2. Hotelbeoordelingen Verenigd Koninkrijk

#25 van de 31 B&B's en herbergen in Glastonbury

• Beoordeeld op: 5 oktober 2023

Back to the future
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs / kwaliteit verhouding was iets aan de hoge kant, zowel voor de accommodatie als voor het ontbijt.

De locatie en de ambiance heeft ons het beste bevallen. De ligging van het hotel, midden in het centrum is een groot pluspunt. Alles is binnen loop afstand te bereiken.

• Beoordeeld op: 15 juli 2023

De service

De ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 12 september 2022

De airco unit van de zaal die op de dak zit was best luid.

Prachtig omgeving in het hart van stad. Groot kamer, sanitair was wel een beetje gedateerd. Leuk, gezellig, historische pand met sfeervol ontbijt/restaurant zaal, idem voor de kroeg gedeelde.

• Beoordeeld op: 6 september 2022

• Familiekamer

Ga er niet dineren; het eten is niet goed, smakeloos, taai en héél veel geld voor héél weinig eten. Ontbijt was ook niet echt smaakvol. Verder viel Glastonbury ons ook enigszins tegen; het Volendam van Engeland, alleen maar toeristen winkels vol zweverige magie.

Centraal gelegen, kamer was schoon. Karakteristiek pand.

• Beoordeeld op: 16 juli 2022

• Kamer met Hemelbed

Slechte matras met ijzeren veren

• Beoordeeld op: 27 juni 2022

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hebben een aantal jaren geleden ook in dit hotel gelogeerd, toen vonden we het geweldig. Dat viel nu wat tegen eerlijk gezegd. Het personeel was soms nogal kortaf en gestrest. De kamer heel gehorig, en niet geweldig gepoetst.

Locatie is fantastisch. Prachtig historisch gebouw.

• Beoordeeld op: 19 mei 2024

Geluidsoverlast van hotel zelf

Geluidsoverlast van afzuiging van hotelrestaurant. Te warme kamers, ramen lastig te openen, oud hotel, op zich karaktervol, maar niet voldoende onderhouden. De geluidsoverlast vonden we zodanig dat we niet meer hier boeken totdat daar wat aan gedaan is.

Locatie, aan de hoofdstraat van Glastonbury, alles dichtbij

• Beoordeeld op: 28 augustus 2022

Mooie locatie slecht hotel
    • Eenpersoonskamer

We waren met drie personen en hadden één tweepersoonskamer en één eenpersoons kamer geboekt. Het was heel rustig in het hotel. Beide kamers lagen op de tweede verdieping. De tweepersoonskamer (8) was oud, zoals je verwacht in een oud pand, maar het bed was ook erg oud en beweeglijk, waardoor we niet goed geslapen hebben. De eenpersoons kamer (12) lag boven het terras aan de achterkant van het hotel. Bij binnenkomst stonk de badkamer naar riool, alsof de kranen heel lang niet aan geweest waren. Dat was op te lossen door ze een tijd aan te zetten.S avonds bleek dat de ramen niet open konden en het dus heel heet bleef op de kamer en tegelijkertijd veel lawaai van het terras. In de ochtend bij het aanzetten van de douche viel de kraan van de muur. Waardoor het niet mogelijk was om te douchen. We moesten vroeg weg dus er was geen personeel aanwezig alleen een mevrouw voor het ontbijt, die nergens van wist. Het ontbijt was ronduit slecht. Er lagen een paar bruin gespikkelde bananen en muffe appels. De toast met ei was smakeloos. Al met al een heel slechte ervaring, wij komen hier niet terug. En ik snap echt niet waarom, als het heet is en duidelijk lang niet alle kamers bezet zijn gekozen wordt om gasten op een kamer te leggen waar de ramen niet open kunnen en het riool opspeelt.

De locatie is heel goed, midden in High street.

• Beoordeeld op: 1 mei 2022

Prachtig pand op schitterende locatie maar gedateerd

Ondanks ons verzoek voor kamers naast elkaar niet eens op dezelfde verdieping. De ene kamer op de eerste verdieping was in orde. Netjes en redelijk ruim. Door de andere (erg kleine) kamer op de tweede verdieping liep de vluchtroute! In geval van nood zou de hele tweede verdieping door onze kamer gekomen zijn! Heel apart. Badkamer erg gedateerd. De eerste ochtend kwam er na 20 seconden geen water meer uit de kraan/douche. Lastig als je ingezeept bent. Met horten en stoten (af en toe kwam er bij vlagen gloeiend heet water uit de kraan en dan opeens weer koud en daarna weer minutenlang niks...) afgespoeld. Gemeld bij de receptie. Er werd verzekerd dat het diezelfde dag in orde zou worden gemaakt. Het leek 's avonds in orde in die zin dat er water uit de kraan kwam. De volgende ochtend echter hetzelfde liedje. Gedoucht bij medereizigers op eerste verdieping. Daar viel regelmatig de druk en de temperatuur weg, maar er bleef in ieder geval water uit de kraan komen. Weer gemeld en gevraagd om een andere kamer (werd niet zelf aangeboden). Toen kregen we een gratis een upgrade naar een four poster room op de eerste verdieping. Dat was aardig. Daar deed de douche het in ieder geval (ook met druk- en temperatuurwisselingen). Gedurende ons verblijf bleken er steeds meer dingen "op" te zijn. Geen stout op de tap, geen enkel gerecht met kipfilet van het menu was verkrijgbaar, twee dagen later ook geen ribs meer. Geen yoghurt bij het ontbijt. Als dat op dinsdag het geval is, hoop je dat er op vrijdag boodschappen gedaan zijn, maar dat was helaas niet het geval. Op vrijdag was er nog minder van de menukaart verkrijgbaar, toen zijn we ergens anders gaan eten. Voor ruim 125 pond per kamer per nacht is de prijs-kwaliteitverhouding een beetje scheef.

Het ontbijt was uitgebreid en erg goed. De eerste ochtend zat er een grote groep en liep er één personeelslid te helpen. Hij deed zijn uiterste best en werkte keihard om iedereen te verzorgen. De dame die het ontbijt de andere dagen verzorgde, deed er alles aan het ons naar de zin te maken en was heel vriendelijk. De dame die de kamers schoonmaakte, was erg aardig en je mocht haar alles vragen, niets was haar te veel. Ondanks dat het pand heel oud en erg gedateerd is qua sanitair etc. was het er erg schoon. De ligging is fantastisch en de oude sfeer is geweldig. Het is oud, maar dat weet je van tevoren. Hoort er helemaal bij.

• Beoordeeld op: 28 juli 2023

Gezellig