleen maar rond, absoluut niet opdringerig.

Fijn verblijf direct aan een privéstrand met topservice en bediening tot aan het strandbedje. Gelijk een (gratis) fles koud water onder de parasol en verder ook zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Ontbijt is optioneel en in de vorm van een buffet. Busstation op nog geen 5 minuten lopen. Omgeving is niet toeristisch, verderop aan het strand zitten meerdere restaurantjes naast elkaar. Ook daarvan is de bediening zeer vriendelijk (in de maand mei).

• Beoordeeld op: 10 september 2021

heel netjes , mooi hotel

niets bijzonders

gastvrijheid

• Beoordeeld op: 3 augustus 2021

heerlijke plek met de zee als middelpunt
    • Studio met Uitzicht op Zee

De studio's zitten in het oudste gebouw van het hotel, zijn basic ingericht en niet overdreven luxe, maar prima.

Wakker worden met geluid van golven van de zee die op het strand rollen, geroezemoes van de bar die opstart, balkon rondom de studio waar het heerlijk toeven is. Het raam met uitzicht op zee is net een levend schilderij. Uit je bed rol je zó het strand op op een lekker ligbedje of ontbijt je in de bar aan het strand. Hoewel het niet klein is, doet het wel kleinschalig aan met een gezellige familiesfeer en vriendelijk en behulpzaam personeel. Op loopafstand van de boulevard en centrum van Kissamos. Gezellig maar niet té druk, ook in hoogseizoen. Wij verbleven hier tien heerlijke dagen, moeder met tienerdochters.

• Beoordeeld op: 31 mei 2023

2,0
    Erg slecht
    • Standaard Tweepersoonskamer met Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

Gastvrouw was bij aankomst vriendelijk, maar dit bleek niet oprecht aangezien ze zich later heel onvriendelijk gedroeg. Zij-zeezicht bleek namelijk niet te bestaan. We kregen een kamer op begane grond met uitzicht op een steeg dus ommuurd. Het zeezicht werd geblokkeerd door het het restaurant. Je wist dat de zee er was, maar je zag 'm niet, dat idee. Bij uitchecken dit netjes aangegeven toen mevrouw vroeg of alles naar wens was. Ze reageerde door mij verder volledig te negeren en te zwijgen. Heel respectloos en vreemd gedrag. Verder onrustig geslapen want veel herrie van zwerfhonden en het hotel is 's nachts onbemand wat geen veilig gevoel gaf gezien de wat afgelegen locatie. Ook moesten we betalen als we strandbedden wilden gebruiken terwijl dit op booking (en conform andere reviews) als inbegrepen stond. Maar het ergste was dat het laagseizoen was en wij de enige gasten waren, dus het sloeg nergens op. Het gaat alleen maar om betalen. De prijs voor het ontbijt was veel te duur, zeker voor kreta. Gezien het laagseizoen waren er genoeg betere opties en hebben we veel fijnere service elders gekregen.

De kamer was schoon en had een fijne ruime badkamer en koelkast.

• Beoordeeld op: 25 mei 2024

• Familie Appartement met Gedeeltelijk Uitzicht over Zee