2. Hotellrecensioner UK

Storbritannien Hotellrecensioner av riktiga gäster

Senaste recensionerna för hotell i Storbritannien

• Park Avenue Bayswater Inn Hyde Park

Genomsnittligt recensionsbetyg: 7,2
    • Den positiva delen av recensionen

Vi hade ett bra rum men utsikt mot en fin park. De usb uttag som fanns på rummet fungerade ej. Man var tvungen att låna adapter från receptionen för att kunna ladda medhavda apparater,som inte fanns så många att låna ut. TIPS man ha med sig om man vill vara på sin säkra sidan alt köpa på närmaste affären ( personalen var ändå hjälpsamma med att hjälpa till och ladda hos dem). Stor +: Tunnelbana station i närheten samt diverse affärer att köpa till frukt och vatten mm vid behövs. Hyde park inte att glömma (UNDERBART) samt Hopp on Off buss service från närmaste huvudgatan. Promenad avstånd till Marble Arch

• Den negativa delen av recensionen

Heltäckningsmattor ska bort. Det samalas bara dam och annat som är svårt att uppäcka samt ej allegivänligt. Städning av gummilistor i badrummet/duschkabin ska ses över! Inga krockar att hänga jackor eller paraply fanns på rummet

Mercedes Sverige
  • Paddington Flats

Genomsnittligt recensionsbetyg: 3,2
    • Den positiva delen av recensionen

Jättebra läge med 2 min till tunnelbanan. Vi hade bokat ett stort rum på 30kvm med eget badrum, med bl.a. kyl, micro och garderob. Fräscha lakan och handdukar. Lugnt område, inget som störde på nätterna. Väldigt prisvärt! Standarden är ju lite lägre/slitet, man får vad man betalar för. Men jag tycker boendet var helt ok och inte så illa som många har skrivit.

• Den negativa delen av recensionen

Check-in på hotellet endast under en viss tid. Kommer du senare behöver du hämta nycklarna på ett annat hotell i Kensington, vilket tog nån timme extra. Men det var hotellet måna om att upplysa om direkt så det visste vi om.

Pernilla Sverige
  • Edinburgh Backpackers

Edinburgh, Storbritannien

Genomsnittligt recensionsbetyg: 7,4
    • Den positiva delen av recensionen

Bättre läge går inte att få, 10 min promenad upp till slottet och en tvärgata från The Royal Mile. Väldigt rent och välstädat. Handukar och sänglinne ingår. Trevlig personal och väldigt hjälpsamma. Otroligt prisvärt. Rekommenderar varmt detta ställe.

• Den negativa delen av recensionen

Något trånga trappor när man kommer med stora väskor. Bodde i byggnaden bredvid receptionen, vi hade eget badrum.

Robert Sverige
  • Chester House Hotel

Bourton on the Water, Storbritannien

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,9
    • Den positiva delen av recensionen

Läget var otroligt bra. Mycket god frukost. God mat på kvällen. Personalen var väldigt trevliga

• Den negativa delen av recensionen

Tyvärr bara en stol på rummet. Orosmoment om man skulle få en parkeringsplats.

lars Sverige
  • Sharlands Farm Bed and Breakfast

Bude, Storbritannien

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,3
    • Den positiva delen av recensionen

Genuint boende på en lantgård. Rachel med familj mycket trevliga och hjälpsamma

Marie Sverige
  • Royal National Hotel

Genomsnittligt recensionsbetyg: 7,4
    • Den positiva delen av recensionen

Städ personalen är trevliga och informativa. Security är också trevliga.

• Den negativa delen av recensionen

Det var prisvärt förut men inte längre. Frågade om bästa sätt att sig till Gatwick söndag morgon. Och fick helt fel svar. Tåget gick inte från stationen vi blev hänvisade till vilket slutade med att vi fick at en taxi som kostade över 200 pund. Servicen på puben Servitrisen lyssnade inte att vi beställde Nachos o 2 cider i samma beställning utan det slutade med att vi fick betala för varsin cider. Personen på bordet intill hörde att vi beställde Nachos.

Anneli Sverige
  • Allison House 17

Edinburgh, Storbritannien

Genomsnittligt recensionsbetyg: 7,7
    • Den positiva delen av recensionen

Sängen var skön. Fräscht badrum. Smidig inloggning.

• Den negativa delen av recensionen

Lite svårt att nå personalen vid behov. Färgskiftande belysning utanför rummet.

Annette Sverige
  • Room at the Inn

Lyme Regis, Storbritannien

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,1
    • Den positiva delen av recensionen

Fint rum med liten bar och fint burspråk

Sängaen 160, för smala

Marie Sverige
  • The Quay

Newhaven, Storbritannien

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,8
    • Den positiva delen av recensionen

Frukost intogs på cafe i närheten.

• Den negativa delen av recensionen

Saknade vettiga stolar eller fotöljer.

Christina Sverige
  • Boston Court Hotel

Genomsnittligt recensionsbetyg: 5,1
    • Den positiva delen av recensionen

Mysigt hotell o trevlig personal.

Anneli Sverige