3. Hotelbeoordelingen: Chania
  4. Hotelbeoordelingen Kolymvari
Griekenland Kolymvari Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Alonia Hotel Apartments Beoordelingsscore: 9,3

“Het hotel, de kamer, het zwembad, de bar, vooral het personeel. We vonden alles prima.”

• Kolymbari Sea Front Cozy Apartments Beoordelingsscore: 9,7

“De accomodatie was mooi ingericht en ligt op een prachtige locatie vlak aan zee met restaurantjes in de buurt. Al het nodige was aanwezig. De eigenaar was zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben enorm genoten en komen graag nog eens terug!”

• Euphoria Resort - All Inclusive Beoordelingsscore: 9,1

“Erg leuk zwemparadijs waar de kinderen zich uren kunnen vermaken. Zelf ijs maken en je drinken tappen.”

• Sclopa The Laography Project Beoordelingsscore: 9,7

“Hele mooie sfeervolle accommodatie in oude stijl, prachtig gerenoveerd. Ruime koele kamers met comfortabele bedden en moderne badkamers. Ook heeft de accomodatie een heerlijke binnentuin (patio) met een zwembad. Mary is een fantastische gastvrouw die je verwent met zelfgekookte maaltijden en Griekse koffie.”

• “Het personeel was vriendelijk”

• Mrs Chryssana Beach Hotel Beoordelingsscore: 8,5

“Net en goed hotel.”

• San Antonio Apartments Beoordelingsscore: 8

“De landelijke rust, het zwembad zonder muziek en de vriendelijke vrouw. Ook was de keuken en badkamer stijlvol opnieuw betegeld. Nieuwe vloeren en proper geschilderd. Ook de gasten waren rustige mensen.”

• Avra Imperial Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“De ontvangst door mevrouw Elli. Ik ben nog nooit zo vriendelijk & persoonlijk ontvangen. Op de rustige kamer met zeeview wachtte ons ook vers fruit, water en rosé wijn. Het fruit werd dagelijks aangevuld. Mooie verzorgde kamer met goed zacht bed. Het zwembad overtrof mijn verwachtingen. Alsook het ontbijt: er is zelfs een sportfoodcorner. Er was niets wat er niet was. Moest ik ooit terugkeren naar Creta boek ik vast en zeker terug Avra Imperial Hotel!”

• Karmi Apartments Beoordelingsscore: 8,6

“Altijd alles netjes opgeruimd. Elke dag poetsen en nieuwe handdoeken. Ligt aan de grote weg, dus je bent overal snel.”

• Alonia Hotel Apartments Beoordelingsscore: 9,3

“heel leuk terras, rustig zwembad ,super vriendelijke eigenaar. op wandelafstand van taverne en supermarkt”