2. Hotelbeoordelingen Japan

Japan Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels in Japan

• 高野山 宿坊 普門院 -Koyasan Shukubo Fumonin-

Koyasan, Japan

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Ruime en nette hotelkamer met prachtig uitzicht op de tuin. Heerlijk avondmaal en ontbijt, uiteraard op exact het afgesproken tijdstip wat soms de rest van de planning wat parten kan spelen. Ontzettend vriendelijke monnik die me geholpen heeft toen ik in het dorp mijn arm brak. Hij bracht me naar het ziekenhuis, vertaalde voor de dokters en regelde zelfs mijn bagage transport zodat ik toch nog verder kon reizen. Nogmaals 1000x bedankt voor de goede zorgen!

• Namba Guesthouse HIVE

Osaka, Japan

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,1
    • Positief onderdeel van beoordeling

Mooie hostel, boven het metrostation gelegen dus je hoeft zelfs niet naar buiten. Leuk ingericht, netjes en vooral ook erg vriendelijk en behulpzaam personeel! Ik had mijn arm gebroken op reis en zowel de manager als de kickboxende medewerker 😉 hebben me fantastisch geholpen! Ik ben daardoor zelfs langer gebleven dan gepland.. Nogmaals 1000x bedankt!! Aanrader!

• Yuenshe Sanjusangendo Villa

Kyoto, Japan

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

We vonden het huis fantastisch! Het is heel sfeervol en traditioneel. Fijn dat er een grote koelkast en een wasmachine aanwezig zijn. We vonden het erg leuk om op een Japans matras op de grond te slapen. Er is een mooie tuin bij. Fijn dat er meteen een extra bed geregeld werd aangezien wij per ongeluk voor 1 persoon te weinig hadden geboekt.

Alles was goed

Rens Nederland
  • ties Camp Ground Nagiso

Nagiso, Japan

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

We vonden de glamping geweldig! Aan alles is gedacht. De tent en het buitenterras zijn zeer sfeervol ingericht. Ook het receptiegebouw en de faciliteiten zijn fantastisch. Er was ook een heel mooi uitzicht op de bergen. De staff was super vriendelijk en speelde met onze dochter. Ze gaven haar vuurwerk voor in de avond. Ze vond het geweldig.

Alles was top!

Rens Nederland
  • Dormy Inn Okayama Natural Hot Spring

Okayama, Japan

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,7
    • Positief onderdeel van beoordeling

Ligging, kamer...alles prima in orde. Je kunt via een display aangeven als je niet gestoord wilt worden, zuivere handdoeken wilt, of je kamer wilt gepoetst hebben. Onsen ook prima in orde. Geen ontbijt aldaar genomen.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Geen safe op de kamer. Geen bagagedrager in de kamer. Dat het licht automatisch aan gaat in het gangetje waar de wc is en de lavabo voor je de slaapkamer in gaat...er is wel een schuifdeur voor eventueel te sluiten...maar daar de kamers niet héél groot zijn in Japan laat je die deur meestal open.

4flieg België
  • WeBase Hiroshima

Hiroshima, Japan

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Heel nette en mooi ingerichte hostel. Gelegen vlak bij het Peace park en ook heel vlot bereikbaar met bus vanaf het station.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Veel lawaai ‘s nachts van andere reizigers die in hun bagage zitten te rommelen tussen de bedden, terwijl er een speciale bagageruimte voorzien is door de hostel…

• SAMURISE NORTH

Fujikawaguchiko, Japan

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,2
    • Positief onderdeel van beoordeling

De kamer was redelijk groot 7-eleven vlak over de deur Personeel vriendelijk Dicht bij sightseeing busstop

• Negatief onderdeel van beoordeling

Weinig restaurants in de buurt Zeer oude kamers die aan renovatie toe zijn. Als je deze bedragen vraagt kan je gemakkelijk de bevlekte zetel en tapijt jaarlijks vervangen en eens wat verven Kracht van de douche ondermaats Gehorige kamers Niet fris ruikende kamers

Joshua België
  • Hotel Nikko Narita

Narita, Japan

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Prima voor een nachtje dichtbij het vliegveld.

Justin Nederland

Tokyo, Japan

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,8

De locatie.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Schimmel en muffe geur in de kamer.

El Nederland